Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Vlad

Użytkownik
  • Content Count

    464
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,920 profile views
  1. Podaję zasady gry ! Alianci Miejsce i czas zbiórki: Parking godz. 9:30 10:00 Wyjazd w teren 10: 00. https://maps.app.goo.gl/3Te1L9hYeNxY5MG29 Niemcy Miejsce i czas zbiórki: Parking godz. 11:30 Wyjście w teren 12: 00. https://maps.app.goo.gl/3Te1L9hYeNxY5MG29 Parking będzie wspólny dla obu stron, jednakże strona aliancka przyjeżdża wcześniej tak by nie było między wami kontaktu. Jedni i drudzy nie znają liczebności oddziału npla. Do kontaktu z Organizatorem Radio PMR kanał nr1 446 006 Oraz nr tel. …. podam przed grą ! Mapy zosta
  2. OŚ: 1. Anatol, dowódca, Wehrmacht 19 dywizja 2. Fridhelm, podoficer, Wehrmacht 19 dywizja 3. Tomo, sanitariusz, Wehrmacht 19 dywizja 4. Tomek strzelec Wehrmacht 19 dywizja 5. SadoMason, strzelec, Wehrmacht 6. Lisu27, strzelec, Wehrmacht 5. Zuczers, strzelec, (lider oddziału) Feldjagerkorp 7. Stah, strzelec, Wehrmacht 8. Heinrich, strzelec, Waffen SS 9. Prochu, strzelec, Wehrmacht 10. Mikołaj, strzelec. Wehrmacht 19 dywizja Alianci: 1. Cortes - strzelec UK 2. Arkusz - strzelec UK 3. Vlad - strzelec UK
  3. Gra jest inspirowana znaną "Operacją Gunnerside" Zakłady przemysłowe Norsk Hydro na terenie okupowanej Norwegii prowadzą produkcję ciężkiej wody potrzebnej Niemcom do ich programu atomowego. Poprzednia akcja, wykonana rok wcześniej zakończyła się totalną porażką Aliantów. Plan zbombardowania zakładów powiódł się jedynie częściowo (nie zniszczono zakładów z uwagi na pracowników cywilnych), ale uszkodzenia w okolicy fabryki spowodowały iż produkcja została na pewien czas wstrzymana. Rozpoznanie lotnicze wskazuje jednak na prowadzenie odbudowy instalacji i przygotowania do jej
  4. Nie, nie jesteś jedyną osobą ale zgoda. Kiedyś mówiliśmy o tym, że jest to terminatorka pozorna, szczególnie gdy strzały są na granicy zasięgu a strzelający strzela tzw "lobem" .
  5. Każdy z organizatorów oczywiście ma możliwość modyfikacji limitów ammo w swoich zasadach i to przyjmujemy. Grając od wielu lat ASG/ASH, widzę jak jest skuteczność bb w działaniach w terenie, a ponieważ strzelam ze wszystkich typów replik mam swoje doświadczenia i tutaj je przedstawiłem. Nie chcę się odnosić do typu naboi, bo nimi nie strzelamy, a jedynie bb które narażone są na rykoszety, wiatr. Swoje obliczenia odnoszę do tzw wejścia do gry czyli ile zabierasz ze sobą "na akcję" . Doładowanie w pkt amunicyjnym to co innego, zawsze możliwe, tylko do limitu. To, że akurat li
  6. Moim zdaniem powinniśmy ustalić normy kulek tak by były one realne w grze. Strzelamy najczęściej w lesie gdzie skuteczność naszych kulek jest ograniczona krzakami powodującymi rykoszety. Z 4T i Pm na ogół problemu nie mamy i pozostaje od lat KM/RKM, tym bardziej że pojawia się więcej modeli na rynku a ich liczba powiększać na naszych grach. Do tego dochodzi manewrowanie długą i ciężką bronią, strzelanie z podparcia, często w pozycji leżącej na dwójnogu podniesionym na max, gdzie i tak nic nie widać. Proponuję wprowadzenie przelicznika 1:2 względem naboju a kulki BB 4T -
  7. @BasilBardzo ładny projekt i wykonanie. Mamy więc 2 RTO w oddziałach UK. Pytanie jak rozwiązujesz zmianę częstotliwości radia ?
  8. To ja jako wielokrotny organizator ASG/ASH gier wspomnę nieco Teren IMO nie był za duży. To właśnie dzięki temu gra miała wiele uroku. Po grze wspomniałem, że mieliśmy dobrego Sima z zadaniami. Na mniejszym terenie wszystko zamknęło by się w kręgu strzelań i powrotów do respa. Takich nam gier potrzeba by otrzymane zadania trzeba było przeanalizować zaplanować wykonanie, rozdzielić rozkazy i wykonać. Teren w nocy zawsze wydaje się za duży a tym, bardziej będący graczom nieznany. Na Granville teren był chyba większy a misja nocna się udała. Potrzebna zawsze też jest
  9. Będąc świadkiem tego zdarzenia odpowiem co i jak patrząc na to z boku. Było tak jak podał Cortes, osoby nie widzieliśmy jedynie "cień" osoby. Padło wiele strzałów, na które też odpowiedziałem widząc ten "cień" i nie wiem czy trafiłem. Zaraz po tym zająłem się "opatrzeniem rannego" ale nie wiedziałem, że Cortes aż tak oberwał po twarzy. Stwierdził to po chwili, jest ranny i się wynosi do respa celem opatrzenia prawdziwych ran. Później widziałem to miejsce z drugiej strony i odległość wynosiła NIE WIĘCEJ niż ok 2-3m. Nawet słaba 350 fps replika jest w stanie zrobić sporą krzywdę, zat
  10. Mam taki adapter i niestety jest do d... Uszczelki wypadają i łatwo je zgubić w terenie . Z kolei testowałem nowy granat na CO2 z kulkami piankowymi i zasięg b mały. Aby uzyskać zasięg musi być to szczelne. TAGin tylko to zapewnia lub podobna konstrukcja. Wniosek łatwo i taniej arty nie da się zrobić
  11. To nieco skomplikowane i proszę o wyjaśnienie. Kto ma się respować 10 minut a kto 20minut? Każdy trafiony po 10 minutach schodzi do respa i przebywa tam 10 min. Ok zrozumiałe. Jednak te 20 min dla kogo ? Gracza opatrzonego przez medyka po drugim postrzale ? Bardziej się opłacało się będzie wrócić do respa na 10 min.
  12. Ja byłbym ostrożny w tym przypadku stałego czerwonego. Do czytania lepsze zawsze jest zielone. Stare latarki przecież mają takie przesłony. Co do tracerów to większość się wyłącza dla oszczędności baterii.
  13. @CortesPrzecież ja jestem sanitariuszem ! Hello ! Potrzebna mi tylko torba na graty ! Sten jako obrona !
×
×
  • Create New...