Meche Posted March 7, 2010 Author Report Share Posted March 7, 2010 No znalazłem jeszcze dzisiaj czas i zrobiłem ten tłok, teraz chodzi bez problemów. Przy okazji przyglądnąłem mu się dokładnie i troche mnie zaniepokoił mnie pierwszy plastikowy ząb, jest ostro zjechany. To jest normalne zużycie, czy spowodowane jest to jakimś kolejnym problemem z moim gb? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Pierwszy ząb jest stalowy, więc ostatni jest zjechany. Zrób zdjęcie jak wygląda ten zjechany ząb... Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Eeeee pierwszy jest stalowy??? Zależy jak patrzeć, z punktu widzenia pracy zębatki tłokowej to pierwszy jest z pewnością plasticzany, a ostatni jest stalowy. Niedobrze, że jest podjechany. Nie wróży zbyt długiego działania... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Eeeee pierwszy jest stalowy??? Zależy jak patrzeć, z punktu widzenia pracy zębatki tłokowej to pierwszy jest z pewnością plasticzany, a ostatni jest stalowy. Niedobrze, że jest podjechany. Nie wróży zbyt długiego działania... Albo jestem dziwny, albo się tak naumiałem - może z opisów sklepów gdzie przy kompozytowym tłoku, iż pierwszy jest stalowy. W sumie to bez różnicy, ważne, żeby tylko odbiorca wiedział dokładnie o co nam chodzi. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Jest zjechany bo był duży opr przy szarpaniu tłoka. Teraz jeśli poprawiłeś i tłok śmiga to opór się wydatnie zmiejszy więc dynamiczne zniszczenie nie powinno się pogłębiać. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted March 9, 2010 Author Report Share Posted March 9, 2010 Przepraszam za zaniedbanie tematu o to obiecane fotki: Jeśli potrzeba z innej perspektywy to określcie z jakiej a ja zrobię zdjęcie. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 A naciśnij śrubokrętem stalowy ząb, bo założę się, zę się zapadnie. Wygląda jakby szyny strzeliły w nim. I dlatego zjechało te zeby. Nie miałeś może za długiego układu spręzyny i łożyskowań? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 (edited) I tłok do wymiany...szkoda że nie wspomniałeś o tym wcześniej bo zamiast piłowania zaleciłbym wymianę ;) Edited March 10, 2010 by szumitek Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted March 10, 2010 Author Report Share Posted March 10, 2010 Naciskałem ten metalowy ząb, nie zapada się, na tej metalowej płyttce nie widać złaman itp. Możesz mi wytłumaczyć o co chodzi z tym:"Nie miałeś może za długiego układu spręzyny i łożyskowań?" Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 długa spręzyuna dłówna i dwa punkty łozyskowania sprezyny ? chyba e-e bo prowadnica jest bez łozyska za to głowica z łozyskiem. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Ja nie rozumie twojego postu xD. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 mojego ? ja też :) ( tak to jest jak człowiek od dwóch tygodni spi po max 4 h na dobę to plecie głupoty :) ) Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 Coś rozumiem z postu Segera. Mam łożyskowaną głowicę tłoka i prodawdnicę sprężyny. Jak przyjdą mi wszystkie części do repliki to poskłądam i zmierzę fps. Zobaczymy czy coś sie poprawiło. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Jak masz oba łożyskowania i długą sprężynę, to jest mniej miejsca na kompresje sprężyny. Od tego są problemy z tłokiem i "zacinanie się" go w pozycji tylnej. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Seger zamiast na forum siedzieć to prześpij się :P. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 Zmieniłem kabelki na 1mm. Poskładałem(stary tłok :/) do kupy. Dalej się zacina :/. Macie może jakieś propozycję :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Porządnie spodkładkować i ustawić wysokość silnika? Sprawdź też silnik (szczotki i komutator) Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 Silnik to ISC Turbo 2000 powinien bez problemu naciagnąć stockową M120 JG. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Przecież nie napisałem żebyś sprawdzał jego moc tylko żebyś zobaczył czy jego części się przypadkiem nie skończyły ;) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Silnik to ISC Turbo 2000 powinien bez problemu naciagnąć stockową M120 JG. Jak masz skopane podkładkowanie to najmocniejszy silnik może tego nie uciągnąć. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 No to podkładkowanie mam do dupy:/ Quote Link to post Share on other sites
Ziemniak Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 QUOTE(Morten @ 5/3/2010, 19:15) * Jeszcze a propo silnika: Jak powinna wyglądać prawidłowo przeprowadzona regulacja docisku silnika? Przy prawidłowym shimmingu zębaty silnikowej? Na maxa dokręcić śrubę regulującą wysokość silnika i spuścić 2/3 obroty. Twoja zębata silnikowa jest, albo tak nisko osadzona, albo ma taki luz góra-dół. Dokręć silnik po prostu i spuszczaj, aż będzie chodzić jak najlepiej. Co ty za bzdury opowiadasz?? gdy złożysz gb to w miejscu spustu jest taka przestrzeń w nie zamknięta w gb i widać zębatkę. Zakręcasz silnik i i chwyt odkręcasz na maxa regulator i poruszając tą widoczną zębatkę śrubokrętem patrzysz jaki ma luz. przy odkręceniu na maxa będzie to z 4 mm po czym podkręcasz lekko regulator i znowu sprawdzasz. I tak do momentu aż luzów nie będzie. I NIE MOCNIEJ!! TO żeby zakręcić na maksa i opuscić 2 taż da jakąś regulacje ale gorszą .. Właśnie po to jest ten otwór w gb...i tak powinno się to robić . Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Te kartofel, patrz na daty :-F. Quote Link to post Share on other sites
Ziemniak Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 olać te daty =p ziomuś źle wyregulował =] Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted April 10, 2010 Author Report Share Posted April 10, 2010 (edited) To ja też odgrzeje kotleta. GB ten co zwykle :/ kilka zmian jest: Tłok: Systema AREA1000 Wypodkładkowałem, kolega sprawdzał i powiedział, że dobrze. Wszystko pięknie ładnie ale dalej się zacina. Jest jeszcze jedno ale:/ mam głowice tłoka i żeby między nią a tłokiem nie było luzu muszę włożyc podkładkę(albo coś w tym stylu). Na razie mam problemy z PC(HDD wysiadł) i muszę pisa z laptopa, wiec jeśli mi się uda to mogę podesła zdjęcia Edited April 10, 2010 by Morten Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.