Dread Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Zrobią się ostre krawędzie, a Jantar takich nie ma. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Nie chcę być nieuprzejmy, ale bzdury piszesz. Efekt finalny zależy tylko od tego, jak by to było wyklepane. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Prawda jest jedna - nieważne, czy wyklepiemy, czy nie, i tak efekt finalny będzie lepszy od obecnego ;) Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 Ucinając Wasze dysputy nie będzie lepszy ponieważ w/w materiał nie nadaje się do klepanie (za miękki) ani do gięcia w/w sposobem. Poza tym na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej niż w rzeczywistości. Można obejrzeć na nadchodzącej imprezie w Elblągu pt OPERACJA "RADAR", organizowaną przez Elbląskie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Pik Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Jestem posiadaczem Jantarka-M z G&H. Powiem szczerze, że ładnie udało Ci się go wyskrobać :). Gratulacje. Swoją drogą, działalność gospodarcza rządzi się innym prawami. Co innego grzebać u siebie w domku. Troszkę inne koszty. Poza tym, gdybyś spojrzał w środek, to zobaczyłbyś gana o dużej zwartości konstrukcji, budowanego na stali. Gdybyś wiedział co i jak ... wiedziałbyś dlaczego 2,2k PLN. Pomijam już gwarancję na wytrzymałość konstrukcji. Tak czy owak, gratulacje z dobrze wykonanej roboty. Mały tip ... patrz co jakiś czas na zębatkę silnikową ;). Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted February 19, 2010 Author Report Share Posted February 19, 2010 (edited) Jestem posiadaczem Jantarka-M z G&H. Powiem szczerze, że ładnie udało Ci się go wyskrobać :). Gratulacje. Swoją drogą, działalność gospodarcza rządzi się innym prawami. Co innego grzebać u siebie w domku. Troszkę inne koszty. Poza tym, gdybyś spojrzał w środek, to zobaczyłbyś gana o dużej zwartości konstrukcji, budowanego na stali. Gdybyś wiedział co i jak ... wiedziałbyś dlaczego 2,2k PLN. Pomijam już gwarancję na wytrzymałość konstrukcji. Tak czy owak, gratulacje z dobrze wykonanej roboty. Mały tip ... patrz co jakiś czas na zębatkę silnikową ;). Dzięki :) Co do działalności gospodarczej nie mam do G&H żadnych pretensji nikt nie będzie niczego robił za półdarmo. Całkowicie ich rozumiem. Moim priorytetem było zmieścić się w połowie tej kwoty, co mi się udało. Oczywiście zachowując chociaż jakieś podobieństwo do oryginału. Pozdrawiam Edited February 19, 2010 by mg shutze Quote Link to post Share on other sites
Mohawk_PL Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Gratulacje, ostatnio też rozważałem nad taką konstrukcją. Jest bardzo ładny, jak z wytrzymałością mechaniczną ? Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted March 6, 2010 Author Report Share Posted March 6, 2010 A dziękuję :) Narazie nic nie mogę powiedzieć ponieważ czekam na mosfet z 3 burst. Dopiero potem zacznę normalną zabawę. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted March 18, 2010 Author Report Share Posted March 18, 2010 Doszedł EoTech :) Sorry za jakość fotek niestety karta mi padła w aparacie. Do pełnie szczęścia pozostało zamontować mosfet z 3burst. Pozdrawiam P.S. Przełącznik ognia od Beryla działa :) . Quote Link to post Share on other sites
BoB3k Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 (edited) ...No to teraz odświeżę kotleta :icon_razz2: , jakiś czas temu, trafiając na ten temat również wziąłem się za budowę Jantara, materiały miałem, narzędzia również, przemyślałem sobie parę rzeczy, i wziąłem się do roboty, po nie całych dwóch miesiącach projekt jest na ukończeniu i wygląda tak: ...Wiem, wiem inne okładziny, ale Berylowskich nie chciałem, miałem na celu go 'utaktycznić'; co myślę że mi się udało :happy: , konstrukcja jest zwarta, praktycznie zero luzów, korpus trzyma się z gripem za pomocą dwóch śrub(od spodu) i dwóch pinów(od dekla, i pin znajdujący się w podstawie szczerbinki), niestety replika ma tryb 'only auto' ale mi to nie przeszkadza, wczoraj skończyłem robić okablowanie, wszystko chodzi aż miło, teraz tylko czekam na gumkę Systemy(bo tejże brak) oraz na jakąś czarną montanę bądź nfm+parę szczegółów domontować/wyciąć itp :happy: , no to tyle, wrzucę fotki/filmik jak już skończę(myślę że maX.2 tygodnie, nie więcej), pozdrawiam... ...P.S: Sorka za rozmiar zdjęcia, ale coś się pochrzaniło i miniatury nie mogłem wrzucić :icon_confused: ... Edited April 29, 2011 by SDM Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted September 15, 2011 Author Report Share Posted September 15, 2011 Dzisiaj zacząłem przerabiać spust z elektrycznego na mechaniczny i już są sukcesy :) Quote Link to post Share on other sites
KapitanBomba04 Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Więc troche pomoge,zagraniczna strona z pomysłem na MG,może się przydać: http://filairsoft.com/forum/showthread.php?t=96756 Powodzenia,może i ja sie kiedyś skusze na takie "cuś" ;P Quote Link to post Share on other sites
BoB3k Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Dzisiaj zacząłem przerabiać spust z elektrycznego na mechaniczny i już są sukcesy :) ...Jak to zrobiłeś??? Ja robię swoją własną replikę, nazwałem ją 'LKW`7'(Lekki Karabin Wyborowy), jest to snajperskie AK w wersji BullPup, też zamierzam mieć funkcjonalny selektor ognia(safe/semi/auto, bądź tylko safe/semi), w tym celu obciąłem szkielet GB ver.3 na pół, górna część do kosza, bo tylko dolna jest mi potrzebna(wraz ze spustem i stykami i innymi potrzebnymi pierdółkami ;) ), wszystko już spasowałem, pozostała zabawa z wychwyceniem trybów ognia(semi/auto) i będzie już gotowe, podwójny selektor ognia typu eMkowego ;) , zdjęcie jeszcze niedokończonej konstrukcji ;) : ...Mg shutze, możesz coś szerzej opisać jak u Ciebie ma wyglądać/wygląda sprawa mechanicznego selektora???... ...Pozdrawiam ;) ... Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 Spust na rysunku mam nadzieję, że coś to pomoże. Co do selektora to po prawej działa jako bezpiecznik. Po prawej będzie przerabiana listwa i robiony selektor od podstaw stary mechanizm zepsułem. Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted April 5, 2012 Author Report Share Posted April 5, 2012 (edited) No tutaj widać działający już w prawie 100% (jeszcze selektor z lewej strony został) Jantar-M i kilka innych zabawek ;) Edited April 5, 2012 by mg shutze Quote Link to post Share on other sites
Guest ciapek22 Posted March 15, 2013 Report Share Posted March 15, 2013 Mg mam pytanie, jak przymocowałeś to drugie body do tego pierwotnego ? Nigdzie nie widzę żadnych nitów ani śrub. Ja robię ukraińskiego wepra i chciałem przykręcić na śruby ale jeśli jest inny sposób to chętnie wykorzystam. A Jantar bardzo ładny. Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted March 16, 2013 Author Report Share Posted March 16, 2013 (edited) Część przednia wchodzi w mocowanie chwytu (ten otwór w body), a z przodu jest zamocowane do lufy i zalane hektolitrami kleju na gorąco. A i dziękuję ;). Edited March 16, 2013 by mg shutze Quote Link to post Share on other sites
Guest ciapek22 Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Dzięki, zrobię chyba podobnie tylko zamiast kleju użyje poxyliny :icon_biggrin:. Quote Link to post Share on other sites
asgszczepan Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Poxilina to nie jest klej. :) Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted March 16, 2013 Author Report Share Posted March 16, 2013 Poxi Ci puści, szkoda kasy. Lepiej żywica, lub jakiś podobny klej. Ja używam ostatnio "Kleju do Metali" od dragona działa. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Płynny metal , czy jakoś tak ? Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Ja to polecam, świetna rzecz: http://motobajery.pl/user/images/EPOKSYDOWY_KIT_METALOWY.png Quote Link to post Share on other sites
asgszczepan Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Po wiela to sie rozchodzi ? Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted March 16, 2013 Author Report Share Posted March 16, 2013 Panowie, każdy klej dwuskałdanikowy, epo powinien zadziałać z tymi klejami to tak jak z lekami p. bólowymi. Jest ich pierdyliard a składnikiem głównym i tak pozostają trzy te same leki :) Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 To co Maza poleca idzie za jakieś 12zł, klei się lepiej niż poxipol, ma konsystencję plasteliny, świetne do "spawania na zimno" i do dorabiania małych elementów. Tylko brudzi paluchy jak cholera i nieciekawie smakuje :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.