PrezesOi
Użytkownik-
Content Count
41 -
Joined
-
Last visited
-
Liczyłem na większe bitwy niż 64 znane z bf2. Z drugiej strony, co za różnica - czy gram z 63 kretynami czy z 127 :)
-
28 stycznia premiera. Pytanie nooba-co wiecie na temat soft lub hard resetu/wipeout'u po zakończeniu bety? Która z tych opcji jest bardziej prawdopodobna, i właściwie-na czym one dokładnie polegają?
-
Tu akurat muszę się zgodzić z relevantem-broń palna została wynaleziona w celu zabijania, i gry słowne w tej kwestii uważam za lekką hipokryzję ;) Tak jak bomby atomowe-użyte zaledwie 2 razy, a wyprodukowano ich tysiące. Czy przestają przez to być bronią masowego zabijania, a stają się narzędziem wywierania nacisku, psychologicznym środkiem obronnym? ;)
-
Polskie cmentarze i szpitale, są pełne ofiar broni, na którą zezwolenie zdobyć jest względnie łatwo. 18 lat, 30 godzin szkolenia, egzamin. Chciałbym żeby politycy zabrali się z równą energią z jaką walczą z bronią palną (i to bazując raczej na mitologii, a nie na statystykach, danych z innych krajów, czy po prostu racjonalnych przesłankach praktycznych), za problem masowych strat (zabici, ranni, inwalidzi, i wynikające z tego straty ekonomiczne) jakie ponosi Polska w wyniku... wypadków drogowych. Rzeczywiście, mógłby powstać problem z bronią palną gdyby: -uprawnienia wydawane byłyby 18 letn
-
W tym tygodniu BFBC2 "szaleje" - zdarzają się disconnecty, logowania bez statystyk itd. Ewidentnie EA/Dice coś miesza z serwerami. Jedyne co możesz zrobić zapobiegawczo po swojej stronie, to upewnić się czy PunkBuster jest aktualny, najlepiej poprzez ręczną instalację.
-
Recepta na sukces marketingowy wśród fanów militariów? COKOLWIEK, okraszone soundtrackiem z BHD H. Zimmera ;)
-
No, Mori_pl, prawda-gram nim jakieś 5000 fragów dłużej od Ciebie ;)
-
AD2 W CG i RPG strzelec natychmiast po strzale może się ukryć-AT4 niestety nie. Wniosek-strzelec AT4 ma znacząco zmniejszone szanse na wystrzelenie kolejnej rakiety-bo nie będzie żył. AD3 Większość graczy używających AT4/CG/RPG, wybiera dodatkową specjalizację - zniszczenia od eksplozji (Sxdmg -2), czyli mnożnik uszkodzeń 1.25. Daje to niebagatelny wpływ na poziom zdrówka - 450/500 (RPG,AT4), lub 350/500 (CG). Do tego dochodzą dwa kluczowe aspekty: 1. czasami pilot znajduje się w 'strefie śmierci' (i tutaj znowu widoczna jest słabość AT4-strefa 60cm) wokół punktu uderzenia rakiety, i wte
-
Teza, dowód, opinia. Poza powtórzonym z czyjegoś wcześniejszego posta stwierdzeniem "AT4 ssie", wszystko co napisałem, było poparte danymi liczbowymi, lub podsumowaniem opartym na moim doświadczeniu w grze. To był mój post :) Twój zaś, to powtarzanie co Cię śmieszy (w skrócie-porównywanie czegokolwiek nie ma sensu, bo i tak o gustach się nie rozmawia-z takim podejściem trzeba by zamknąć z miliard for dyskusyjnych na świecie...), tyle że w bardzo nerwowy sposób. To mnie śmieszy :)
-
Tak, AT4 ssie. Dobrego śmigłowca (pilot+gunner) nigdy nie trafisz z AT4. Powodów jest kilka-słychać ostrzeżenie przed namierzaniem, rakieta po odpaleniu jest powolna i doskonale widoczna, a jej operator musi cały czas namierzać cel-czyli jest wystawiony na strzał. Pilot robi unik, gunner namierza ambitnego strzelca AT4, strzelec AT4 ginie, rakieta AT4 leci w kosmos. Trochę cyferek: AT4 Prędkość początkowa - 25m/s, po uruchomieniu modulu sterowania (trwa to kilka sekund!) - 50m/s Obrażenia przeciwko pojazdom - 360 (dla informacji - wszystkie czołgi/wozy pancerne mają 1250 hp, wszystkie śmi
-
To przykre że gry projektuje się dzisiaj pod kątem zgodności z gamepadami :). Ostatnio widziałem podobną dyskusję symulotników-byli "lekko" zdegustowani najnowszą gierką opatrzoną logo JANE (dawniej wyróżnik prostych, nie hardcorowych, lecz ciągle symulatorów lotu) - jak to ktoś określił - symulator samolotu na szynach - tak żeby konsolowcy potrafili to ogarnąć swoimi kolorowymi pstrykaczami :)
-
Co do oczekiwań graczy-wg mnie, paradoksalnie nie są one wysokie. Gdyby gra wyszła 4-5 lat po dn3d, wtedy owszem - poprzeczka dla dnf stała bardzo wysoko. A teraz? Ci którzy jeszcze czkają na tą grę, w głębi ducha modlą się tylko o to, żeby nie było epic faila :)
-
DNF nie powinien powstawać, ma już swoje miejsce w mitologii, i tam powinien pozostać. Nigdy nie rozumiałem zachwytów nad dn3d, gry która 3d była głównie z nazwy, bo wszystkie ruchome obiekty były bitmapowe. Fenomen polega na tym, że dn3d był dla większości młodych graczy pierwszą grą multiplayer, pierwszą grą masową z ciężkimi żartami (nieśmiertelne sample), i "chodził" na bardzo przeciętnych komputerach. Nie widzę możliwości żeby DNF odniósł sukces bazując wyłącznie na tym, że gra jest "kultowa". Btw-pierwszy news jaki ukazał się na temat obecnego wydania DNF, ktoś bardzo celnie i szybko
-
Grałem w coopa w necie ze znajomym w zeszłym roku, i z przypadkowymi ludzmi z netu. Mimo upływu lat od premiery, jest niespodziewanie dużo serwerów. Może powiem inaczej-serwerów jest dużo, bo można grać na wersjach nagannych moralnie. Wymagany zainstalowany dodatek Sabre. Mocno radziłbym także odnaleźć (ale nie jest to łatwe z tego co pamiętam) w necie mappacki robione przez graczy-standardowe mapy są zbyt łatwe (nawet na hardzie), i jest ich za mało.
-
Pojawił się nieoficjalny mod dodający Free Ride (sprawdzone - działa), i pierwsze filmiki z prób zrobienia multiplayera... mam nadzieję że to nie fake :) Oczywiście to wszystko na PC.