kierda Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Witam! Zaznaczam że przeczytałem temat poniżej M14 Cymy ale ze względu na niedobór wiedzy nie wiem czy jest on adekwatny do mojej M 14 EBR mod 0. Jeśli tak to proszę o zamknięcie/przeklejenie i przepraszam modów za klopot. Otóż zakupiłem tę replikę no i właśnie...wygląd mnie po prostu urzekł. Postanowiłem wyplenić chińszczyznę ze środka i oto co się w nim znajdzie 1. Gearbox G&P do M14 V.7 2. JBU - Lufa Precyzyjna - 6.01 - 500mm - M14, APS96, L96 3. Gumka Hop - Up: Systema 4. Spężyna: Guarder M160 5. Element - Zębatki - 300% Torque - M14 -zmiana na inne bo te nie pasują 6. Wzmocniony, kompletny zestaw cylindra i tłoka do M14 Guarder 7. Silnik krótki MAGNUM Systema 8. Wymienione styki 9. Łożyskowana prowadnica sprężyny 10. bateria Fire fox 1800 Pytanie do Was skąd wytrzasnąć komorę HU do tej repliki? :strach: ( oby nie był to element bo wolę zostawić stocka ) Jeśli macie jakieś spostrzeżenia/uwagi/porady/złośliwości:) to pomóżcie Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Hmmm lufę jakiejś innej firmy, batkę też zmień bo FF jest dupny. Komorę HU G&P do M14 szukaj w zachodnich sklepach, możesz kupic w zestawie odrazu z HU Quote Link to post Share on other sites
kierda Posted December 15, 2009 Author Report Share Posted December 15, 2009 Co jest nie tak z JBU? Wiem że to nie to samo co lay lax...aż tak słaba? ech tak myślałem szukać na w sklepach UE:):):) Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Chińska produkcja, nie polecane Quote Link to post Share on other sites
ramiel Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Albo mozesz kupić czerwoną komorę elementa za 5 dych na gunfire chyba. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Pytanie do Was skąd wytrzasnąć komorę HU do tej repliki? :strach: ( oby nie był to element bo wolę zostawić stocka ) Pogrubienie moje. Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Na WGC chodzą komory z G&P(wraz z syfiastą lufą i przyległościami;]) za 30$. Myślę, że warto by było też zmienić głowicę tłoka na amortyzowaną(w zestawie gurdera jest zwykła plastikowa) przy tej sprężynie. Jako iż też będę się brał za tuning EBR to jakie zębatki w końcu wejdą do stockowego szkieletu Karta a jakie do szkieletu G&P? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Odnośnie szkieletu G&P i zębatek gadałem ostatnio z Markiem z ASGShopu. DO G&P wchodzą zębatki standardowe tłokowa i silnikowa + środkowa dawana ze szkieletem albo kompletny zestaw dedykowanych do V7. Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Problem z tym, że ta zębatka wytrzymuje M130/M140 z tego co się kiedyś dowiadywałem. Więc zostają tylko dedykowane zestawy...;/ Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Też mnie interesowało to, bo ta G&P ma o oczko większe przełożenie niż Promyk. Tyle że ja to na SP170 chciałem. Marek z ASGShopu powiedział że najmocniejsze zębatki do V7 robi Promyk i takie poleca wziąć do takiego springa bo ta G&P nie wytrzyma. Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Ja właśnie tez chcę wsadzić m160/170 więc potrzebuję mocnego zestawu, element raczej nie da rady :lol: Jedynie takie zostają http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/produc...cial&rs=m14 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 To są właśnie Promyki DT o których pisałem ;) Nie podoba mi się ich przełożenie, chociaż według Marka z ASGShopu "od czasu pojawienia się silników Magnum przełożenie nie jest już tak istotne" w co średnio mi się chcę wierzyć. Ale nic, pożyjemy, zarobimy, zupgradujemy i zobaczymy ;) Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Włoży sie mośka i lipolkę to będzie dobrze;) Dokładnie :lol: Wszystko wyjdzie w praniu, teraz muszę dorwać jakąś M14 zaczynam dłubać;) Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Co do komory hop-up: http://www.tokyo-model.com.hk/ecshop/goods.php?id=3508 Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Tak, tylko nikt stamtąd chyba nie ściągał i nie wiadomo jak z tym sprawa wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Więcej zapłacę za wysyłkę niż za sam towar :???: Może się coś pojawi na wgc albo rva w najbliższym czasie8-) Quote Link to post Share on other sites
yasioo1984 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Witam Mam pytanie. Mianowicie czy taka precka wejdzie do EBR w wersji z długą lufą bez zmiany cylindra? Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 (edited) Ups.. do usunięcia. Edited April 28, 2010 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
Snopek94 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Siema. Mam pytanko :P Właśnie taka eberka pękła mi w pół... Da rade ten chiński ZnAl zespawać czy nie bardzo? :P A i jeszcze jedno pytano :P Jak myślicie stockowe flaki tego karta jakiego sparinga wytrzymają, bo mam zamiar wstawić tam SP120 ale nie jestem pewny czy to wytrzyma :-F Quote Link to post Share on other sites
RuN_ Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Może taki OFF ale co tam ;]. Jakim cudem mogła Ci ta EBR'ka pęknąć na pół nie wyobrażam sobie tego. Quote Link to post Share on other sites
Snopek94 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 No pękła xD Podobno to jest ich wada że pękają :P Wie ktoś czy nie bd problemów ze spawaniem tej stali? Jak nie to cheftne to spawarką na spokojnie :P Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 No pękła xD Podobno to jest ich wada że pękają :P Wie ktoś czy nie bd problemów ze spawaniem tej stali? Jak nie to cheftne to spawarką na spokojnie :P Jakiej stali? :lol: Przecież to gównolit (ZnAl). Nie pospawasz tego za bardzo, a już na pewno nie body repliki... Quote Link to post Share on other sites
Snopek94 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Coś wykombinuje... Jak nie obspawam to sprzedam na części... Quote Link to post Share on other sites
yasioo1984 Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Sprawdzał ktoś czy ten zestaw Kliknij Tutaj! pasuje do GB v.7 produkcji Kart i czy działa bezproblemowo, czy też potrzebne są jakieś modyfikacje? Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 @ Snopek94 Jak w jakiś sposób uda Ci się to zespawać to daj znać bo mam jeszcze gdzieś pęknięte body z EBRki;) Tak wgl ponownie kupiłem M14 więc za niedługo wrzucę jak tam prace postępują;) Pochwalę się tylko, że na poprzednich trzech egzemplarzach po wymianie jedynie zębatek udało się wcisnąć M150 Guardera i wszystko cacy śmigało. Niestety nie miałem chrono żeby zobaczyć jak tam szczelność całego zestawu no ale tym razem obiecuję się zreflektować;) Zakupiłem już M170 i będę kombinował z resztą części, żeby jakoś to upchnąć w stockowym GB, nie wytrzyma to kupuję ten z G&P i zabawa zacznie sie od nowa;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.