Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Lee

Użytkownik
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

630 profile views
  1. Czołem Podsumowanie gry Liczba graczy po stronie Ententy : 9 Liczba graczy po stronie "tych złych" : 11 Dezercje po stronie "tych dobrych" :4 Dezercje po stronie Państw Centralnych:2 Na grze mieliśmy 9 nowych ludzi. Wg list najczęściej na punkcie resp w pierwszej fazie padali: Michael Knochman - 9 Mickiewicz - 7 Cortes - 6 Bullet - 6 Mękar - 6 Pozostali mieli 3-4 wizyty na punktach. Brawa dla wszystkich za grę fair play. Strona niemiecka miała spory burdel na listach resp.
  2. Dzięki wszystkim za wspólną świetną zabawę. Zebrana paczka wspomnień: https://drive.google.com/drive/folders/1hKKqEdtWLUOvdjs_6wHR7wQBf2GqwiIO?usp=sharing Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
  3. Problem asg to jest taki, że to jest zabawa. A niektórzy muszą nałapać fragów żeby dobrze się bawić. Snajper w asg to nie jest "nie umiem w snajpera, ale bardzo chcę, muszę więcej fps żeby były fragi bo inaczej smuteczek". To jest zabawa dla wszystkich. Dlatego zasady z MA się ogolnie przyjęły. To co chcesz wprowadzić to jest patologia. Danie lunety, kamuflażu i 100fps więcej, żebyś Ty miał dobrą zabawę i dużo fragów, nie patrząc na jakikolwiek balans gry. Jeszcze z limitem snajperów. Wiec tylko niektórzy będą mogli się bawić, a reszta będzie tłem. Świetne rozwiązanie. Bić brawo.
  4. Czytasz, ale nie rozumiesz co napisalem. Wszystkie karabiny snajperskie według zasad MA (są nimi Mosiny, mausery wszystkie czterotakty) mają zostać osłabione do takich fps jak mają DMR (bo limit 450fps jak dla KM to chyba żart?). Ty to właśnie proponujesz. Powód? Bo snajper ma wyjątkowy karabin z lunetą i mu fps rosną jak lunete zakłada... Więc teraz kupie sobie dwa mausery. Jeden z luneta na 600fps i drugi bez lunety na 530fps. Przyjemnie będzie się grało czterotaktem z 530fps, jak ktoś będzie strzelał na singlu do mnie z Garanda w 530fps. Bardzo mądre. Poza tym jak snajper nie
  5. Czyli wszystkie karabiny snajperskie (czterotakty) z zasad MA przesunąć o 80fps niżej jako DMR (tam gdzie sa SWT, Gewehr43 itd)? Po co? Żeby snajperom łatwiej się strzelało? To może zróbmy 700fps dla "snajperow" i limit po jednym snajperze na strone. Żeby byli już pewni i bezpieczni że nikt ich nie zastrzeli z wyjatkiem kolegi po fachu. Jakie jest racjonalne uzasadnienie zwiększenia fps dla snajperów poza >>ułatwieniem im gry<<? Poza tym sam pomysł limitowania snajperów albo KM-ów, to jest słaba sprawa. Ktoś ma replikę i chce z nią przyjechać? Mieści się w limitach? To
  6. Przez 90% gier ASH jeździłem z karabinem z lunetą 530fps. Zdarzały się gry, że PM na full auto, lobem do mnie dostrzeliwal. Niezbyt celnie, ale to był taki "deszcz kulek" który mógł trafić. Chce przez to powiedzieć, że czterotakty maja sens gdy maja te co najmniej 100fps zapasu. Gdy maja tyle samo co PM, to nikt kto będzie znał zasady, nie będzie biegał z 4t. Dziwnym byłoby zrobienie 4t na 500fps i kategorii "super 4t snajper" na 550fps. Odniosę się do zasad z MA, bo już były kilka razy wskazywane jako wzór. Przeliczę dla ułatwienia na fps i podpiszę tryby ognia, żeby każdy wied
  7. Myślę, że rozmowę na temat rozumu i rozsądku można sobie darować. Kiedyś otarłem się o środowisko, gdzie w CQB było 550fps full auto, na moje pytania padła odpowiedź "każdy ma rozum, trzeba pozakładać ochraniacze i nic się nie stanie". Czy byli głupi? A może bardzo mądrzy? Rozmowa o DMR i snajperkach jest tu chyba bez sensu. Już w czasie wcześniejszych dyskusjach zostało uznane, że snajper ma lunetę i możliwość kamuflażu i to go odróżnia od żołnierza z tym samym karabinem. W modernach snajperzy mają więcej fps, ale tam każdy może posadzić na replice dowolny celownik. Klasa DMR nie istniał
  8. W poście Dominika podoba mi się zwłaszcza podkreślenie, że snajperzy w zasadzie posiadali taką sama broń jak reszta piechoty. Być może to też należałoby wprowadzić w rozwinieciu do ogolnych zasad? 1. Pistolety+PM - 350fps (większość przyjmuje jednak 350fps do CQB niż 360fps). 1.1 Limit amunicji większy niż do karabinów. 2. Wszystko na naboj karabinowy 450fps. 2.1 KM ma po prostu duuużo więcej amunicji i szybkostrzelności. 2.2 Snajper ma lunete+ kamuflaż. 2.3 Skoro jest ograniczona liczba KMów i snajperów to można też ograniczyć liczbę samopowtarz
  9. Hajdi jak zwykle się rozgadał, ale w natłoku informacji znalazł się i link do zdjęć ;) . Dziękuję wszystkim za super grę! Dużo deszczu, wymian ogniowych oraz zmian sytuacyjnych. Raz ententa dominowała, raz państwa centralne, a na końcu i tak "Im Westen nichts Neues". NightmareSolenn - pierwszorzędna sylwetka i świetna gra jako medyk - robiłeś robotę, przez całą grę! A teraz z innej beczki. Zdajemy sobie sprawę z wielu niedociągnięć. Następna gra powinna być bardziej realistyczna. Postaramy się znaleźć okopy, które będą zalane po szyję wodą (żeby tym razem deszcz mógł czasami padać te
  10. Piszesz tak, żeby tylko coś napisać? Przecież napisałem dokładnie: Luneta którą znalazłem nie wykraczała parametrami przed historyczne odpowiedniki, ani pod względem przybliżenia, światła czy też jakości szkieł (ta jest o wiele gorsza). Co do samych lunet. Ja jestem zwolennikiem lunet od jakiś 13 lat. Wcześniej to tylko muszka i szczerbinka! Do tego stopnia, że mając L85A2 z SUSAT-em nie używałem optyki. Podczas jednego strzelania był problem z terminatorem, który siedział sobie na pięterku budynku. Już pospolite ruszenie z widłami szło do niego, wyjaśnić problem... Spojrzałem p
  11. Skoro zostałem wspomniany... Jeśli sztucer jest nie odpowiedni to czy byłby odpowiedni u Chorwata STG 44, albo Thompson? A może skoro to cywil, to powinien mieć pistolet, albo he he, najlepiej nóż i młotek? Co do lunety, rozumiem, nie wyglądała rewelacyjnie, starałem się znaleźć taką, żeby parametrami odpowiadała historycznej. Później ja troszkę kartonem wystylizuję, żeby była podobna i powinno być ok. No chyba, że stylizacja to za mało? Proszę wyjaśnij mi co to znaczy >>tuningowana replika<<? Co miałeś na myśli? To nie był list z przypadkowo bezludnej wyspy.
  12. Lee

    Bagnet do Kara

    1. Mękar 2. Kolba_PL 3. Bradley 4. Pazur 5. Ashigara 6. Sikor 7. Vlad 8. Meister 9. Hajdi 10. Lee
  13. Cieszę się, że gra się podobała :). Wrzucam obiecane zdjęcia i filmy, bez żadnych cięć i obróbek. Szczerze to nawet ich nie przeglądałem jeszcze, bo nie miałem kiedy. https://drive.google.com/drive/folders/1ExDu1vqk4J24PF6Nbktn2kO-B8V7lGjD?usp=sharing . Na zdjęciach w ogóle nie czuć tej temperatury jaka była tego dnia :).
  14. - Sir, można? - W drzwiach stanął szczupły podoficer. - Oczywiście, proszę wejść. - Dziękuję. Proszę spojrzeć na to. - adiutant podał dwie kartki zapełnione odręcznym pismem. - Dziękuje, Harry. Chwilę to potrwa, spocznij. “Dringend. Liefern Sie in Ihre eigenen Hände Leitender Feldpolizei-Direktor beim Oberbefehlshaber Südost Roman Loos. 22. Juni 1942. Zusammenfassung des polizeilichen Verhörs von Ivo Grabić und Mirko Brozović. Przybyli na wyspę o godzinie 13. W pierwszej kolejności na ląd zeszli wojskowi. Chorwaci zostali na łodzi
  15. Szpej: - buty, pas, ładownice z II wojny lub stylizowane. Nieobowiązkowo, ale dobrze gdyby były - nakrycie głowy, chlebak i puszka z maską przeciwgazową repliki lub stylizowane. - bluza i spodnie - możliwie wierne, tak żeby pozwalały na jednoznaczną identyfikację strony konfliktu. Jest to naprawdę minimum. Cały szpej zamyka się w 6 elementach (licząc 2 sztuki ładownic) obowiązkowych lub 9 w wersji wyglądającej "nieźle". Zasady według mnie są bardzo proste. Jeśli któreś wydają się wam zbyt skomplikowane, to wypiszcie je tutaj. Ja mam wrażenie, że dyskusja toczy się praktycznie
×
×
  • Create New...