Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
bamper12

Silniki Golden Eagle- jakie różnice?

Recommended Posts

Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.

No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :strach:

 

1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi

 

Silnik o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120.

 

 

2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi

 

Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150.

 

 

3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi

 

Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony

do ekstremalnych tuningów.

 

Łożyska i magnesy neodymowe.

 

 

Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same :strach:

 

Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. ;) No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150.

 

"Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema :-F "

 

Dzięki z góry :mrgreen:

Pzdr.

 

 

P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem :poddanie: o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny.

Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie.

 

 

Ten ostatni z tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne )

Edited by Marcinek83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny.

Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie.

Ten ostatni z tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne )

 

Kolego nie chodziło mi o to do czego służą, albo jak mają służyć, tylko jak je odróżnić :wink:

Raczej nie mam kasy, żeby kupować kilka silników i sprawdzać.

Chodziło mi raczej o takie wskazówki, jak w których replikach są te mocniejsze, a w których do ROF'a.

 

No i czy wogóle są to te same czy inne- tu mi odpowiedziałeś dzięki ;)

Pzdr.

Czekam na odpowiedzi bardziej zorientowanych :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.

No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :-F

 

1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi

 

Silnik o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120.

 

 

2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi

 

Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym

High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150.

 

 

3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi

 

Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony

do ekstremalnych tuningów.

 

Łożyska i magnesy neodymowe.

 

 

Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same :strach: ??????????

 

Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. icon_wink.gif No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150.

 

"Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema :-F ?? "

 

Dzięki z góry :mrgreen:

Pzdr.

 

 

P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem bialaflaga.gif o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link.

 

 

Przepraszam, jakoś mi umknęły te znaki zapytania :wink:

Edited by bamper12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo osób zachwala/kupuje te silniki, a nikt nie wie jak je rozróżnić ;/ ????

Może jednak ktoś się znajdzie???

 

Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ??

 

Z góry dzięki

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ??

 

Tak. Mialem taki i ciagnie bez problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...