truskawa Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Witam, Zastanawiam się nad silnikiem guarder'a < http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3311 > ma pracować z M120 tej samej firmy i batką 9,6 FF. Na specu piszą że ma 40'000 obrotów na minute, więc co z tego wynika RoF powinien być sensowny. Chce poznać wasze opnie o tym silniku, czy radzicie go brać czy nie, jeżeli nie, to jaki inny który da wysoką szybkostrzelność?? Jeżeli taki temat już był, sorki i proszę o podesłanie linku. Pozdrawiam, Truskawa Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Moj egzemplarz rozkreca sie jak minigun ... mimo slabego springa (300 fps). Efekt jest taki ze pierwsze kulki leca z mniejsza szybkostrzelnoscia. Ma calkiem ladne i mocne magnesy - wykonanie jest naprawde precyzyjne i ladnie lozyskowany. Obawiam sie jednak ze przy m120 moze byc problem. Tak kozystajac z miejsca ... zna ktos wlasnie mocny silnik co bezproblemowo naciaga m120-m130 a jednoczesnie ma dosc duzo obrotow ? W drugiej replice korzystam z 11.1 lipola i hi torque silnika PJ. Daje 18-19 k/s usrednione na chrono. Przy liczeniu na programie do obrazowania dzwieku - wychodzi wiecej bo okolo 23. Ale to bez brania pod uwage rozpedu i koncowej kulki. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 M110-M120 Systema Turbo a powyżej Systema Magnum i dobrze dobrane zębatki do sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Do m120 jak masz mocne batki Element max speed jest bardzo ok. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Tia ze systema to raczej oczywiste ... ale tanszym kosztem ? Ostatnio widzialem jak na zagranicznych forach zachwycali sie rofem przy GP 120 (dla wlasnie springow m120 bo o taki mi chodzi). Za to dla 500 fps+ - AMP motorki tylko w polsce ich sie nie dostanie. No i zastanawiam sie czy GP 160 bylby odpowiedni (wedlug roznych revievow jest mocniejszy i ma lepszy rof niz systema magnum). Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 GP M120 są szybkie to fakt ale do M120 i nic mocniejszego, ewentualnie jak pisze Poldeck Elementa bierz. AMP mają dla mnie jedną zasadniczą wadę. Mogli by je zrobić rozbieralne jak większość silników a nie bezczelnie zagięte blachy żeby trzeba było się namęczyć przy czyszczeniu lub wymianie łożysk. Na stronie www.airsoftpro.cz mają jeszcze silniki AimTopa ale nie miałem w rękach więc nie powiem co to warte, piszą że HROF ma 40000 obrotów przy 8,4V i też do maź M120. Quote Link to post Share on other sites
truskawa Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 poldeck ->>> mocna batka oznacza LiPolca 11.1 3300 mAh, czy 9,6 Intelect to w miare przyzwoicie uciągnie ? Co do guardera - jeśli trzeba go rozkręcać aby uzyskał ten porządany RoF, to chyba podziękuje bo długie serie z wysokim RoFem na m120 raczej mu nie posłużą GB :-F Ogólnie chciałbym uzyskać przyzwoitą szybkostrzelność przy mocy ok. 380fps Po krótkiej kontemplacji myślę, że wsadzę High speed z G&P < 120 > Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Przy 380 i duży rofie to wsadź sprężynę M110 ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Jeśli to intellect 9,6 2000 to spokojnie. Jeśli batka jest sprawna to możesz go brać. Zresztą na batce na której Element nie osiagnie szybkości inne też nie osiagną bo to by znaczyło, zę batka slabawa ;-) . Quote Link to post Share on other sites
truskawa Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 A żeby nie zakładać nowego tematu... Skoro starczy m110, to jakie zębatki wpakować i co zmienić, żeby to to ustrojstwo mi się w łapach nie rozleciało?? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Zwykłe zębatki chociażby XYT chińskie na M110 pochodzą Ci długo. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Ja najpierw wrzucilem gueardera hi speedowe zebatki ale szybko mi silnik je zmielil. Teraz siedza XYT i nie ma problemow mimo ze zamiast 7.4 zasilam teraz 11.1 batka. Chinskie zebatki sa w miare ciche i bardzo wytrzymale. Przelozenie normal torque wiec szybkostrzelnosc wysoka. Czasem nie pakuj zebatek o zwiekszonym torque do szybkostrzelnej repliki - bo stracisz caly efekt. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Ten silnik (guarder) nie nadaje się pod m120. Kocur m160gp jest mocniejsze ale rofa to Ci nieznacznie zwiększy w porównaniu do 120 na springu do m120. Jego przewaga uwidacznia się dopiero przy mocniejszych springach. Co do porównania magnum, a GP to nie zauważyłem znacznej przewagi jednego nad drugim. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted June 22, 2016 Report Share Posted June 22, 2016 Odgrzeje kotlet bo na szybko potrzebuje informacji. Mam giwerę poskładaną następująco-M4 CASV-body boyi reszta składak Gb v2 wzomocniony od JG +spring m120 (w razie co mogę m110 założyć) +zębatki stalowe xyt-JG +prowadnica stalowa łożyskowana shs +tłok SHS 14 stal zębów mosfecik własnej prod na IRL 3713 i do tego batka 11,1v li on + przewody modelarskie w replice Rof D..y nie rwie bo naciąga to stock silnik z BOYI Chcę kupić silnik w/w (guarder HSR).Da to rady i nie rozleci się zbyt szybko ? Zmieniać tego springa na m110? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 Wydaje mi sie ze aktualnie sa duzo lepsze silniki w podobnej cenie. Ten silnik guardera to staroc - i w porownaniu chocby do starych silnikow elementa ma duzo slabsze magnesy - wiec duzo slabsza mozliwosc naciagania sprezyny. Jest moze szybki ale w limitach cqb - tak do 350 fps (zamontowalem aktualnie go w spektrze - bo stock ze spektry jest najbadziewniejszym silnikiem jaki w zyciu widzialem - porownywalny do silnika z mp7 ). W dzisiajszych czasach wydaje mi sie prostsze o ile masz miejsce na baterie - zamontowanie mocniejszej baterii niz kombinowanie z silnikami bardzo szybkimi. Roznica miedzy torquowym silnikiem a speedowym jest taka - ze jak zamontujesz jeden pakiet batki wiecej to masz tego samego rofa, przy czym torquowy silnik pociagnie ci spokojnie m150 przy tak samo duzym rofie. Chcesz miec mega rofa - kup lipola 14 V :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.