Lagodkin Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Witam Posiadam Aluminiowy tłok systemy ten niby pokryty teflonem. Do tego sprężyna sp130 guarder. Głowica tłoka aluminiowa wzmocniona systemy. Głowica cylindra też aluminiowa systemy. (płaska) Pytanie brzmi: Jaki szkielet do tego dobrać żeby nie pękł po 2 strzelaniu. Czekam na opinie z góry dzięki. Dżony. Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 v2 czy v3? Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted February 27, 2010 Author Report Share Posted February 27, 2010 (edited) V2 Silnik element torque up Zębatki A&K Batka 2000 mAh Firefox 8.4 No i szkielet jg nie pękł właściwie na sp130 tylko na m125 elementa :wink: A teraz chce tego sp130 dać dlatego próbuję się dowiedzieć jaki szkielet będzie najlepszy. Edited February 27, 2010 by getta Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Żaden!! Taki zestaw to zabójca szkieletów :strach: Ja przynajmniej nie słyszałem o rozwiązaniu w rozsądnej cenie... Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted February 27, 2010 Author Report Share Posted February 27, 2010 W takim razie co wymienić żeby to miało rację bytu na sp130? Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Na pewno nie płaska aluminiowa głowica tłoka, bo to głównie zabójca szkieletów. Ze szkieletów gb moge polecić G&P. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 No i nie aluminiowy tłok- jest za ciężki... taka prawda. z własnego doświadczenia miałem podobny zestaw tyle, że alu tłok ics-a. Wynik?? 3-0 dla zestawu... nie ostał się żaden szkielet, nawet G&P na łożyskach 7mm :wink: Droga była ta lekcja. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted February 28, 2010 Author Report Share Posted February 28, 2010 Rozumiem co czujesz :P No plan jest taki ,że mam jeszcze bore upa elementa niestety głowica tłoka poległa przy 1 strzale jest to zestaw wyciszony więc myślę ,że zmniejszy to torche naprężenia w gb. A głowice planuje guardera tylko to wydaje mi się sensownym rozwiazaniem. No i tłok myśle o deep fire z tytanowymi zębami. Chyba ,że jest coś wmiare taniego co pociągnie tą sp 130 na bore upie :P Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Tłok JBU z metalowymi zębami jest całkiem do rzeczy. Mam u siebie założony tylko ze POM-owy + metal szczena na sp 150 Guardera... jak na razie nie widzę żeby miało się rozpaść. Fakt, że na auto nie strzelam. Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted February 28, 2010 Author Report Share Posted February 28, 2010 No jak wstawie borke to też nie będe jakoś szczególnie z auto korzystał :) Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Na M130 to i stockowy chinol powinien dłuugo pochodzić, mówię tu i o tłoku i o gb, tajemnica sukcesu to dobre złożenie wszystkiego do kupy. Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 No jak wstawie borke to też nie będe jakoś szczególnie z auto korzystał icon_smile.gif Tu raczej nie ma zależności, BU tak samo działa na single jak na auto. Co do tłoka to najlepiej POM (np. KA) z siedmioma metalowymi zębami. Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted February 28, 2010 Author Report Share Posted February 28, 2010 O tym doskonale wiem :) Ale tu chodzi bardziej o żywotność gb i o to żeby nie wypruć połowy magaznyka ,bo się krzaki ruszyły. A co do szkieletu JG 3 gen? Zębatki 300% element wystarczą czy lepiej xyt i więcej V na batce. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 (edited) Co do tłoka to najlepiej POM (np. KA) z siedmioma metalowymi zębami. Ta czerwona kopia promyka? Jest krótszy od promyka i zęby się źle zazębiają czego efektem jest utrata pierwszego zęba. Ja nie polecam. Edited March 1, 2010 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 "(np. KA)" - nie pisałem tego w odniesieniu konkretnie do tłoka KA, polecam POM, a jakiej firmy to już sobie sam dobierze. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Ja napisałem tylko informacyjnie żeby nie było później rozczarowania ;) Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted March 1, 2010 Author Report Share Posted March 1, 2010 No tak. Dobra więc tak orientacyjnie: -Szkielet JG 3 gen -spring sp130 -Bore up elementa + głowica tłoka guardera (w temacie o częściach elementa jest informacja co się dzieje z orginalą głowicą) -Zębatki element 300% torque http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5072 -tłok rozumiem ,że systemoski alu odpada więc wybiorę jakiś inny. Czy teraz powinno być ok? Przyznam szczerze nie wykopuje pieniędzy z ziemi więc ceny są dla mnie ważne :P No i auto myślę będzie żadkością. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Odciąż sobie ten Al'u tłok systemy paroma dziurami i choć nie będzie tak lekki jak kompozytowy to raczej wystarczająco lekki moim zdaniem. Zębatki sobie daruj, SP130 to spokojnie XYT ciągną na 8,4V (silnik nawet z starszych modeli JG/Cymy)... Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted March 1, 2010 Author Report Share Posted March 1, 2010 Silnik już mam elementa ULTRA TORQUE tak jak Ci pisałem i faktycznie jest naprawde mocny :) a jak to wpłynie na jego wytrzymałość tłoka? Niby powinny wytrzymać ale niestety ostatnio elemetowska sprężyna m125 zmieliła mi zębatke tłokową XYT. Z tym ,że od strony zębatki środkowej. Zęby tłokowe nietknięte. Sugerujesz zaoszczędzić i kupić samą zębatke tłokową np wzmocnioną ca? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Getta, Tu wyciąłem ofertę (A.F) - pisz na PW. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.