Guest konrad2271 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Cześć, Posiadam replikę PJ4A1, replika posiada 430fps na kulkach 0.20g. Brakuje mi szybkostrzelności. Mam baterię Ni-Mh 9.6 1200. Nie wiem czy dobrze się orientuję, że im mocniejsza sprężyna tym trzeba bardziej uważać na ''Roof'a". Tak słyszałem, że jak mam mocną sprężynę to się będzie psuła broń przy baterią z 9 ogniwami (9.8). Czy to prawda? Czy musiał bym coś wymienić, żeby się nie psuło? Jak tak to co? Dzięki za odpowiedzi. :] Quote Link to post Share on other sites
Antek6 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) Na początek polecam wymienić obecną przeglądarkę na Mozillę ;-) Później wymienić kulki 0.2g. na 0.25g. bo na tych to się nie postrzelasz. Następnie polecam nie wymieniać sprężyny. Sądząc po tym jak piszesz i jaka jest twoja znajomość to nie jesteś już zaprawionym w boju maniakiem, no chyba że na jaką M110. Tak, jeżeli wsadzisz mocniejszą sprężynę to ci się zepsuje replika, wyskoczy ci sprężyna wraz z prowadnicą, wypychając przy tym tłok z cylindrem przez lufę wewnętrzną i komorę HU a zębatki nabiorą takich obrotów, że przewiercą się przez body. Nie kupuj mocniejszej sprężyny. To że masz baterię 9.6V nie oznacza wcale, że ma ona 9 ogniw, a 8 (podziel sobie 9,6 na 1,2 i ci wyjdzie ilość ogniw). W jakiż to sposób chciałbyś uważać na tego twojego Roofa i szypkoszczelność? ;-) EDYTA. Ahh, bym zapomniał. Aby ci się nie popsuła replika to musisz kupić inną replikę. Edited December 22, 2009 by Antek6 Quote Link to post Share on other sites
Guest konrad2271 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Miało pisać 10,8 ale zrobił się jakiś uśmieszek :<. A poza tym nie napisałem "szypkoszczelność". I nie napisałem, że strzelam na 0.20 g tylko, że mam taką prędkość wylotową na tej wadze kulki. A sprężyny nie chcę wymieniać na mocniejszą. Jak już wymieniać to na słabszą. A nie dowiedziałem się jak uzyskać większą szybkostrzelność. Pozdrawiam i oczekuję na inteligentną odpowiedź. A o psucie chodzi mi czy jak tłok nie będzie za szybko "tłukł" to czy mi się tam wszystko nie połamie. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) Żeby mieć większy ROF możesz wymienić : 1-kable na niskooporowe 2-silnik na hi speed 3-zębatki o innym przełożeniu 4-baterie 5-łożyska na kulkowe 6-możesz jeszcze wymienić sprężynę na słabszą a za to dać jeszcze BU i FPS zostanie na takim samym poziomie . Edited December 22, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Guest konrad2271 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 A będzie śmigała bateria 10.8 na sprężynie m125? Quote Link to post Share on other sites
Antek6 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Tak, ale pytanie jak długo. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) Odpowiedź to: aż się rozładuje Edited December 22, 2009 by szumitek Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Po pierwsze markowa bateria - to co dostajesz w standardzie nie jest najlepsze. Weź co ci się największego zmieści do gripa z firm sanyo, gp lub innych wydajnych pakietów - nawet 9,6V więcej ci nie potrzeba (o ile markowy weźmiesz pakiet) - silnik neodymowy który masz w standardzie zapewni ci odpowiednią szybkostrzelność. Nie będzie to katorga dla sprzętu ale też lepiej by replika nie służyła jako karabin zaporowy. Kable nieco poprawią jeszcze szybkostrzelność ale nie tak bardzo jak markowy pakiet. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 A będzie śmigała bateria 10.8 na sprężynie m125? Ja tam długo śmigałem na M130 i 12V :twisted: Quote Link to post Share on other sites
mg34 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 A nie lepiej 9,6V i M110 ? masz wtedy przy wymianie jeszcze głowicy tłoka na łożyskowaną stabilne 400-420 fps [ co i tak jest już jak dla mnie max jak na M4A1 ] i naprawdę fajnego ROF'a Quote Link to post Share on other sites
Antek6 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Na M110 będzie mieć ok 360 fps'ów, a na M120 coś koło 400'tu. Do tego jak dołoży porządną 9.6V to "żyć, nie umierać i strzelać". Quote Link to post Share on other sites
Guest konrad2271 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Znalazłem taką baterię klik Będzie dobra w zimie itp? I ta ładowarka będzie pasowała? klik A co do repliki to stokowo ma: * sprężyna (125 m/s) * chromowany cylinder o zwiększonej średnicy * wzmocniona metalowa głowica cylindra (o zwiększonej średnicy przeznaczona do zestawu cichego) * wzmocniona stożkowa kierunkowa głowica tłoka z łożyskowaniem (przeznaczona do zestawu cichego, łożyskowanie powoduje łatwiejszą pracę sprężyny) * silnik o zwiększonym momencie obrotowym * wszystkie zębatki są stalowe osadzone na stalowych łożyskach ślizgowych 6mm * prowadnica sprężyny jest w standardzie wzmocniona(metalowa) wraz z łożyskowaniem, które powoduje łatwiejszą pracę sprężyny) * zastosowano niskooporowe okablowanie gearboxa Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 (edited) Mam z tym modelem batki mam akurat średnio optymistyczne doświadczenia. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=959 (można ich się spytać kiedy będzie bo aktualnie widać że nie mają) gdyby takie coś ci się udało zakupić to na pewno byłaby fajna inwestycja. Mieści się w m4a1 w gripie od G&P ale czy w p&j to nie dam za to głowy... Ta batka o ile się nie mylę jest na ogniwach GP, które powinny zapewnić wystarczająco dużo prądu dla dosyć szybkiej pracy mechanizmu. Co do ładowarki jest to najtańsza opcja mikroprocesorówki która powinna chodzić ale nie będzie to wieczność... (moja taka sama poszła w diabły po roku ). Co do opisu to jest po prostu nieco zmieniona wewnętrznie wersja m4a1 od A&K... Edited December 23, 2009 by kermit Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 jak chcesz mieć rof spory proponuje: http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?...roducts_id=6728 :D rof bedzie ciekawy :D Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Koleś który chce szybko uszczelnić replikę :P Wg. mnie ma tańszą replikę od tego aku. Więc i tak ironia CI wyszła :P Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 8 mm kabelki musza fajnie wygladac ;) Replika musialaby miec pewnie tez podobne zeby sie w replice kable nie grzaly ;) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Od spawarki będą pasować, a jak chce się taniej, to od akumulatora kabelki z żabami 200A ulala :F Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Dobry lipo 7.4, łożyska kulki, sp120 i porządny shimming i rof będzie zadowalający. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 A ja bym po prostu wyrzucił to co on ma tam i kupił G&P, wstawił lipola 11,1 i miał laser. :F Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 jak chcesz mieć rof spory proponuje: http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?...roducts_id=6728 :D rof bedzie ciekawy :D Seger, dobra to firma jest co ten pakiecik wyprodukowała?? Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 @UP Fullymax jest porównywalny z firefoxem. @Antek6 ja w swojej stock PJ4 na M110 Guardera miałem 383-390 fps, więc po teflonfixie powinien mieć te 400. A co do tematu Jeśli umiesz albo znasz kogoś kto potrafi grzebać w replikach: -sprężyna M110 od guardera -shimming -kabelki audio -mosfet? Jeśli nie umiesz i nie znasz nikogo kto umie rozkładać repliki: - bateria od firefoxa albo G&P Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 (edited) yyy fully max do frajer foxa porównujesz ? dziwne i śmieszne :) jedna i druga firma produkuje ogniwa li-po i jest przepaśc technologczna pomiędzy nimi... chyba musze zmienic podpis na : tamiya to scierwo frajerfox i G&P kupa kału sanyo i deans rulez ;] Edited February 11, 2010 by seger Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Fajerfoxy i G&P nie są takie złe :P Miałem wszystkie 3 firmy i była rożnica między FF i G&P a Fullymaxem, ale nie jakaś strasznie duża. Sanyo są super, tylko drogie. Deansy to podstawa :D jedyna wada, to to, że przy pojedynczym przewodzie w ciasnych kolbach lubią się łamać na lutowaniu. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ja mam lipo turnigy. Osiągi zadowalajace:d 7.4v 2.2ah 20c sprawuje się o niebo lepiej niż ff 9.6v 2ah. Quote Link to post Share on other sites
morhot Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Aby rozwiać wątpliwości: U mnie śmiga stockowy P&J M16A4 na FIREFOX 12V. Jedyna część w GB która jest wymieniona to spring M140. Przy wymienionym okablowaniu na 1,5 mm2 ROF jest baaardzo zadowalający. Co do trwałości - replika wypluła 20 000 BBs w stocku oraz około 15 000 na springu 140 i tak czekam, czekam... i jakoś się nie chce zepsuć, choć jestem przygotowany na zakup kompletnego GB, bo wiem, że jego czas jest bliski :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.