tomjag11 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 (edited) Witam, Mam w tej chwili ok 4 letni silnik Cymy. Bateria 9,6 2000, M120, zębatki XYT. Stopniowo wszystko wymieniam, teraz przyszła pora na silnik. Czy ww silnik Marui jest dobry? Jest coś lepszego w tym przedziale cenowym(do 150zł)? Z góry dzięki Chyba pomyliłem działy Edited February 15, 2010 by tomjag11 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Nie mialem w rekach ... ale to raczej ma zwykle magnesy a nie neodymowe ? Stawialbym raczej na cos nowszego. Te silniki maja juz pare lat. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Mam i nie narzekam, daje rade z sp130 guardera i 8,4v sanyo rc. Moim zdaniem mocniejszy niż hi torque CA, ale na chwilę obecną w ciemno brałbym JG 3 generacji albo ryzykowałbym silniki Elementa. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Zajrzyj trzy tematy niżej Kolego link . Quote Link to post Share on other sites
tomjag11 Posted February 15, 2010 Author Report Share Posted February 15, 2010 Czytałem, ale chciałem dowiedzieć się czegoś na temat tego silnika. A jak się ma szybkość JG III do Elementa High Speed czy G&P High Speed? Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Nijak - JG III gen to odpowiednik magnuma, a nie highspeed'a, czyli jest "silny, ale wolny". Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Ten silnik TM, nie jest zły ale już odstaje. Obecnie za mniejsze pieniądze można kupić silniki Elementa, albo wyrwać na komisie silnik JJ III generacji. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 To się zastanów czy chcesz szybki silnik, czy mocny. Potem zadawaj pytanie na forum. Quote Link to post Share on other sites
tomjag11 Posted February 15, 2010 Author Report Share Posted February 15, 2010 Chodzi mi o silnik szybki i taki by z m120 i baterią 9,6 trochę wytrzymał Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Silniki pj 3 gen daja 18-19 k/s przy lipolu 11.1 Przy 9,6 jakies 14-15. Ale naciagna ci m150 na stockowej batce... Silniki hi speedowe maja z uwagi na mniejszy uciag- efekt rozpedzania sie. Hi torque silniki od razu daja kopa i nie musza sie rozpedzac (lepsza reakcja na spust). No i naprawde po przemysleniu sprawy - po co kupowac hi speedowy silnik skoro mozna kupic taniego lipola 11.1 ;) Bo wlasciwie silniki hi speedowe byly wymyslone dla tych co nie mogli wpakowac mocniejszych baterii z uwagi na brak miejsca w replice. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 (edited) tomjag11 sprężyna m120 to jest właśnie rozgraniczenie między silnikami hi-speed i hi-torque - na tej sprężynie przestają dawać radę silniki hi-speed i zaczynają zabawę silniki hi-torque. Moim zdaniem i poprzedników weź neodymowy silnik hi-torque i ciesz się w miarę szybką pracą repliki. Kocur666 silniki hi-speed się nie rozpędzają tylko mają większą szybkość kosztem uciągu co w połowie ująłeś. Gdyby się rozpędzał silnik to by miał średnie zastosowanie. Wiesz... zależy na jakiej sprężynie masz 18-19 bb/s przy lipolce 11,1. U mnie jest to przy 11,1V 1100mAh 33C przy m100 30-31... (silnik hi-speed neodymowy) Edited February 23, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Mam tak: m120, 450 fps, 18-19 rps na chrono silnik PJ hi torque (gearbox v3, 6 mm stalowe zebatki), zebatki standard, lipol 11,1 25 C 2200 m90, 300 fps silnik guardera revolution hi speedowy (wyciete polowa zebow tloka, ale za to dystanser gumowy w tloku wiec daje stabilne 300 fps, lozyska kulki King armsa 8 mm, gearbox v3 king armsa), lipol 11.1 25 C 2200 na chrono daje 23-25 rps. Tylko ze chrono swoje a w programach do obrobki dzwieku jest troche inaczej. W sensie - rps jest o 3-4 wieksze (jak sprawdza sie sam srodek jak juz replika pracuje (bez pierwszego i ostatniego strzalu). Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 W dobrych cenach masz ITU Guardera i T3000 ICS. Obydwa silniki miałem, Guardera mam do tej pory i na prawdę daje radę ten silnik. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Guardera nie kupuj, bo nim się obróci zębatka na nim będzie łysa. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Guardera nie kupuj, bo nim się obróci zębatka na nim będzie łysa. To prawda, ale takiż to problem kupić za 30-50 zł nową zębatkę, dając prawie 200 za silnik? Polecam od razu jakąś zębatkę osi silnika z imbusem, choć będzie potrzebna modyfikacja samej osi, ponieważ fabrycznie zębatka na silniku Guarder'a jest na wcisk. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.