Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

airsoftextreme.pl - czy jest jakaś szansa?


Recommended Posts

Witam!

 

Dzisiaj dostałem zamówiony wczoraj u airsoftgunextreme.pl kolimator, który jest niestety wadliwy:

 

1. pomimo dobrych baterii kropka w wizjerze pojawia się jedynie sporadycznie po lekkim przyduszeniu pokrętła zmiany koloru. Na stałe natomiast kropka nie jest wyświetlana w wizjerze, co całkowicie uniemożliwia korzystanie z urządzenia.

 

2. zamówiony kolimator nie był w oryginalnym opakowaniu (był zapakowany jedynie w folię bąbelkową) + przyszedł bez instrukcji

 

3. kolimator nosi ślady użytkowania!

a) na zakrętce baterii zdarta farba

b) na pokrętle regulacyjnym up&down wytarta czarna tarcza (prawdopodobnie od śrubokręta)

c) korpus kolimatora nierówno skrecony za pomocą imbusów (po prawej stronie luka ponad 1 mm)

d) klapka na szkle wyjściowym nie domyka się ani razu, więc szkło pozostaje cały czas otwarte.

 

Niestety dopiero po oglądnięciu produktu, wysłaniu maila i nieudanych próbach dzwonienia na telefony zacząłem szukać opinii na temat tego sklepu... Jak się wkurw**em kiedy zobaczyłem topic na Waszym forum. Czy jest jakaś szansa na to, że odzyskam stracone pieniądze? Oczywiście pozwy do sądu plasują się na ostatnim miejscu działań...

 

Proszę o szybką i konkretną odpowiedź.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

1. Wycieczka osobiście.

 

Ale ponieważ ludzie piszą, że często nikogo tam nie ma, a Ty jesteś z Zielonej Góry, to raczej nic nie da.

 

2. Wycieczka do Rzecznika Konsumentów, a potem na Policję.

 

Oczywiście wszelkie wydruki dokumentujące obraz sprawy powinieneś mieć ze sobą. Sam kolimator najlepiej też.

Link to post
Share on other sites

w tym sklepie jest straszny b***el...

bardzo możliwe że ktoś odesłał na gwarancję ten sam model i jemu odesłali nowy a tobie jego..

 

Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to masz do tego jak największe prawo gdyż każdy produkt zakupiony można zwrócić w ciągu 10dni jeśli nie spełnia twoich oczekiwań a w tym wypadku chyba tak jest. W tedy sprzedawca musi oddać 100% poniesionych przez Ciebie kosztów..

 

Najważniejsze żebyś napisał do nich maila w którym jasno opisujesz wady najlepiej dołącz zdjęcia i wypisz to czego się domagasz..

Nie zaszkodzi napisać do Rzecznika Konsumentów opisać całą sprawę..

Link to post
Share on other sites
Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to masz do tego jak największe prawo gdyż każdy produkt zakupiony można zwrócić w ciągu 10dni jeśli nie spełnia twoich oczekiwań a w tym wypadku chyba tak jest. W tedy sprzedawca musi oddać 100% poniesionych przez Ciebie kosztów..

Bzdura.

 

Mylisz podstawy prawne.

W ciągu 10 dni można zwrócić produkt bez podania przyczyny, nawet jeśli jest zgodny z opisem. Wtedy sprzedawca nie pokrywa kosztów wysyłki do Ciebie i spowrotem. Ten koszt ponosi klient.

 

Produkt wadliwy/niezgodny z opisem sprzedawca ma obowiązek wymienić/naprawić/zwrócić pieniądze łącznie z uzasadnionymi kosztami.

 

Można jeszcze powołać się na kodeks cywilny i nienależyte wykonanie. Wszystko zależy od oczekiwanych skutków prawnych.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...