Kamil Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Witam Taki mam problem: rozkładałem po raz pierwszy GB w moim AKS-74 VFC w celu założenia mocniejszej sprężyny. Wymieniłem co trzeba, złożyłem i teraz jest problem. Po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu, słuchać takie "cyk", jakby silnik próbował ruszyć zębatkami ale bateria była za słaba/rozładowana. Sprawdzałem na 3 batkach - 2x9,6 i 1x8,4V. Za pierwszym razem działało nawet na 8,4, ale musiałem rozłożyć GB, ponieważ źle założyłem dyszę i po ponownym złożeniu jest właśnie tak jak teraz. Na domiar złego - batka grzeje się na złączu z kablami GB, a jak przytrzymałem spust dłużej, to bezpiecznik aż błysnął na niebiesko (nie wiem czy się przepalił czy co). Generalnie wiem, że takie problemy były już tu opisywane, ale nie mogłem znaleźć. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Miałem identyczny problem w identycznym gb, okazało się, że za ciasno spodkładkowałem. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Mocniejsza sprężyna? Jaka i jakiej firmy? Pewnie też coś źle złożyłeś - pomyliłeś podkładki pod zębatkami, albo zasyfiłeś styki smarem. W skrócie - składanie GB przez niedoświadczoną osobę. Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted November 24, 2009 Author Report Share Posted November 24, 2009 Sprężyna M120 G&G. Co ciekawe, za pierwszym razem jak złożyłem działało bardzo dobrze, ale że musiałem rozłożyć jeszcze raz zapewne coś poprzestawiałem. Generalnie nic więcej poza sprężyną nie zmieniałem, nawet nie smarowałem, jeno wyczyściłem wnętrze szmatką z nadmiaru smaru, piachu i syfu. Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 zobacz czy nie masz krzywo włożonego tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Gdyby tak było to by nie zamknął GB, chyba, że go obrócił o 90 stopni... Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted November 24, 2009 Author Report Share Posted November 24, 2009 Nawet mając go obróconego do góry nogami nie da się zamknąć GB - wiem, sprawdziłem sam ;) Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Nie wiem jak w v. 3 ale ja kiedyś wsadziłem do v. 2 tłok obrócony o około 5 stopni, bo mi podskoczył przy zamykaniu i się złożył, ale nie chciał działać. Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted November 28, 2009 Author Report Share Posted November 28, 2009 Replika poszła do serwisu (i już wróciła). Nie wiadomo co było przyczyną (przy otwieraniu GB części powyskakiwały ze swoich miejsc), ale wszystko jest już poskładane i hula. Dla mnie EoT ;) Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 zapomnieliście o najprostszej możliwości ;P. Jeśli zasilanie do silnika zostało podłączone odwrotnie to efekt jest taki: Po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu, słuchać takie "cyk", jakby silnik próbował ruszyć zębatkami ale bateria była za słaba/rozładowana. swego czasu kumpel zakupił silnik systemy turbo i ni cholery nie chciał ruszyć przy sprężynie 120 DF. Okazało się iż silnik odwrotnie został oznaczony i wystarczyło zamienić 2 kabelki ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.