grako Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 witam mam problem jak wyjąć śilnik z LR300 (PJ300) bo tylko to mi zostało by wyjąć gearboxa nie chce wyjść ?? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 Odkręcić stopkę w rączce, rozłączyć kable, wyciągnąć delikatnie. Quote Link to post Share on other sites
grako Posted April 24, 2010 Author Report Share Posted April 24, 2010 problem w tym że to co napisałeś mam już zrobione tylko silnik za h.. nie chce wyjść tak jak by był przykręcony Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 Wybiles piny w dolneczj czesci bogy ? odkreciles zatrzask zwalniania magazynka ? Odkreciles kolbe ktora wkrecana jest w gearbox ? (o ile wystepuje) Quote Link to post Share on other sites
mrBazyl Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 Powiem tak- pogmeraj silnikiem. ;) Musiał się zaklinować lub o coś zahaczył. Odrobina siły i jednocześnie ruszaj nim na boki. Silnik nie jest w żaden sposób przykręcany do korpusu, GB czy czegokolwiek. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 W najgorszym wypadku wyjmiesz silnik bez zębatki :P Tak na serio - wyżej podany sposób powinien pomóc - najwidoczniej zębatka blokuje się w otworze rączki. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 Albo silnik jest bardzo ciasno spasowany z chwytem pistoletowym... Spróbuj zahaczyć ten plastik na końcu silnika i delikatnie podważyć... Powinien ruszyć. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 Zdarzała mi się taka sytuacja po wymianie chwytu, opisany sposób przez kolegę wyżej powinien pomóc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.