Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dostałem replikę w częściach :E.


Recommended Posts

Witam.. Otóż można powiedzieć iż dostałem replikę w częściach. Nie mam pojęcia co to za replika (chyba jakaś Chińszczyzna :D). Problem jest taki że wydaje mi się iż tych części jest za mało.. Na dodatek widzę że jeden element jest uszkodzony, dokładnie mówię o:

http://img109.imageshack.us/i/zdjcie002j.jpg/

http://img686.imageshack.us/i/zdjcie005b.jpg/

 

.. Czy to coś niezbędnego :-F ?

Mógłby jakiś mądry człek zerknąć i ocenić czego tu brakuje (tak na oko, wiem że każda replika to inne części..).

zdjcie009jz.th.jpg

zdjcie015l.th.jpg.

 

Powiem tak.. Nie znam się na tym, jednak nie mam co robić to chce to poskładać.. Gdybyście pomogli (mniej więcej powiedzieć co gdzie), byłbym wdzięczny. ;-)

Link to post
Share on other sites

Chryste. Nie pomyślałem, ze w życiu to napisze. Zgłoś się do Dexterkrak. On się zna na sprężynach, pewnie Ci to poskłada. I jest z Krakowa. :F

Sam "se" poskładałem : :-F . Ale dzięki ;).

 

Replika to MB001 od Sharp-shooter'a (na 99%). Ten ułamany element widać doskonale tutaj:

http://images.gunfire.pl/recenzje/images/mp001/_MG_3712.jpg (pod dźwignią od naciągania, to czarne). Wydaje mi się że nie jest niezbędny do działania (obym się nie mylił)...

 

Otóż pojawił się inny problem. Tzn wiedziałem o nim ale wpierw się zastanawiałem czy w ogóle to poskładam.

Zamek nie potrafi utrzymać naciągniętej sprężyny...

Naciągam broń, powoli.. Ten zatrzask wskakuje gdzie trzeba. Chcę doprowadzić dźwignie na swoje miejsce. W tym momencie wywala sprężynę (bądź jak kto woli, następuje strzał).. Doszedłem do wniosku że to chyba wina tego, iż wyrobiła się sprężynka od tego "dzyndzelka" mającego za zadanie utrzymać sprężynę do czasu wystrzału :). Jutro zrobię sobie nową (o ile się uda).. No przepraszam, dzisiaj.

 

Pozdrawiam.

Edited by david11
Link to post
Share on other sites