wkwojtas Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 (edited) Witam, mam problem z w/ repliką, kupiłem ją jako używaną 2 razy , po zakupie nie strzelała więc naładowałem batke i zaczynają się schody postrzelał trochę i później przestał, jak naciskam spust to jest tylko takie tyknięcie, a jak trzymam spust na ciągłym to jest tyknięcie i zaraz kable styki i bezpiecznik robią się gorące, batka też ale mniej, jak podepnę na chwilkę do ładowania to znowu postrzela kilka razy i dalej to samo(ale nie wydaje mi sie aby to był problem z baterią). W GB wszystko jest raczej ok bo rozkręcałem. Typ akumulatora to ten chowany do kolby "agm Ni-MH rechargeable" 7,2V 1500 mAh. Nie znam się na tym zbytnio, więc z góry dzięki za pomoc. :wink: Edited November 8, 2009 by wkwojtas Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 (edited) Jest raczej ok bo rozkręcałeś? Ja myślę raczej, że nie jest. W AGM'ach shimmingu praktycznie nie ma, tak jak regulacji silnika, kable są o kant dżirboksach potłuc no i ta wazelina dopełnia całość... Spróbuj dokręcić silnik na maksa (1,5mm imbus na spodzie chwytu) i popuść o 2-3 obroty maksymalnie - jak nie pomoże, to myśl nad serwisem repliki porządnym - to co wyżej wymieniałem, tylko zrobione dobrze. Druga kwestia to akumulator - sprawdź na innym akumulatorze. Edited November 8, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 7,2V to zdecydowanie za mało jak do AGMa. 9,6V to absolutne minimum. Quote Link to post Share on other sites
wkwojtas Posted November 10, 2009 Author Report Share Posted November 10, 2009 Ale wszystko(łącznie z baterią) jest w stock'u . Quote Link to post Share on other sites
McGiver Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Już ci mówiłem wojtas, przywieź tego hk do mnie, popatrzę co mu jest. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Jest mu brak podkładkowania jak należy, brak smarowania jak należy, bark regulacji silnika jak należy, brak akumulatora jak należy. Daj komuś na serwis bo raczej za bardzos ie nie orientujesz w tym ;-) . Quote Link to post Share on other sites
PORTOSIX Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Usunąłem fragment niezgodny z zasadami Forum. A.Fiedotow. To podstawowy problem replik H&K ze stajni AGM. Okablowanie w tych replikach wygląda jak czarny przewód od lampki nocnej :). Nie ulega również wątpliwości, że drugi poważny mankament to to że AGM daje do replik akumulatory, które możemy od razu dać jakiemuś dziecku do zdalnie sterowanego autka gdyż nie dają rady nawet stockowym replikom. Po tych dwóch operacjach będziesz miał spokój, jeżeli nie wierzysz to odkręć kolbę i rozłącz kable na złączkach umieszczonych w 3/4 długości kolby i podłącz na krótko baterię i zobaczysz, że replika zadziała bez problemu. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Zacznij kolego Portosixie od sprawdzenia co znaczy "podpiąć na krótko". Potem zastanów się w jaki sposób wciskasz ludziom swoje usługi wbrew regulaminowi. A następnie pomyśl, że nie tylko kable przeszkadzają relikom. Liczą się też, i to bardzo styki. A kolega napisał, ze ma bardzo słabą baterię. To jest jego główny problem. Na chwilę obecną wciskasz mu coś co jest mu zbędne. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 za 40pln wykonam ci nowe okablowanie z przewodów niskooporowych w osłonie silikonu i założę do repliki. Dość niesmaczne z Twojej strony, zgłosiłem to już moderatorom, liczę na bana dla Ciebie. Nie ulega również wątpliwości, że drugi poważny mankament to to że AGM daje do replik akumulatory, które możemy od razu dać jakiemuś dziecku do zdalnie sterowanego autka gdyż nie dają rady nawet stockowym replikom. Tak, bo AGM jest tutaj wyjątkiem i wszystkie stockowe akumulatory to poezja. Pomijam bezeceństwo na temat sterowanych samochodzików, najwyraźniej nie wiesz, gdzie się pierwotnie wykorzystywało i wykorzystuje pakiety, których my obecnie korzystamy. Po tych dwóch operacjach będziesz miał spokój, jeżeli nie wierzysz to odkręć kolbę i rozłącz kable na złączkach umieszczonych w 3/4 długości kolby i podłącz na krótko baterię i zobaczysz, że replika zadziała bez problemu. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Ameryki Kolego Kable Sylikonowy, to Ty nie odkryłeś. Wiesz, może załamie Twój mały świat, idealnych rozwiązań i naprawiania wszystkiego poprzez wymianę kabli, ale może Ci wpadło do głowy, tak przez sekundę, ale tak na sekundę, że to może wina... Nie wiem... WTYCZKI I BEZPIECZNIKA?! Pozdrawiam Serio, z Grzechotnikiem stanowicie uber parę roku. Quote Link to post Share on other sites
McGiver Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Bateria jest 8.4v, Wojtas źle policzył ogniwa (nie wiem jak można się walnąć w liczeniu do 7). Ale skoro postrzela i jest zacinka, to może rzeczywiście bateria jest uszkodzona skoro tak szybko traci napięcie. Quote Link to post Share on other sites
wkwojtas Posted November 17, 2009 Author Report Share Posted November 17, 2009 (edited) jednak nie wydaje mi się że to bateria, bo na innej replice działa bez problemu, a postrzelał chwilkę jak go rozebrałem i złożyłem z powrotem. A z tym liczeniem to rzeczywiście trochę zawaliłem, ale robiłem to w pośpiechu, a dopiero jak policzyłem jeszcze raz później to sie kapłem. Edited November 17, 2009 by wkwojtas Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Eh cały ten temat jakiś taki nijaki. Co my Ci tu poradzimy, jak ogniw dobrze policzyć nie umiesz? Oddaj replikę komuś na konserwację. Jak to nie pomoże to zmień aku i ładowarkę. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Chyba muszę poprzeć Gogina. Objawy wskazują na albo niedomaganie elektryki, zwłaszcza styków i baterii lub na toporne złożenie pod względem mechanicznym. Przez forum za wiele Ci nie pomożemy. Quote Link to post Share on other sites
McGiver Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Jedna podkładka była... skrzywiona? spłaszczona? ciężko powiedzieć. Aczkolwiek wymieniłem i strzela. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.