Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

Jako ,że uzbierało mi sie troche kasy planuje zakupić sobie nową replikę z tuningiem do niej. Nie jest to pierwszą moja broń i wiem czego chce. Najbardziej zależy mi na dalekim zasięgu i dobrym skupieniu jednak nie da się tego osiągnąć bez pewnego zwiększania predkości wylotowej kulki (fps). Mój wybór padł na M16A3/M16A4 ze względu na długą lufę i wygląd ,który przypadł mi do gustu.

 

Waham się pomiędzy dwiema możliwościami:

-M16A3 G&P z asgshopu (1050 zł)

+sprężyna M130 + tłok DF z metalowymi zebami (ten najmocniejszy)

 

I tu moje pierwsze pytanie: Czy stockowe zębatki i tłok G&P nie zamęczą sie zbyt szybko przy tym ustawieniu? Czy bateria 9.6 V uciągnie ten zestaw?

Mam zamiar wymienić później lufe wraz z komorą i gumką ale to jak przybędzie mi wiecej kasy. Zależy mi też na bezawaryjności broni nawet po przemieleniu 50 tys. kulek.

Czy potrzebna jest wymiana zębatek na wzmocnione Torgue up?

 

Druga opcja nad ,która sie zastanawiałem jest troszke bardziej złożona...

 

-Podstawa do tuningu: M16A4 RIS od JG ( III gen. dżiga)

-Od razu metalowe body od BOYI dla zwiekszenia stabilnosci i pozbycia się efektu chwiejnej lufy.

-Prometheus + komora hop up (bo ponoc po wymianie body trza wymienic komorę) + gumka SYSTEMA energy

 

Zmiany w gearboxie:

-Sprężyna M130

-Tłok wzmocniony ale nie myślałem jeszcze nad konkretnym modelem

 

I znowu pytanie: Czy szkielet i zębatki to wytrzymają? Czy coś jeszcze trzeba wymienić aby zwiekszyc kulturę pracy?

 

Która z tych opcji jest lepsza? Czy pakować zestaw Bore Up na start? Zaznaczam ,że chciałbym zmieścić się DO 1500 zł

Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to:

M16A3 G&P:

+precka, gumka, komora (jeśli stockowa nie będzie szczelna, bo często nie jest)

+sprężyna

+bore up

 

Nie jestem pewien czy silnik poradzi sobie. G&P ma szybkie silniki, ale słabe.

 

Tłok powinien wytrzymać na początek. Jeżeli chcesz wymieniać zębatki, to najlepiej na JG III gen. (na Specu za 70zł). Tanie i diabelnie mocne.

 

Batka 9.6V to minimum na taką sprężynę. Chyba, że lubisz czekać kwadrans na wystrzał :P

Link to post
Share on other sites

U mnie w M4 G&P biały tłok wytrzymywał SP130 na full auto i nawet nie sapnął (zmieniony na inny po włożeniu SP140 a i z tym pewnie by se poradził) zębatki latały mnóstwo kompozytu na SP 130 ,teraz na SP120 juz przerzuciły kilkanaście kilo kompozytu.

 

Więc odpowiedz, rzucaj springa 130 i bedzie git.

Link to post
Share on other sites

Dzieki za wszystkie odpowiedzi ;]

 

Czy w JG nie bedzie zadnych ,,dziur" i innych niedociagniec ,ktore moga uniemozliwić dobry tuning? Bo kupujac taką broń od G&P mam juz ta pewnosc ze wszystkie czesci beda idealnie pasowały a co to chinolka to nie mam pewności - mógłby mnie ktoś oświecić?

 

Bo cały czas jednak wydaje mi sie ,że zakup em'ki G&P + tuning to kolosalne wydatki chyba ,że tuningować ją na raty...

Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz kasę, to kup G&P które jest lepsze i tyle. Lepiej na raty i wolniej ale za to dobrze.

 

Ze spasowaniem komory hu-body w eMkach różnie bywa, a źle odlane chińskie body się zdarza.

 

Dobry tuning (taki który się nie sypnie od razu) to zawsze duże wydatki.

Link to post
Share on other sites

Tylko gdybym kupił G&P a potem po pół roku zaczął tuningować to szlag by wziął gwarancje a gwarancje w asgshopie wolałbym mieć ;/

 

A gdybym wymienił body od razu na metalowe to wyeliminowałbym wszystkie niedoskonałości JG? Tylko wiąże sie to podobno z wymianą komory HU bo do metalowej wchodzą tylko jednoczęściowe, gdzieś tak słyszałem.

 

A za te 1500zł wyprółbym z chinolka wszystkie badziewia i zrobił ładną replikę a wiec po co kupować japońca i wyprówać z niego dobre markowe części - wydaje mi sie ,ze takie myślenie jest słuszne. Co Wy na to ?

Link to post
Share on other sites

Wycinek z ASGSHOP.pl

 

 

GWARANCJA:

1. Jeżeli replika została zakupiona w naszym sklepie wraz z usługą tuningu, to okres gwarancyjny wynosi 6 miesięcy.

 

Jeżeli dany karabin był zakupiony u nas i jest jeszcze na gwarancji (np. pozostało 5 miesięcy gwarancji) to okres gwarancyjny również zostaje bez zmian...

 

2. Jeżeli dany karabin NIE był zakupiony w naszym sklepie, lub był zakupiony u nas, lecz okres gwarancyjny już się skończył - to serwis udziela 3 miesięcznej gwarancji, na wszystkie części zamontowane przy tuningu.

 

 

Dosłownie znalazłem to w minute :poddanie:

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Po wielu szukaniach i porównywaniach jestem bliski wybrania takiego zestawu:

 

M16A4 RIS JG - 600 zł

Metal body od BOYI - 170 zł

Prometheus 509mm - 260 zł

Systema black energy - 30 zł

Komora hop UP (no właśnie jaka byłaby najlepsza?) wybrałem King Arms -120zł

 

A zmiany w gearboxie:

 

M130 Guardera - 60zł

BU do M16 Guardera - 210 zł

Wzmocniony tłok MadBull (7 metalowych zebów) - 60 zł

Łożyska ślizgowe ARES - 45 zł (czy są konieczne?)

 

I limit 1500 zł. przekroczyłem nieznacznie a licze na bdb. osiągi repliki - około 450 fps i fantastyczne skupienie dzieki wymianie komory, lufy i gumki HU.

 

Co Wy na to?

Link to post
Share on other sites

...około 450 fps i fantastyczne skupienie dzieki wymianie komory, lufy i gumki HU.

 

Fantastyczne skupienie pod warunkiem, że wszystko powyższe będzie super cacy spasowane. Chińskie body tego nie gwarantuje i kropka. Taniej ale za to ryzyko.

Twój wybór.

 

 

Do sprężyny 130 dałbym dobre łożyska kulkowe - o wiele lepsza kultura pracy zębatek. U mnie na 130tce systemowskie kulki chodzą już całe lata.

Link to post
Share on other sites

 

Metal body od BOYI - 170 zł

 

W komisie dostaniesz taniej- jeśli nie brzydzisz się delikatnie "skonsumowanej" używki ;)

Ja kupiłem za 70 prawie nówke :killer:

 

 

Wzmocniony tłok MadBull (7 metalowych zebów) - 60 zł

 

Odsyłam do topicu- poczytaj o tych tłokach, bo z tego co mi się zdaje nie mają dobrej opini aktualnie

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=86232

 

Pzdr.

 

 

P.S. Jeśli się gdzieś pomyliłem to poprawcie :strach:

Link to post
Share on other sites
-M16A3 G&P z asgshopu (1050 zł)

+sprężyna M130 + tłok DF z metalowymi zebami (ten najmocniejszy)

 

to szlag by wziął gwarancje a gwarancje w asgshopie wolałbym mieć ;/

 

Sama wymiana tłoka i sprężyny powoduje utratę gwarancji. Kompletny tuning na M130 wiąże się z m.in. wymianą zębatek. Koszt tuningu: 500zł

 

Także jak nie masz kasy a jesteś w gorącej wodzie kąpany - kup sobie chińczyka.

Link to post
Share on other sites

Szacowałem ,,no oko". Nie chciałem dawać za wiele bo to jednak chinol i jakieś błedy w spasowaniu i co za tym idzie nieszczelności mogą zmniejszyć końcowy fps. Ale wydaje mi sie ,że po zastosowaniu metalowego body problem ten powinien zniknąć - czy wie ktoś jak wygląda sytuacja po zastosowaniu metalowego body (od boyi) w M16 JG? Czy wszystko ładnie sie pokryje i nie bedzie strat energii ?

Link to post
Share on other sites

Po wielu szukaniach i porównywaniach jestem bliski wybrania takiego zestawu:

 

M16A4 RIS JG - 600 zł

Metal body od BOYI - 170 zł

Prometheus 509mm - 260 zł

Systema black energy - 30 zł

Komora hop UP (no właśnie jaka byłaby najlepsza?) wybrałem King Arms -120zł

 

A zmiany w gearboxie:

 

M130 Guardera - 60zł

BU do M16 Guardera - 210 zł

Wzmocniony tłok MadBull (7 metalowych zebów) - 60 zł

Łożyska ślizgowe ARES - 45 zł (czy są konieczne?)

 

I limit 1500 zł. przekroczyłem nieznacznie a licze na bdb. osiągi repliki - około 450 fps i fantastyczne skupienie dzieki wymianie komory, lufy i gumki HU.

 

Co Wy na to?

Hahaha :wink:

Widzę, że chcesz wyrzucić 1500 złotych z hakiem w błoto - kupując gówno i próbując zrobić z niego porsche. Powodzenia :roll:

 

Na początek, zacznij od dobrej bazy. G&P może być, ICS też może być. Kupujesz baterię 9,6 G&P lub Sanyo.

Potem wsadź tam M120 i preclufę.

A potem zastanów się nad zmianą komory i gumki Hop up (w przypadku ICS nie zmieniasz komory).

I cieszysz się repliką na każdym etapie.

 

PS. Różnica między M120 a M130 jest na zewnątrz minimalna, dla żywotności Gearboxa jest masakryczna.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Hahaha :wink:

Widzę, że chcesz wyrzucić 1500 złotych z hakiem w błoto - kupując gówno i próbując zrobić z niego porsche. Powodzenia :roll:

 

Na początek, zacznij od dobrej bazy. G&P może być, ICS też może być. Kupujesz baterię 9,6 G&P lub Sanyo.

Potem wsadź tam M120 i preclufę.

A potem zastanów się nad zmianą komory i gumki Hop up (w przypadku ICS nie zmieniasz komory).

I cieszysz się repliką na każdym etapie.

 

PS. Różnica między M120 a M130 jest na zewnątrz minimalna, dla żywotności Gearboxa jest masakryczna.

 

Na początku trzeba wymienić gumkę w G&P bo to co otrzymujemy w stocku do niczego się nie nadaje ;[.

Link to post
Share on other sites

Czyli wersja dla ,,zawodowców" wyglądałaby tak:

 

-M16A4/M16A3 G&P - 1049 zł

-tuning lvl 1 z asg shopu (M120 + głowica tłoka) - 125 zł

- TEN akumulator - 73 zł

- I ta ładowarka - 38 zł

 

Mam nadzieje ,że taki zestaw będzie odpowiednio wytrzymały zewnętrznie a bebechy pozwolą na osiągnięcie takiego samego efektu jak opisałem we wcześniejszej opcji tuningu chinola.

Link to post
Share on other sites
-tuning lvl 1 z asg shopu (M120 + głowica tłoka) - 125 zł

Zamiast metalowej poproś o głowicę z duraconu systemy. Świetna głowica, do M120 jak znalazł.

 

PS. Może być ta bez łożyskowania. Wystarczą łożyska na prowadnicy sprężyny.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...