Gekon_1 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Witam Od kilku miesięcy jestem posiadaczem m14 g&g i niedawno pojawił się problem z reakcją na spust. Podpiąłem baterie na semi działo dobrze, ale kiedy przełączyłem na tryb auto to replika zaczęła okropnie wyć i w końcu przestała w ogóle strzelać na semi jak i na auto. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystko w porządku więc w czym może być problem ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz ;) Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 1, 2010 Author Report Share Posted March 1, 2010 Nikt nie będzie wiedział ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 To czy awaria nastąpiła na auto czy semi ma raczej małe znaczenie. Z tego co mówisz to wnioskuję, ze silnik chodzi (replika wyje) ale tłok i sprezyna nie są napinane bo nie następuje strzał. Podejrzewam awarię zębatek. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 2, 2010 Author Report Share Posted March 2, 2010 Czyli zębatki mogą być uszkodzone ? Silnik w ogóle nie reaguje. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 W najgorszym razie padł silnik, skoro nie reaguje. Styki sprawdzałeś? Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Ja obstawiam silnik, jeżeli nie słychać nawet "tyk" Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 2, 2010 Author Report Share Posted March 2, 2010 Nic nie słychać, nawet nadstawiłem ucho. Czyli prawdopodobnie silnik idzie do kosza ? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Jak nie rozbierzesz i nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Poprzedzający zgrzyt raczej nie jest zwiastunem awarii silnika, obstawiałbym raczej na zębatki z tłokiem. Mógł pójść metalowy ząbek w tłoku i po paru obrotach zakleszczył zębatki wpadając między tryby. Oczywiście to tylko jeden z możliwych scenariuszy tego dreszczowca ;) Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 3, 2010 Author Report Share Posted March 3, 2010 Ok, w tym tygodniu otwieram gearboxa i zobaczymy co w środku piszczy ;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Tylko uważaj na koszyczek silnika. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 6, 2010 Author Report Share Posted March 6, 2010 Tak więc. Grzebaliśmy dzisiaj z kolegą przy tej replice. Podpięliśmy ten silnik do m15 CA i działa sprawne. Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Sprawdź batkę na innej replice , całe okablowanie , dociśnij styki, jeżeli to nic to podłącz baterię z silnikiem bezpośrednio jak się zakręci to styki mogły paść mógł się odlutował kabek przy stykach . Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted March 6, 2010 Author Report Share Posted March 6, 2010 Batkę sprawdzałem na Pejocie, icsie, CA i normalnie działa. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Sprawdz dokładnie styki Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Wszystko pięknie fajnie ale wtyki nie wyją przed awarią, chyba że nie czytam ze zrozumieniem. Rozumiem że GB nie rozbierałeś i tylko silnik wyciągnąłeś? Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Rozbierz GB, sprawdź zębatki i zęby. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Ale żeby rozkręcać GB żeby dobrać się do silnika? Hehe dobre! 5 ruchów i widac silnik jak na dłoni. Na przykładzie: Podczas akcji M14 odmówiło mi, sinik kręcił i nic po za tym że że ocierał się o zębatkę,po prostu zapomniałem dać dystans pod śrubą, w akcji około 5 minut rozkręciłem i podłożyłem kawałek plastiku wyciętego z tego co było po reką akurat był to kołek do montażu styropianu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.