Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

To ciekawe bo do silnikow asg uzywa sie wlasnie specjalnych pras do zdejmowania i zakladania zebatki.

I nawet na forach o tuningu silnikow i przezwajaniu nie pisali nic o chlodzeniu i ogrzewaniu.

Sam tez nabijalem zebatke i nie spotkaly mnie zadne zawody.

A obcinanie walu zeby z longa zrobic short to normalna sprawa. Niektore naprawde ciekawe silniki customowe maja tylko wersje long (brakuje krótkich i srednich).

 

Oczywiscie jak wszystko - mozna zrobic to zle.

Link to post
Share on other sites

Ale niektórzy są mądrzejsi ;)

Skończ koleżanko bo nie wnosisz nic do tematu a takie sarkastyczne teksty mogą się skończyć...źle.

 

BTW. Rozumiem że mozna nabić zębatkę w ten sposób, jednak że łączyłem je tj. opisałem wyżej i działało też wyśmienicie no i wystarczy ogień i zamrażarka ;)

Skoro piszesz ze można to nabić, to rozumiem że kolega który zakładał temat ma taką "nabijarkę"(prasę)? No chyba że mówisz o młotku. :wink:

 

Jest masa innych sposobów na to by przedstawić swój punkt widzenia, inne rozwiązania, owszem mogą zdać egzamin, ale nie oczekujcie że ludzie którzy pierwszy raz widzą silnik od AEGa na oczy wskoczą na prasę i sprytnym ruchem zmienią zębatkę!

przypadłość tego forum "Ja mam dużego" - "A ja jeszcze większego"

Odłączam się od tej licytacji i możecie się mądrzyć ile wejdzie.

 

Albo kupić silnik z frezem do zębatek z śrubą ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...