Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki Golden Eagle- jakie różnice?


Recommended Posts

Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.

No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :strach:

 

1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi

 

Silnik o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120.

 

 

2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi

 

Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150.

 

 

3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi

 

Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony

do ekstremalnych tuningów.

 

Łożyska i magnesy neodymowe.

 

 

Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same :strach:

 

Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. ;) No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150.

 

"Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema :-F "

 

Dzięki z góry :mrgreen:

Pzdr.

 

 

P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem :poddanie: o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link.

Link to post
Share on other sites

Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny.

Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie.

 

 

Ten ostatni z tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne )

Edited by Marcinek83
Link to post
Share on other sites

Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny.

Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie.

Ten ostatni z tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne )

 

Kolego nie chodziło mi o to do czego służą, albo jak mają służyć, tylko jak je odróżnić :wink:

Raczej nie mam kasy, żeby kupować kilka silników i sprawdzać.

Chodziło mi raczej o takie wskazówki, jak w których replikach są te mocniejsze, a w których do ROF'a.

 

No i czy wogóle są to te same czy inne- tu mi odpowiedziałeś dzięki ;)

Pzdr.

Czekam na odpowiedzi bardziej zorientowanych :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.

No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :-F

 

1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi

 

Silnik o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120.

 

 

2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi

 

Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150.

 

 

3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi

 

Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony

do ekstremalnych tuningów.

 

Łożyska i magnesy neodymowe.

 

 

Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same :strach: ??????????

 

Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. icon_wink.gif No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150.

 

"Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema :-F ?? "

 

Dzięki z góry :mrgreen:

Pzdr.

 

 

P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem bialaflaga.gif o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link.

 

 

Przepraszam, jakoś mi umknęły te znaki zapytania :wink:

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

Dużo osób zachwala/kupuje te silniki, a nikt nie wie jak je rozróżnić ;/ ????

Może jednak ktoś się znajdzie???

 

Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ??

 

Z góry dzięki

Pzdr.

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...