Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielet i zębatki JG III generacji


Recommended Posts

Ja bym został przy SP130 i tak będzie 480-500 fps przy dobrym złożeniu, jak ktoś sypie na full auto przy więcej niż te 2,6-2,7J może mieć problemy z bywaniem na strzelankach w większości środowisk i nie pytaj mnie czy to wytrzyma na SP140, bo nie pomagam temu czemu jestem przeciw ;-).

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites
Jemu. Im. Tamtemu i tamtym. O, i tamtym też.

 

15 lat to o rok za mało by się móc strzelać według PASG, poza tym to za duża moc dla kogoś początkującego i nie do końca świadomego możliwości destrukcyjnych replik.

Nie jestem początkującym mam ponad roczne doświadczenie :lol:

Temat do kosza bo się zaczyna głupie gadanie...

:poddanie:

Link to post
Share on other sites

Standard: Shimming, smarowanie, wyregulowanie śruby silnikowej itp. :-P

 

Dokręcenie śrub, poprawne założenie gumki, nie uświenienie smarem chociażby elementu podkręcającego kulki czy styków, w np. V7 GB (M14) nie pomylenie śrub - bo tam to się może skończyć nawet zjechaniem zębatki/zębatek. Ogólnie to troszkę tego jest, jak wyżej "itp."...

Link to post
Share on other sites

Odp na pytanie - Tak wytrzyma

Ja mam u siebie SP160 i daje rade na semi

 

Aha i mam pierdyliard efpeesów :-F

 

Nie, mylisz się. Najpierw jest pierdziliard, potem bimbalion, a na końcu zetrylion. Ty masz akurat bimbalion. :F

 

Przeszkadza Ci to??

 

Mnie tak. I co teraz?

 

co to znaczy dobre złożenie?

 

To nic innego jak po prostu poprawne złożenie mechanizmów. W Glidii Serwisantów nazywamy to sytuacja gdy jak złożyłeś replika daje więcej fps niż powinna, a za każdym jak naciskasz spust to wiekuiste światło spływa na Twój palce, są fanfary i fajerwerki.

Prosty przykład z motoryzacji. Masz mechanika A i B. Oboje kosztują tyle samo, oboje mają te same umiejętności. Różni ich jedna rzecz, jeden estetycznie składa, drugi chlapie smarem na prawo i lewo. Jeden dba o to, żeby żadna śrubka nie była luźna, ale też nie dokręca na chama, a drugi po prostu kręci, aż do oporu. Ale ten A będzie miał zawsze lepsze wyniki od B, bo jest dokładniejszy i to będzie dawało spory profit przy bardziej skomplikowanych naprawach. To jest "dobre złożenie". Kiedy w każdym GB zostawiłeś kawałek swojego serduszka. :F

Edited by AnR
Link to post
Share on other sites

No wiadomo, że w miejsce zębatki tłokowej nie wstawisz silnikowej, i nie zamienisz głowic miejscami.

Poprawne złożęnie to włożenie wszystkiego na aswoje miejsce, to potrafi większosc. Ale uzyskanie 520 FPS z 140 na zwykłym GB, to juz są (tak mi sie wydaje) patenty danej osoby patrz teflon, oringi, długość dyszy itd... I mi się wydaje, że ludzie to chcą poznać a nie powielanie info: schimming, sróba silnikowa, smarowanie... o tym wie każdy. Jak ktoś potrafi-niech się dzieli.

Link to post
Share on other sites
Kiedy w każdym GB zostawiłeś kawałek swojego serduszka

 

to takie słitaśne jest :*

Szkoda że czasami to serce pęka

http://media.photobucket.com/image/broken%...V2Mechbox02.jpg

 

Co do samego tjuningu i zabaw z tym związanych to trzeba się pomęczyć nad X gb i poszeprać po sieci. Nigdzie nie ma podręcznika dla serwisanta a tak btw to jednak trzeba też samemu dochodzić do pewnych wniosków samemu. Bo i czasem największy mędrzec nie ma racji 8-)

Edited by Walker86
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mnie ostatnio rozwalila dysza uszczelniona do borka Deep fire do m16.

Kupowane w komplecie CA i guarder (bo akurat z tymi mialem doswiadczenie) sa dosc szczelne - ale nie daja efektu strzykawki - na otwartej do strzalu dyszy (wiec w pozycji wysunietej do przodu - najbardziej nieszczelnej). Deep fire za to daje strzykawke... troche ciezej sei oring po glowicy cylindra przesuwa ale robi idealna szczelnosc.

Moze to tylko z tym akurat zestawem borka - ale pierwszy raz sie z tak szczelna dysza spotkalem ;)

 

Przy wysokim cisnieniu powietrze ucieka wszelkimi nawet malutkimi szczelinami. Idealna szczelnosc daje wlasnie te magiczne fpsy wiecej.

Szczelnosc na glowicy tloka, na dyszy, na polaczeniu dyszy i gumki, szczelnosc na gumce (luzna gumka w za duzej lufie), odpowiednie kulki (kulki cymy sa fajne z srednica 5.8 ... nieszczelnosc i brak zasiegu gwarantowane).

Do tego shiming zebatek miedzy soba, zebatki silnika wzgledem silnikowej, jej zaglebienie w gearbox i dopasowanie.

Smarowanie tego co ma byc nasmarowane. Nie zabrudzenie tego co ma nie byc nasmarowane.

Tyle ode mnie ;)

 

 

ps. przy ocenie czy gearbox wytrzyma taka i taka sprezyne nie wystarczy tylko podawac ze to jest np. m140. Liczy sie tez jaki rof to bedzie mialo.

Bo wzmocniony gearbox mozna zarznac na m90 ... ale z rofem 30 k/s. Zwlaszcza v2. Duzo latwiej jest zrobic semi m130-m140, niz kosiarke na m100.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...