bamper12 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g. No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :strach: 1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi Silnik o zwiększonym momencie obrotowym High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120. 2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150. 3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony do ekstremalnych tuningów. Łożyska i magnesy neodymowe. Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same :strach: Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. ;) No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150. "Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema :-F " Dzięki z góry :mrgreen: Pzdr. P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem :poddanie: o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 (edited) Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny. Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie. Ten ostatni z tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne ) Edited May 10, 2010 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 10, 2010 Author Report Share Posted May 10, 2010 Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny. Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie. Ten ostatni z tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne ) Kolego nie chodziło mi o to do czego służą, albo jak mają służyć, tylko jak je odróżnić :wink: Raczej nie mam kasy, żeby kupować kilka silników i sprawdzać. Chodziło mi raczej o takie wskazówki, jak w których replikach są te mocniejsze, a w których do ROF'a. No i czy wogóle są to te same czy inne- tu mi odpowiedziałeś dzięki ;) Pzdr. Czekam na odpowiedzi bardziej zorientowanych :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 Sorki, nie widziałem nigdzie znaku zapytania, same sentencje. Więc albo piszesz po Polsku albo nie pisz w ogóle. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 10, 2010 Author Report Share Posted May 10, 2010 (edited) Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :-F 1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi Silnik o zwiększonym momencie obrotowym High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120. 2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150. 3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony do ekstremalnych tuningów. Łożyska i magnesy neodymowe. Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same :strach: ?????????? Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. icon_wink.gif No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150. "Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema :-F ?? " Dzięki z góry :mrgreen: Pzdr. P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem bialaflaga.gif o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link. Przepraszam, jakoś mi umknęły te znaki zapytania :wink: Edited May 10, 2010 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 11, 2010 Author Report Share Posted May 11, 2010 Dużo osób zachwala/kupuje te silniki, a nikt nie wie jak je rozróżnić ;/ ???? Może jednak ktoś się znajdzie??? Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ?? Z góry dzięki Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ?? Tak. Mialem taki i ciagnie bez problemu Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 12, 2010 Author Report Share Posted May 12, 2010 Ok. Wielkie dzięki za zainteresowanie. Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Naragoth Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 (edited) Wie ktoś może jakby m42 pociągnął m160 w v2 longu ?? Edited November 8, 2015 by Naragoth Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Wie ktoś może jakby m42 pociągnął m160 w v2 longu ?? Ke ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.