Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tokyo Marui vsr 10 g-spec tuning,pytania


Recommended Posts

Witam,

 

Podam najpierw co chcę uzyskać i jakie części już wybrałem. Ceny z sklepu zagranicznego, z którego zamierzam sprowadzić broń.

-Gspec vsr10 (666zl),

-zero trigger i tłok(pomarańczowy) 560zl Laylaxa,

-cylinder Laylaxa 344zl,

-gumka hop up km heada 50zl,

-prowadnica sprężyny laylaxa 80zl,

 

A teraz lawina pytań.

1.Jaką wybrać głowice cylindra? Z tego co patrzyłem głowica laylaxa waży 40gram, co wydaje mi się że nie jest optymalne.

2.Jak sprawuje się komora hop up stockowa vsr10? Czy jest potrzeba jej wymiany, na na przykład komorę hop up laylaxa?(koszt 200zl),

3.Jaką sprężynę wybrać? Moim celem jest uzyskanie z pomocą powyższych części mocy zbliżonej, ale nie przekraczającej 600fpsów. Myślę nad sprężyną 170 bądź 190 laylaxa.

4.Jaka będzie najoptymalniejsza długość prec lufy? Wiadomo od tego zależy objętość cylindra i moc sprężyny. Ale skoro podałem docelową moc repliki i rodzaj cylindra, to czy jesteście w stanie mi pomóc w wyborze prec lufy?

5.Czy ktoś z was używa prec lufę PDI o średnicy 6.01mm? Jeżeli tak to jak ona się sprawuje?

 

Na wasze potencjalne pytania:

-mam już jako takie doświadczenie w asg, przez ponad pół roku robiłem za strzelca wyborowego, spodobało mi się dlatego teraz chcę już zająć się profesjonalnie snajperstwem,

-chcę sprowadzić broń i części z podanego sklepu, ponieważ ceny są tańsze niż w Polsce oraz nie trzeba płacić cła ze względu na to UE:]

 

Cały dzień czytałem na temat tej broni i o jej tuningu, jednak dalej mam pare pytań co do jej tuningu.

 

Czekam na chętnych do udzielenia pomocy:]

Link to post
Share on other sites

1. A co ma waga głowicy cylindra do osiągów. Liczy się szczelność...

2. IMO nie.

3. SP170 i dobre uszczelnienie układu. Spokojnie 550 powinieneś mieć, a i nawet więcej jak się postarasz. Dla SP190 trzeba pakować w biceps.

4. Dedykowana?

5. Nie tyle średnica ważna, co powtarzalność średnicy na całej długości lufy. Miałem 6.03 KM Heada i było gitara.

 

Mam dzisiaj dobry dzień więc:

- tłok w ZT LLa zniszczy sprężynę

- prowadnica wytrzyma, precka ważniejsza

- lepiej kupić ZT PDI (bez tłoka), a z tłokiem i prowadnicą podreptać do tokarza

- miałem VSR-11 HFC, po wymianie samych uszczelek oring (groszowa sprawa w hydraulicznym) na tłoku i głowicy cylindra z 300 fpsów uzyskałem 380 fps.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...