ziober Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Sowa CM031 jest to kałach w systemie tokyo marui ( kopia ) front przykręcany czterema śrubkami od dołu - wszystko z plastiku Boyi i nowe Cymy full metal są juz kopiami kałachów VFC i to w miarę wiernymi - mocowanie na kołki, gięty stalowy korpus... cześci w nich mają podobne lub czasem identyczne wymiary z ich ostrym wzorcem link do krakmana to body od Boya w systemie VFC pozbądź się Cymy o ile sie jeszcze nie połamała i zainwestuj póki co w nawet używanego boya lub nowszą cyme w systemie VFC ostatnio RK06 był na allegro za 240pln Quote Link to post Share on other sites
Sowa332 Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Jak na razie nie spieszy mi się sprzedawać broń bo kupiłem ja z 2 miesiące temu. Co do tuningu to na początek chciałem kupić łoże od beryla i tłumik później będę myślał nad resztą zobaczymy co się będzie działo z repliką na razie nie narzekam. Quote Link to post Share on other sites
fumfel hubert Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Sowa masz straszne opory przed przyjmowaniem informacji. Twoja cyma to stary system TM - plastik i śrubki, i naprawdę nikogo nie obchodzi, że nie spieszy Ci się ze sprzedażą. Ale koledzy dobrze radzą - dołożysz 100-150zł i będzie Ci znacznie łatwiej upodobnić to do beryla. Tłumik i łoże bez większego trudu sobie dopasujesz (chociaż przy łożu w twoim przypadku będzie sporo piłowania) ale na tym się bajka kończy. Myśl, myśl ale kolba sama się nie dopasuje, wydłużanie i szpachlowanie tego szajsu... a przy lepszej okazji i tak plastik pęknie. Jak to się mówi... z gówna bata nie ukręcisz. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Ewentualnie pozostaje Sowie robienie Beryla z kolbą od emki, jak tak bardzo nie chce się pozbywać swojej Cymki. Quote Link to post Share on other sites
Sowa332 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 A czy RK-02 by była dobrą replika pod beryla ? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 A przeczytałeś temat, jak prosiliśmy? Ale, że dziś jestem dobry to podpowiem - nie, nie będzie dobra. Dobrą bazą będzie RK-06. Quote Link to post Share on other sites
Sowa332 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 A czy do rk 02 bedzie pasować łoże ? Bo myślałem nad zrobieniem ak74s z łożem i tłumikiem ponieważ zrobienie beryla jednak troche kosztuje a ja z kasa krucho. Wiem że to temat o berylach ale jak już to hop. Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 (edited) Do replik w systemie VFC to łoże będzie pasować, one są najbardziej zbliżone budową do ostrego AKacza, wiem że nowe Cymy maja taki system czyli seria 04x nie wiem jak to się ma do RK wiem, że tak wykonana jest 06, 08, 10 nie wiem jak reszta :D @edit gadałem z kumplem i bez większych problemów łoże pasuje do RK-02 Edited May 5, 2011 by konrad1313 Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Lecz możliwe, że będziesz musiał trochę pobawić się pilnikiem :) Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Kiedyś już Ci pisałem, że nie ma repliki, do której łoże od Beryla pasuje bez przeróbek. Faktem jednak jest, że będzie mniej roboty, niż w przypadku Cymy 031. Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Czy ktoś się orientuje czy w kolbie wz. 96 da się wymienić te rurki na prętach kolby? Nie wiem co to za rurki stawiam, że jakieś termokurczliwe. Pozdrawiam, Konrad Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Tak, opaski termokurczliwe. Da się wymienić, trzeba wybić, lub wywiercić oba nity przy zawiasie kolby (te dwie małe dziurki rurki), wysunąć kolbę, nałożyć opaski 11mm, a potem ładnie przypalić :) Na koniec trzeba będzie na nowo osadzić kolbę, można to zrobić na dwa "zaklepane" gwoździe. Można też te opaski olać, bo spora partia Beryli nie miała termokurczów na kolbie. Koszerny Beryl bez opasek na kolbie będzie miał łoże bez chwytu, selektor jednoskrzydełkowy i będzie malowniczo oblepiony plastrem "leukoplast" (jeśli masz kable na kolbę, to leukoplast ładnie zamaskuje baterię i będzie wyglądać bardziej "iracko", niż ładownica w maskujące ciapy). Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Tak właśnie widziałem na fotkach z Iraku jak żołnierze nie mieli opasek na kolbie. A co do tego plastra to nie wiem czy żartujesz, czy nie ale może to wyglądać ciekawie :D Pozdrawiam, Konrad Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Z plastrem nie żartuję. Tuning leukoplastem był sposobem na używanie Beryla w słońcu irackim, bo karabiny rozgrzewały się do 70 stopni, a pierwsza zmiana PKW musiała je łapać gołymi rękami, bo "w Iraku jest ciepło, to po co im rękawice". Mniej więcej z tego okresu pochodzą też chwyty przednie od wiertarki, albo od rumuńskich AKMów, szyny akcesoryjne od airsofta krzywo łapane na śrubki i inne tego typu przyjemnostki. Quote Link to post Share on other sites
SoP-PeL Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 wiem, ze to nie komis - ale dla kolegów budowniczych posiadam dwa body w systemie vfc na sprzedaż: http://www.wmasg.pl/pl/consignment/show/126202 Koniec komerchy:) Wracając do tematu - niestety powiem wam że body cymy jak i p&J są strasznie niedokładnie wykonane - w AEGach nie ma to znaczenia ale w daytonagun oś lufy musi być idealnie ... a często nie jest. Stąd miniberyl mojego autorstwa czeka na nowe body od LCT - chyba że któryś z was ma inną markę która jest równie dobrze wykonane i dostępne/? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Problem osi lufy dotyczy bardziej korpusu, czy lufy zewnętrznej? Quote Link to post Share on other sites
SoP-PeL Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 lufa jest nowa, toczona z jednego zamocowania - problem tkwi w mocowaniu obsady lufy do korpusu. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Jak mniemam roznitowanie obsady lufy i ponowne, poprawne jej zamocowanie nie rozwiąże problemu? Oś jest skośna względem prawidłowego ułożenia, czy po prostu przesunięta? Bo jak to drugie, to może pomóc wytoczenie na nowo lufy, ale tak, żeby przelot miał minimalny mimośród, który zniweluje przesunięcie. Tylko nie wiem, czy w tym wypadku gra jest warta świeczki. Quote Link to post Share on other sites
SoP-PeL Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Nitowanie nic nie da - samo wykonanie jest "do duszy" poza tym otwór w obsadzie nie jest do końca otworem... a jajem :] Mimośrodowe toczenie też na niewiele się zda. Quote Link to post Share on other sites
krzysiek1594 Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Sop-pel, jak było z montażem kolby regulowanej? Nie było problemu, rozumiem, że wszystko jest tak samo jak w kolbie starego typu? Quote Link to post Share on other sites
SoP-PeL Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Akurat w moim wypadku było duzo szlifowania ścianek ( body PJ - któjeś tam generacji) Głównie wiekokości body oraz niezgrywające sie narożniki - to główny problem reszta - jeśli tak to można nazwać odbyła się bez problemu :) Quote Link to post Share on other sites
krzysiek1594 Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Już nie mogę edytować :/ Gdyby kogoś interesowały ceny to: - rękojeść stosowana w nowych berylach - 25zł, - kolba teleskopowa - 344,40zł, - kolba klasyczna, składana - 405,90zł, - łoże wraz z nakładką, wszystko zintegrowane i full oszynowane, czyli tak jak w nowych berylach - 319,80zł. Są to z szable.pl czyli pewnie takie same jak u Łucznika. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Tak, są to ceny Łucznikowe... Masakryczne. Quote Link to post Share on other sites
Sab93 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 - kolba teleskopowa - 344,40zł, - kolba klasyczna, składana - 405,90zł, Jeśli teleskopowa (czyli ta nowa) kosztuje 344,40 zł, a składana (stara) 405,90 zł to znacz,y że do teleskopowej trzeba pewnie dokupić prowadnice, albo obsadę za kolejne 100-200 zł aby była kompletna :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Sop-Pel mówił o kompletnej za około 3 stówy. Cena składanej może być taka, dlatego, że produkcja jest pewnie nastawiona na teleskopy, a zwykłą trzeba robić po godzinach :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.