gandzioch Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Witam ! mam problem w swoim GB V3 gdy podpinam batke można oddać tylko parę strzałów na full auto(na semi wcale nie reaguje) po czym straszenie się grzeją wszystkie kable po paru chwilach kiedy wszystko się ostudzi można oddać ponownie kilka strzałów GB jest produkcji CYMY z tych już lepiej robionych nie rozkręcany osobiście stawiałbym na okablowanie ale być może się mylę ma ktoś inny pomysł ? z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 A przecinków i kropek nie nauczyli Cię stawiać? Co to za GB? Wyjąłeś go z giwery czy siedzi w środku? Na gwarancji? Kiedy kupiona giwera? Zawsze tak się działo, czy było ok i nagle się zrypało? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Do tego jeszcze: jaka bateria, coś kręciłeś przy regulacji silnika? Najlepiej opowiedz dokładnie krok po kroku, jak doszło do tej awarii. Pomoże w trafnej diagnozie. Quote Link to post Share on other sites
gandzioch Posted February 20, 2010 Author Report Share Posted February 20, 2010 gb wyjąłem bateria 8,4v jednak na 9,6v trochę to inaczej wygląda oddaje więcej strzałów po czym zachowuje się jakby była słaba bateria jednak po podłączeniu tego akumulatora do innej repliki jest ok.Nic nie kręciłem na początku nie było semi(spust się blokował nie strzelał na semi).Później właśnie zaczął się strasznie grzać kable oglądałem nie są poprzecierane nigdzie Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Czyli rozumiem, że używkę kupiłeś? w takim razie albo za mocno spodkładkowane, albo silnik za mocno dociśnięty do gearboxa. W ramce co trzyma silnik jest taki mały imbus, spróbuj odkręcić trochę i zobacz jak zareaguje. Quote Link to post Share on other sites
gandzioch Posted February 20, 2010 Author Report Share Posted February 20, 2010 praca GB znacznie sie poprawiła po regulacji silnika ale kable nadal się grzeją myślę ze okablowanie niskooporowe powinno przynieść odpowiednie rezultaty Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Styki? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Nie wiadomo, kto składał tego GB... Styki raczej nie, bo prąd puszczają na silnik. Stawiałbym na lipne spodkładkowanie, bo ewidentnie silnik ma za ciężko. Jak chcesz wymieniać kable to zastosuj modelarskie 1,5-2mm2 i jak masz możliwości to załóż mosfecika. Nawet najprostszy zniweluje straty na stykach i wydłuży ich żywotność. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 (edited) praca GB znacznie sie poprawiła po regulacji silnika ale kable nadal się grzeją myślę ze okablowanie niskooporowe powinno przynieść odpowiednie rezultaty Po czym tak sądzisz? Bo się kable grzeją, to trzeba wymienić? Jeszcze nie słyszałem, żeby kable niskooporowe wyeliminowały opór w gearboxie. Chyba że znalazłeś jakieś kable, które dobrze podkładkują zębatki, to się podziel... PS. Jakoś inne gearboxy cymy działają na stockowych kablach i stykach. Więc albo wada styków albo wada lutowania/wtyczek/etc. albo, co najbardziej prawdopodobne, czynnik ludzki, który w tym egzemplarzu wpieprzył za dużo podkładek lub zbyt twardą sprężynę. Edited February 20, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
gandzioch Posted February 21, 2010 Author Report Share Posted February 21, 2010 gb jest w stocku a na śrubach z gb jest jeszcze farba (plomba) więc wydawało mi się że to kable Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Wystarczy, że prowadnica się złamała i coś takiego może się zdarzyć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.