Tymbark Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Czy ktoś już robił tuning tej zabawki?? Interesuje mnie jej kupno ale 285 fps to nie dużo nawet na magiczny HU TM. Max chce z niej wyciągnąć 380 Tematu szukałem , nie znalazłem niestety. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) Poszukaj tematu o tunningu emek TMa. Tak w skrócie: prawie cały szkielet do wymiany niestety bo to V2 :/ Edited January 7, 2010 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
ramiel Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Szkielet JG 3 gen, zebatki JG 3 gen, jakiś tłok dobry, m110, i jakiś zestaw cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Szkielet JG 3 gen, zebatki JG 3 gen, jakiś tłok dobry, m110, i jakiś zestaw cylindra. Ramiel z całym szacunkiem, dla Twojej osoby, al uważam, iż nie po to kupuje się TM'a, żeby wstawić chińskiego gearboxa. Tymbark, zaczynasz taki temat to napisz chociaż jakimi dysponujesz funduszami. Jak napiszesz to postaramy się pomóc. Repliki TM nie uchodzą za najlepszą bazę do tuningu, nie mają nazbyt mocnych części stokowo. Zajżyj do tego tematu, tam Olo dobrze radził: klik Pozdrawiam T. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Zacznij od lufy, gumy, dystansera i uszczelnienia całości. Gwarantowane 300fps na wstępie. Potem może wystarczy wymiana flaków cylindra na szczelniejsze albo nawet samej dyszy na uszczelnioną. Zawsze to kilka fps więcej a obejdzie się bez wymiany spr na mocniejszą bo TMy tego nie lubią. Byle kupować firmowe częsci a nie chińszczyznę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.