Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun.com


Recommended Posts

Szukałem czegoś o serwisie i sklepie Taiwana, bo mnie wkurzyli przy ostatnim zakupie i trafiłęm tu, wiec opiszę swój hit.
Zamówiłem rewolwer gazowy G293A na CO2 (12g). I kapsuły nie wchodziły do gniazda, nawet do lokalnego sklepu z militariami poszedłem podpytać i mi koles potwierdził, że nie jestem idiotą tylko cos z gniazdem jest. Próbując na siłę dociskać kapsuły (taki tip gdzieś znalazłem, ale działąło tak, że wchodziła, przebijała się bez dokręcania śruby, a jak dokręciłem to i tak ciekło. Tylko przy pierwszej kapsule z 20 strzałów oddałem z okna w drzewo za domem. Na próbach 5 kapsół poszło :| ).
Oprócz tego bęben powinien wyskakiwać po przestawieniu jakiejś dźwigni- i tak wyskakiwał, bo czemu by nie.
Po mojemu to wyglada jakby ktos srogo pomajstrował przy nim i oddał, a oni to puścili dalej do mnie. Teraz odesłałem na gwarancji ale zobaczymy co będzie.
.
Swoja drogą erklamacje to też niezły meksyk- w formularzu wypełniasz jakieś chyba 7 pól, a w parodii regulaminu są wymienione 4 rzeczy, które powinny być w reklamacji... z czego 2 pokrywają się z formularzem. Dzień straciłem na upewnianu się, że nie muszę nic dopisywać do formularza, bo mają pobabrany ten regulamin

.

Zobaczę jak wyjdzie sytuacja, bo parę razy drobne zakupy u nich robiłęm i było bez większych problemów, ale bardzo nie tym zrazili. A niestety któryś raz juz jest tak, że to, czego szukam, jest tylko u nich.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gorzkie żale, ciąg dalszy.
Wysłane do reklamacji. Po jakimś czasie (zmieścili sie w czasie, więc spoko) dostałem maila, że replika nosi ślady rozbierania, ale W TROSCE O DOBRO KLIENTA została naprawiona. Dla mnie zabrzmiało to jak "nie chcemy ponosic odpowiedzialności, ale nie zgłaszaj tego nigdzie". Spytali grzecznie, czy chcę zwrot repliki, czy zwrot kasy...
No i tu sie robi fajnie, bo tego samego dnia napisałem, że chcę replikę... A po tygodniu napisałem, że trochę to trwa i chciałbym dostac info kiedy mógłbym liczyc na wysyłkę... a jutro (czyli po kolejnym tygodniu) dzwonię do nich bo do maila chyba zapomnieli hasła. Naprawdę dawno nie byłem tak wkurzony na żaden sklep i powoli zaczynam mieć ochotę na popchnięcie tego w jakis prawny sposób, bo lecą w ***ja już na kilka różnych sposobów w tej sprawie.

Edited by Świerku9
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...