Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik Guarder High Speed Revolution


Recommended Posts

Witam,

Zastanawiam się nad silnikiem guarder'a < http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3311 >

ma pracować z M120 tej samej firmy i batką 9,6 FF.

Na specu piszą że ma 40'000 obrotów na minute, więc co z tego wynika RoF powinien być sensowny. Chce poznać wasze opnie o tym silniku, czy radzicie go brać czy nie, jeżeli nie, to jaki inny który da wysoką szybkostrzelność??

 

Jeżeli taki temat już był, sorki i proszę o podesłanie linku.

 

Pozdrawiam,

Truskawa

Link to post
Share on other sites

Moj egzemplarz rozkreca sie jak minigun ... mimo slabego springa (300 fps).

Efekt jest taki ze pierwsze kulki leca z mniejsza szybkostrzelnoscia. Ma calkiem ladne i mocne magnesy - wykonanie jest naprawde precyzyjne i ladnie lozyskowany.

Obawiam sie jednak ze przy m120 moze byc problem.

Tak kozystajac z miejsca ... zna ktos wlasnie mocny silnik co bezproblemowo naciaga m120-m130 a jednoczesnie ma dosc duzo obrotow ?

 

W drugiej replice korzystam z 11.1 lipola i hi torque silnika PJ. Daje 18-19 k/s usrednione na chrono. Przy liczeniu na programie do obrazowania dzwieku - wychodzi wiecej bo okolo 23. Ale to bez brania pod uwage rozpedu i koncowej kulki.

Link to post
Share on other sites

Tia ze systema to raczej oczywiste ... ale tanszym kosztem ?

Ostatnio widzialem jak na zagranicznych forach zachwycali sie rofem przy GP 120 (dla wlasnie springow m120 bo o taki mi chodzi).

Za to dla 500 fps+ - AMP motorki tylko w polsce ich sie nie dostanie.

No i zastanawiam sie czy GP 160 bylby odpowiedni (wedlug roznych revievow jest mocniejszy i ma lepszy rof niz systema magnum).

Link to post
Share on other sites

GP M120 są szybkie to fakt ale do M120 i nic mocniejszego, ewentualnie jak pisze Poldeck Elementa bierz. AMP mają dla mnie jedną zasadniczą wadę. Mogli by je zrobić rozbieralne jak większość silników a nie bezczelnie zagięte blachy żeby trzeba było się namęczyć przy czyszczeniu lub wymianie łożysk.

 

Na stronie www.airsoftpro.cz mają jeszcze silniki AimTopa ale nie miałem w rękach więc nie powiem co to warte, piszą że HROF ma 40000 obrotów przy 8,4V i też do maź M120.

Link to post
Share on other sites

poldeck ->>> mocna batka oznacza LiPolca 11.1 3300 mAh, czy 9,6 Intelect to w miare przyzwoicie uciągnie ?

Co do guardera - jeśli trzeba go rozkręcać aby uzyskał ten porządany RoF, to chyba podziękuje bo długie serie z wysokim RoFem na m120 raczej mu nie posłużą GB :-F

Ogólnie chciałbym uzyskać przyzwoitą szybkostrzelność przy mocy ok. 380fps

Po krótkiej kontemplacji myślę, że wsadzę High speed z G&P < 120 >

Link to post
Share on other sites

Ja najpierw wrzucilem gueardera hi speedowe zebatki ale szybko mi silnik je zmielil.

Teraz siedza XYT i nie ma problemow mimo ze zamiast 7.4 zasilam teraz 11.1 batka.

 

Chinskie zebatki sa w miare ciche i bardzo wytrzymale.

Przelozenie normal torque wiec szybkostrzelnosc wysoka.

Czasem nie pakuj zebatek o zwiekszonym torque do szybkostrzelnej repliki - bo stracisz caly efekt.

Link to post
Share on other sites

Ten silnik (guarder) nie nadaje się pod m120.

 

Kocur m160gp jest mocniejsze ale rofa to Ci nieznacznie zwiększy w porównaniu do 120 na springu do m120. Jego przewaga uwidacznia się dopiero przy mocniejszych springach.

 

Co do porównania magnum, a GP to nie zauważyłem znacznej przewagi jednego nad drugim.

Link to post
Share on other sites
  • 6 years later...

Odgrzeje kotlet bo na szybko potrzebuje informacji.

 

Mam giwerę poskładaną następująco-M4 CASV-body boyi reszta składak

 

Gb v2 wzomocniony od JG

+spring m120 (w razie co mogę m110 założyć)

+zębatki stalowe xyt-JG

+prowadnica stalowa łożyskowana shs

+tłok SHS 14 stal zębów

mosfecik własnej prod na IRL 3713 i do tego batka 11,1v li on + przewody modelarskie w replice

Rof D..y nie rwie bo naciąga to stock silnik z BOYI

 

Chcę kupić silnik w/w (guarder HSR).Da to rady i nie rozleci się zbyt szybko ? Zmieniać tego springa na m110?

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Wydaje mi sie ze aktualnie sa duzo lepsze silniki w podobnej cenie.

Ten silnik guardera to staroc - i w porownaniu chocby do starych silnikow elementa ma duzo slabsze magnesy - wiec duzo slabsza mozliwosc naciagania sprezyny.

Jest moze szybki ale w limitach cqb - tak do 350 fps (zamontowalem aktualnie go w spektrze - bo stock ze spektry jest najbadziewniejszym silnikiem jaki w zyciu widzialem - porownywalny do silnika z mp7 ).

W dzisiajszych czasach wydaje mi sie prostsze o ile masz miejsce na baterie - zamontowanie mocniejszej baterii niz kombinowanie z silnikami bardzo szybkimi. Roznica miedzy torquowym silnikiem a speedowym jest taka - ze jak zamontujesz jeden pakiet batki wiecej to masz tego samego rofa, przy czym torquowy silnik pociagnie ci spokojnie m150 przy tak samo duzym rofie.

Chcesz miec mega rofa - kup lipola 14 V :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...