Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Seph

Użytkownik
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobra, to kilka uwag z mojej strony tak na dobry początek. Jakie będą dostępne wagomiary kulek? Fajnie by było wiedzieć przed czasem, żeby ewentualnie trochę dopasować replikę do nich. Chyba, że te "kulki" to są bileciki i mamy mieć własne kulki? Dodatkowa zasada, która tylko komplikuje i wydłuża i tak długą listę nowych zasad. Moim zdaniem zupełnie niepotrzebna. Skoro zasady punktu z zegarem i tak są inne niż reszty punktów i dotyczą wszystkich graczy, a nie tylko saperów, to po co utrzymywać element zdejmowania flagi? Zróbmy po prostu sam capture i jeżeli te 3min to za krótko
  2. Nadszedł czas na raport z mojej strony. Cortes i Dominik wiele już opisali, więc poniżej będą moje wspomnienia, komentarze i inne wypociny. Na starcie oczywiście wielkie podziękowania organizatorom jak i graczom po obu stronach. Tym razem chciałbym podkreślić, że podziękowania w stronę organizatorów są szczególnie ogromne, bo Niemcy w końcu dostali jakieś ciekawe zadania inne niż broń tutaj/patroluj tam, co naprawdę dało nam dużą motywację do działania na start utrzymaną przez każde wykonane zadanie w trakcie trwania gry. Poza tym, szansa zrobienia czegoś innego niż okopywanie się fantast
  3. Gra eleganto, jedna z ciekawszych gier jeżeli chodzi o dynamikę rozgrywki, mechaniki i ogólny klimat, szczególnie biorąc pod uwagę relatywnie małe grono. Pogoda też dopisała i zrobiła mega klimat. Generalnie podpisuję się pod plusami i minusami wymienionymi przez przedmówców ale z kilkoma wyjątkami: 1. Drut kolczasty. Ja uważam, że prawdziwy robi mega klimat i bardzo chciałbym nadal go widywać natomiast zgodzę się, że to jak był ułożony było trochę niebezpieczne. Ja bym proponował używać go jako elementu scenografii w oczywistych barierach typu coś takiego: Wtedy nikt nie musi prze
  4. I. Państwa Centralne 1. XrayPl/mundur/006/Sierżant 2. Bradley/CK/Strzelec 3. Nightmaresollen/niemiecki/019/Strzelec 4. Meister/CK/011/Strzelec 5. KubaJozefek/Prusy/Oficer 6. Michael/Prusy/Sierżant (nr karty uzupełnie poźniej) 7. Gregor/Prusy/Medyk 8. Horst/CK/Strzelec 9. Mękar/Prusy/017/Strzelec II. Ententa 1. Cortes/brytyjska/xxx/Sierżant nr książeczki wojskowej wpiszę później 2. Arkusz / brytyjska / 018 / Strzelec 3. Lord Czarna Żmija/brytyjska/007/oficer 4. Peter C. Hawke (Pit) / brytyjska / strzelec 5. Misiek / włoska
  5. @Cortes o ile dobrze kojarzę, to ta bateria brała udział w spięciu w replice mrozika więc uważaj na nią, żeby nie zrobiła bum albo pożaru.
  6. Dominik jak zawsze z rigczem :D Ogólnie się z takim podejściem zgadzam, dorzucę tylko moją opinię w sprawie kilku kwestii. Zaczynając od odniesienia się do wstępu. Limit 360 fps na WWI dla wszystkich, działa dlatego, że wszyscy mają czterotakty. Tak jak wspominałem, na wwII, kiedy mamy więcej klas broni, kwestia sprowadza się do relatywnego zbalansowania, bo jak damy 360fps na wszystko, a będą pm'y vs. czterotakty, to ludzie z czterotaktami po prostu nie mają szans. Dlatego, jeżeli na grze cqb, chcemy wszystko podciągnąć pod 350fps i dopuszczamy pm'y to muszą one w zamian mieć jakieś ekst
  7. Limity powinny spełniać następujące założenia (wersja TLDR): 1. Zachować relatywną różnicę w "mocy" broni, tak aby zasady np. większego przydziału amunicji dla pm'ów miały jakikolwiek sens, bo spoiler, aktualnie nie mają. 2. Zapewniać bezpieczeństwo, co aktualnie powiedziałbym, że jest w większości spełnione, ale jest na pewno przestrzeń do popraw. 3. Zapewniać balans rozgrywki, co wiąże się w pewnym stopniu z pkt. 1 4. Być na tyle "wycentrowane"/zbliżone do tego co jest na innych imprezach, żeby wyjazd na ash nie wymagał modyfikacji broni, której używamy też na innych grach. I za
  8. No i jeszcze zapomniałem dodać, ale skoro kulki są zapewniane przez organizatorów, to mamy się jakoś deklarować co do wagomiarów żeby było wiadomo ile jakich kulek potrzeba?
  9. Podpinam się do pytań o amunicję do MG. Myślę, że opcja 500 + 500 w skrzyni jest spoko. Ew. 300 + 300.
  10. Na start, dzięki za grę! Pogoda dopisała, gęsty szron nadrabiał trochę brak śniegu, a skamieniała ziemia przypominała, że mamy zimę więc klimat był. Teraz krótka historia z punktu widzenia dowódcy obsady koszar: Wyruszyliśmy na pozycję ok. 16:00. Daleko z parkingu nie było, więc marsz zajął zaledwie kilka minut. Na nasze nieszczęście, pozycja, którą mieliśmy obsadzić była całkowicie zarośnięta tak z przodu jak i z tyłu więc pierwsze dwie godziny musieliśmy poświęcić na prace ogrodnicze, które musieliśmy wykonywać ręcznie i saperkami oraz jednym częściowo sprawnym sekatorem :D Było t
  11. Miałem niedawno okazję zawalczyć na battle arenie i doświadczyć jak wygląda tam walka właściwie bez dowódcy, a jak z dowódcą (wszystko w trakcie jednej gry, bo na początku dowódca chciał właśnie postrzelać) i powiem tak, dowódca musi dowodzić, inaczej robi się kisznik totalny. Coś tam postrzelać może, w niektórych sytuacjach, ale ogólnie rzecz biorąc, to raczej mało. W naszym wypadku, myślę, że dowodzenie nie byłoby koniecznie ze sztabu (chyba, że scenariusz tego wymaga), a bardziej zza linii frontu ale jeżeli zakładamy działanie na rzecz wygranej, to raczej dowódca za wiele strzelać nie będzi
  12. 1. XrayPL/CK 2. DBWReserve WH 3. Kolba_PL 4. AlbinJaskula/ WH 5. Andej /Honved lub I ww 6. Ostry /WH 7. Kapelutek/WH 8. Misiek/US 9. Daro/US 10. Wade/US 11. Guzol/US 12. Marek/UK 13. EndziNiePendzi/ SS 14. Monika 15. Lech 16. Mateusz 17. Heli 18. Rudi/AK 19. Meister/FJ 20. Joachim/WH 21. Gawron / US 22. Horst /Wh 23. Mękar/wh 24. Tasmak/ss 25. Igor/US 26. Karaś/WH 27. Masło 28. Madek / US 29. Przemek / WH 30. Michał / rzesza 31. Michael / WH
×
×
  • Create New...