sashatomashov Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Witam. Mam duży problem z odkręceniem lufy zewnętrznej od korpusu. Potrzebny jest jakiś specjalny klucz, czy można to zrobić domowym sposobem? Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Szmata, imadło,żabka i jedziesz :) Chociaż ja brałem płaski śrubokręt zaparłem body i w przeciwną stronę niż wskazówki uderzałem w płaski śrubokręt młotkiem ^^ Ale żabka+imadło chyba najlepsza opcja :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 A bzdura. Klucz do odkręcania tarczy w szlifierce kątowej ma idealny rozstaw zębów. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 (edited) Ej! To mój patent! :F Co nie zmienia faktu, ze Poldeck jak zawsze ma racje. Edited November 6, 2009 by AnR Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Ksywka zobowiązuje ;-) . Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Poldeck dzięki tak przy okazji za news o szlifierce :P Quote Link to post Share on other sites
sashatomashov Posted November 12, 2009 Author Report Share Posted November 12, 2009 Wreszcie udało mi się odkręcić kluczem od szlifierki. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Jak już pisałem, nie ma sprawy ;-) . Quote Link to post Share on other sites
adamek194 Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Witam ja też mam podobny problem. Czy ktoś mógłby mi napisać krok po kroku co po kolei trzeba poodkręcać żeby odkręcić lufę od korpusu? Dziękuję z góry za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Odkręcasz tłumik ognia. Wybijasz sworznie w dolnej części podstawy muszki. Wykręcsz śrubkę imbusową pod bączkiem na pas przy muszce. Wysuwasz podstawę muchy razem z rurą gazową. Jeśli nie masz rury gazowej to pomijasz te etapy. Kluczem do odkręcania tarcz w szlifierce katowej odkręcasz delta ring. Quote Link to post Share on other sites
adamek194 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Z muszką wszystko ok ale nie posiadam takiego klucza. Czy jest jakiś patent w miarę łatwy by to odkręcić?? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Tak, jest prosty patent: Żabka. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Młotek i płaski śrubokręt. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Albo wkręcasz pierścień w imadło na stole i kręcisz stołem. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 I łamiesz pierścień, tak? Jak już wkręcać to pod zęby po deseczce z każdej strony, żeby zęby miały w co się wgryźć. Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Ostatnio z powodzeniem do tego procederu używałem klucza rowerowego do torpedo, takiego jaki woziłem w Wigrach 3 i Jubilacie w pudełeczku pod siodełkiem. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Klucz do katówki nie kosztuje nawet dychy. Warto psuć delta ring za 60 i więcej złotych? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Warto! być ignorantem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.