radzio2k Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Razu pewnego na strzelance, jeszcze na zbiórce przydażyła mi się niemiła niespodzianka. Gdy trzeba było ruszać na swoje respy, zdjąłem swoją eM 16tke by A&K z pleców w ręce i tu ów zdziwienie nastąpiło kiedy zobaczyłem że mój chwyt przedni na ris jest na górze zamiast na dole... okazało się że chinska stal nawaliła i wewnętrzy element deltaringu pękł po całej swojej długości i mogłem sobie tak radośnie kręcić w kółko szynami w okół osi lufy. Tyle tytułem wstępu bo ten uraz karabinka budził wszem i wobec duże zainteresowanie. :P Moje umiejętności techniczne są dość małe stąd zwracam się tu o pomoc. Otóż już kupiłem dwa deltaringi, oba okazały się być wyrobem Boyi/Dboys ale słyszałem że powinny pasować z repliką A&K... no własnie "prawie" pasują. Gdy wkręcam to na gwint w upper reciverze wszystko jest ok ale jak włożę lufę w ten 'gwint' i potem 'nakrętkę' wkręcam nie daje się już tego tak ładnie wkręcić :( Miedzy deltaringiem a body zostaje ok 1mm przestrzeni i potem jak zakładam szyny ris, potem tą blaszkę trzymającą je z przodu to już muszki nie daje rady prawidłowo nałożyć. Piny w muszce są w prawie w połowie zakryte, za mało dociągnięta zostaje muszka wydaje mi się że właśnie o tą odległość co ring nie chce się dokręcić (całych swych sił uzywam!). Odległośc ta jest naprawdę niewielka mniej niż połowa otworu na pin w muszce a taki problem mi sprawia :( jak założę najpierw muszkę a potem ris to już na tą blaszkę pomiędzy risami a muszką nie ma miejsca dla niej (ris prkatycznie z muszką się styka że gdyby nie ta blaszka byłoby super spasowanie) Kupować setki różnych deltaringów nie będę przecież a firmowanych przez "A&K" jeszcze nie widziałem! Być może jest jakieś głupstwo o którym nie wiem/zapomniałem albo ktoś miał podobny problem albo jakąś myśl posiada. Najchętniej nie chciałbym 'ingerować' w stockowe części ale jedyne co wymyśliłem że może by coś przypiłować? Gwintu przy body nie bo to chyba najdroższa i trudna do znalezienia część, samych nacięć w luife na piny nie bo jeszcze muszka stabilność utraci, ten 'spodek' of lufy też odpada to wymyśliłem że samą muszkę może!? Jednak po półgodzinie z dużym pilnikiem i nikłym owocem pracy zwątpiłem -.-' jakbym tylko lakier z niej starł... Może ktoś coś poradzi... Stworzyłem filmik obrazujący trochę sytuację (miałem trochę czasu i lubię robić takie krótkie filmiki :P) http://www.youtube.com/watch?v=6F5sqcSHfbc wiem, wiem że trochę błędów w nim jest ale to tylko chwilowa 'popierdóła' na pokaz. W miejscu komory hop-up nawaliłem taśmy aby atrapa rury gazowej nie wpadała mi tam do środka :mrgreen: Liczę na jakąś pomoc- niezgodnie z sygnaturką pozdrawiam serdecznie ;) Link to post Share on other sites
AnR Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 A wiesz co to podkładki dystansujące pod delta ringa? Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 W A&K nie ma czegoś takiego jak stal. Barrel lock Ci pękł, bo jest wykonany z Zn-Plastiku. Gorszego syfu w życiu nie widziałem. Boyi jest o klasę wyżej od tego czegoś... Niestety delta ring boyi nie pasuje. Sam zakładałem do M4 RIS właśnie boyiowski delta i risy nie chciały wejść. Na chama upchnąłem, ale spasowania nie było. Natomiast o ile pamiętam, to szyny CA pasowały mi do takiej konfiguracji idealnie. Co możesz zrobić? Obawiam sie, że albo sporo piłowania, albo nowy delta. Nie wiem tylko, czy któryś będzie pasował, bo możliwe, że to A&K ma jakieś dziwne wymiary. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
radzio2k Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 Cóż pozostaje mi chyba znaleźć kogoś ze szlifierką. Ale do tego czasu może ktoś jeszcze na coś wpadnie dla nie trawiących filmiku galeria z grafikami użytymi tam: http://picasaweb.google.com/radzio2k/ZjebanaEMka# Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Ah, byłbym zapomniał. Ja miałem A&K z metal body SRC. Może dlatego mnie jakoś, bo jakoś, te szyny wlazły. Najlepiej by było, jakbyś znalazł jakiegoś delta z A&K/PJ II chyba. Tylko niestety ten barrel lock to jest przykra sprawa. Link to post Share on other sites
radzio2k Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 (edited) a no o niego rozchodzi się sprawa :( wredna milimetrowa sprawa. Narazie w planach mam dalej zetrzeć muszkę tylko narzędzia odpowiedniego mi potrzeba. Lol- tak podczas filmowania wkręciłem to że teraz odkręcić nie mogę :lol: Edited November 14, 2009 by radzio2k Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 (edited) Nie drap muszki! Zdrap dupkę delta ringa. Popatrz ile za segerem masz mejsca, znaczy za pierścieniem blokującym sprezynę. Na moje oko ze 3mm. A tam wystarczy 1,5mm. Spiłuj trochę i będzie git. Widzę, ze dochodzi do miejsca na upperze w którym już nie ma gwintu. Dlatego dalej nie wkręcisz. Edited November 14, 2009 by poldeck Link to post Share on other sites
seger Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Popatrz ile za segerem masz mejsca, eee ja jestem u siebie w domu :P :-F na na pewno dobrze zakrecasz delta ring ? nie przypadkim krzywo ? ;) Link to post Share on other sites
radzio2k Posted November 18, 2009 Author Report Share Posted November 18, 2009 Wątpię bym go z 50 razy krzywo przykęcał ;) Najprawdopodobniej poprostu części średnio kompatybilne. Niestety nie miałem styczności z setkami eMek Link to post Share on other sites
radzio2k Posted November 27, 2009 Author Report Share Posted November 27, 2009 Ehh spiłowałem już trochę tą muchę ale dalej sporo tego zostaje Chyba zdecyduję się skrócić gwint aby ten ring nakręcał się 'głębiej'- czy brzeszczot będzie do tego dobry? :mrgreen: Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Jak już musisz to tnij. Byle jak najmniej, pamietaj, ze fabrycznie jest tylko 5 i pół zwoja gwintu. Jak urżniesz jeszcze ze dwa to zrobi się dość biednie. Link to post Share on other sites
radzio2k Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 PROBLEM ROZWIĄZANY! Wpadłem do mego kolegi Agatki (sic! :D ) i błysnął w moich oczach niczym iskierka przy szlifowaniu metalu (tu obyło się bez :P) Ogólnie skończyło się tym że gwint w górnym body został zeszlifowany oraz ta nieszczęsna muszka którą ja zacząłem Tutaj mam nadzieję że administracja wybaczy ale zareklamuję Agatkę (Jacek- nie mogłeś lepszego nicku wymyślić?! :lol: ) - jesli masz problem z repliką wal do niego, szczególnie jeśli chodzi o gb- lubi w nich grzebać! Temat mozna zamknąć, dla mnie sprawa załatwiona. Dzięki wszystkim za chęci. Efekt można zobaczyć w galerii do której link podałem wyzej. Bardzo dobrze wyszło. pozdrawiam radzio2k Link to post Share on other sites
Agata Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Gwint zeszlifowany o jeden zwój, także niewielkie straty. Dziwi mnie fakt, że ten pierścień nie dawał innej możliwości złożenia, jak zeszlifowanie muszki i body. Link to post Share on other sites
Recommended Posts