kacpi010 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Mam pytanie: czy po założeniu nowej sprężyny SP 130 [Guarder] będzie ładnie działało i nie wpłynie to na zużycie części? Standard z mp5 B&T: -Gearbox V2 -Zębatki -Łożyska -Tłok -Silnik Guardier: - Chromowanego cylindra - Głowicy cylindra - Łożyskowanej, głowicy tłoka - Dyszy gazoszczelnej +Bateria 9.6V Sanyo Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 m130 i niemalże stockowa replika CA to nie jest dobry pomysł. Zębatki są słabe i nie wytrzymają za długo na tejże sprężynie. Wstawiłbym zębatki china made np. XYTy i wtedy m130 ma szanse. Aha, silnik też nie ogarnie, będzie się grzał i może mieć problem z naciąganiem sprężyny. Polecę silnik (znowu chinol) PJa Quote Link to post Share on other sites
kacpi010 Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 A max jaka sprężyna? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Teoretycznie m120, jednak radziłbym wstawić m110 i dobrze wszystko podoszczelniać, wymienić gumę hop siapa, dystanser. Najlepiej daj replikę na serwis człowiekowi, który ogarnia temat. będziesz miał pewność, że złożone to jest dobrze a FPS będzie taki, że wejdziesz na budynki a i w lesie się dobrze zabawisz :) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 Zwierzu dobrze radzi, a taka rada ode mnie... Nie "Guardier" tylko Guarder. Już pełno takich wymysłów widziałem. Guarden, Garden, Guardien echh :D. Wstaw jeszcze preckę, Systema / Guarder / MadBull ;). Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (edited) Guardier: (...) - Dyszy gazoszczelnej Łojezu jakie kwiatki :lol: ;-) W temacie - SP130, stock przełożenie i 9,6 to nie jest dobry zestaw. Nawet jak założysz MOSFET. Zębatki jak napisano - nie wytrzymają. Łożyska silnik - kibel. Tłok jak masz żółty to w zależności od sposobu strzelania potrzyma trochę albo długo. Szkielet - jak wyżej w zależności od sposobu strzelania klęknie po jakimś czasie. PS: Jak chcesz tanie zębatki o których pisał Zwierzu (XYT) to podbij na PW, mam tanio 2 komplety ;) Edited March 21, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 A czy stockowe zębatki CA wytrzymają sp120 guardera na baterii 9,6? Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (edited) Zębatki wytrzymają sp120 - u mnie dawały radę z M120s i 23k/s, SP130 bym nie ryzykował. Tłok może wytrzymać ale nie musi. (tłoki CA to loteria) - jeden zajechałem na M120s i głównie pojedynczym trybie ognia, drugi ciągnie u znajomego sp130 bez śladów zużycia. Głowica tłoka i cylindra do wymiany. Silnik CA do wymiany (silniki CA dają niezły rof przy maks M110) - od 120 w góre do wymiany na jakiś chiński JG III gen /PJ Ogólnie -do stocka CA aby spać spokojnie nic więcej niż SP 110 i batkę 9,6 przy GB CA z łożyskami ślizgowymi (tak iest np w M15A2 car) / 8,4 przy wersjach z łożyskami kulkowymi 7mm (np. M15A4 RIS) Edited March 21, 2010 by Wolfi Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (edited) Ogólnie -do stocka CA aby spać spokojnie nic więcej niż SP 110 i batkę 9,6 przy GB CA z łożyskami ślizgowymi Mam wśród znajomych 2 CA obie ponad 3 lata na M110 i BU , do dziś śmigają co weekend i się trzymają świetnie bez żadnej awarii , z tego co wiem to nawet nie było otwierane . Edited March 21, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 Mam wśród znajomych 2 CA obie ponad 3 lata na M110 i BU , do dziś śmigają co weekend i się trzymają świetnie bez żadnej awarii , z tego co wiem to nawet nie było otwierane . Zgadza się 110 zapewnia bezawaryjną pracę. Poza tym montując BU zmieniasz zestaw głowic. Tylko nie widzę sensu montowania BU przy M110 (chyba że dla cichych głowic w BU CA). Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Po prostu CA kiedys dawało lepsze czesci do gb niz teraz, dopiero najnowsze repliki CA ktorych w Polsce jak na lekarstwo mają w stocku m120. Kolega do m15 CA (z asgshopu) wstawil m100 i poszedł po kilku strzelankach szkielet gb, zębatki i tłok. Teraz ma g&p z tego samego sklepu i bez problemu radzi sobie na m110 przy 10,8v 3300mah. Wspomne ze te CA więcej go kosztowało :) Quote Link to post Share on other sites
kacpi010 Posted March 24, 2010 Author Report Share Posted March 24, 2010 Na ile można szacować prędkość wylotowa przy m110 i lufie 300mm (w tłumiku)? Quote Link to post Share on other sites
overs Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 (edited) wszystko zalezy od szczelnosci w newralgicznych miejscach , zastosowanych elementow wew. GB , itp . ale przyjęte jest : + - m090 - 295 fps m100 - 328 fps m110 - 360 fps m120 - 393 fps m130 - 426 fps m140 - 459 fps m150 - 492 fps m160 - 524 fps Edited March 24, 2010 by overs Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 Ta, jak to fajnie podawać dane z tabelek mające się nijak do rzeczywistości :roll: Jakbym miał mieć 490FPS na M150 przy dobrze złożonej replice na dobrych częściach to bym się pochlastał i pod pociąg rzucił. Kcpi010 - zależy jak złożysz. W pełni szczelna replika przy tej sprężynie powinna zapewniać prędkość oscylującą w granicach 400FPS. Quote Link to post Share on other sites
kacpi010 Posted March 24, 2010 Author Report Share Posted March 24, 2010 Kcpi010 - Postara się złożyć jak najlepiej. Dziękuje;] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.