Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Szkielet JG 3 gen, zebatki JG 3 gen, jakiś tłok dobry, m110, i jakiś zestaw cylindra.

Ramiel z całym szacunkiem, dla Twojej osoby, al uważam, iż nie po to kupuje się TM'a, żeby wstawić chińskiego gearboxa.

 

Tymbark, zaczynasz taki temat to napisz chociaż jakimi dysponujesz funduszami. Jak napiszesz to postaramy się pomóc. Repliki TM nie uchodzą za najlepszą bazę do tuningu, nie mają nazbyt mocnych części stokowo. Zajżyj do tego tematu, tam Olo dobrze radził: klik

 

Pozdrawiam T.

Link to post
Share on other sites

Zacznij od lufy, gumy, dystansera i uszczelnienia całości. Gwarantowane 300fps na wstępie. Potem może wystarczy wymiana flaków cylindra na szczelniejsze albo nawet samej dyszy na uszczelnioną. Zawsze to kilka fps więcej a obejdzie się bez wymiany spr na mocniejszą bo TMy tego nie lubią. Byle kupować firmowe częsci a nie chińszczyznę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...