Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MisqGrzywa

Użytkownik
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potwierdzam. Gra bardzo udana. Organizacyjnie wszystko ogarnięte, nieprzekombinowane, jasne zasady. Warunki wręcz jak na zamówienie. Kultura gry 100% - i to właśnie bardzo mi się podoba! Organizatorzy dają z siebie wszystko, pogoda dopisuje, i gracze stają na wysokości zadania - wtedy gra zostaje w serduszku na długo <3. Od strony organizacyjnej pochwalić muszę zagospodarowanie odpowiednich akcentów dla stron w tym dość niesymetrycznym scenariuszu. Dla strony manewrującej - skromniej w rekwizyty, chociaż oczywiście plany, mapy, narzędzia (i docelowo wnętrza lokacji w sumie też) przygotowa
  2. Witam wszystkich! Na początek oczywiście podziękowania dla Organizatorów gry oraz dla wszystkich graczy za wzięcie udziału i fajną frekwencje. Kilka słów z perspektywy niemieckiego strzelca, bez żadnego wglądu w rozkazy i założenia moderatorów. Wielki szacun dla organizatorów za świetny i duży teren. Miejsce ma potencjał, i wiem że często wiąże się to też z z wieloma załątwieniami. Przygotowane dobrej jakości mapy dla każdego gracza, wraz z opisem zasad - niby detal, ale bardzo dobrze świadczy o organizacji. Wielki plus! Załatwienie transportu/desantu dla aliantów (z tego co wiem ba
  3. Jeszcze ja coś od siebie dodam. Był to mój pierwszy larp ash, ale nie pierwszy w życiu. Można powiedzieć że swoje w larpach już widziałem, zarówno jako uczestnik, jak i organizator. "Mroczny Sekret" od strony organizacyjnej oceniam bardzo dobrze! Widać było miesiące "rozkminiania" nad mechanikami, praca nad rekwizytami musiała być tytaniczna, zwłaszcza przygotowane manuskrypty i dokumenty zrobione jakościowo i stylowo. No i kostiumy... Czuć też szacunek do materiału źródłowego jakim był RTCW (również mój zestaw endorfin i traum z młodości), a to czasem łatwo zgubić chcąc robić scenariusz "
  4. Uściślające pytanie techniczne: Czy klasyczny tracer klasyfikuje się jako marker? Czy może to być tylko dioda lub tracer z dodatkową pozoracją błysku? Zwykły tracer emituje błysk wewnątrz przewodu aby naświetlić kulkę, a świetlista kulka też zdradza kierunek z którego przybyła, ale chciałbym mieć jasność i uniknąć nieporozumień. (Pytanie w kontekście karabinu)
  5. Ze swojej "małopolskiej" strony też obieram ten kurs. I słusznie Dominik zauważa że czasem specyfika danej gry może wymuszać pewne odstępstwa, ale myślę że każdy to zrozumie.
  6. ZDJĘCIA https://drive.google.com/drive/folders/1xMNO7ViGZmRPV-hEGu9NHIauJ7L_rAsi?usp=sharing AMEN! Świetnie powiedziane, dołączam do Ciebie. Dokładnie to mieliśmy w planach, z użyciem busa, żeby realnie pozbawić Was rozeznania wstępnego. Niestety, węzeł drogowy rozmiękł :( a idąc piechotą mijali byśmy lokacje niemieckie na widoku. Zupełnie rozumiem. Faktycznie po Waszej stronie ilość otwartego nieba była znikoma, następnym razem na pewno to uwzględnię. Lokacja "bunkier" faktycznie trochę mi nie wyszła. Miał właśnie znajdować się w tym kwadratowy
  7. Nota duszpasterska od organizatora. Od pomysłu @Mati86na imprezę, przez skonceptualizowanie, do jej realizacji minął ponad rok. Przygotowania trwały 7 miesięcy, pod koniec to już była jazda bez trzymanki. Grę rozpoczęliśmy punktualnie, z kilkuminutowym poślizgiem na odprawach. Da się! Brawo! Scenariusz oparty o skrypty przebiegł (w mojej opinii) dobrze, planowo i bez załamań. Jedynymi elementami które podkopały założenia ogólne były: Rozmięknięcie drogi leśnej w jednym, ale kluczowym miejscu, co poskutkowało zaniechaniem startowego elementu gry jakim miał być desant aliant
  8. Pre-odprawę możecie zrobić, bez problemu, tylko proszę o punktualność względem odprawy głównej, na której przewidziany jest też czas na wewnętrzne ustalenia. Saperzy potrzebować będą w zasadzie tylko noża/bagnetu, ale elementy stylizacyjne dla funkcji mile widziane. Materiały do pracy są po mojej stronie.
  9. No nie wiem czy potrafię to prościej napisać, ale spróbuje. Suma nieaktywności trafionego/wyeliminowanego gracza wynosi 20min. Zarówno w przypadku gdy dostałeś i nie otrzymałeś pomocy (10+10), czy dostałeś już z opatrunkiem bez szans na ponowne opatrzenie (od razu 20). Do tego zawsze dochodzi czas trasy na respa, a odległości będą czasami spore. Nie wolno skracać sobie czasu wykrwawiania po przez samodobicie czy coś. Nie wiem w jakim przypadku opłacało by się osłabić skład, i co? Odpędzać medyka od siebie przez 10 min żeby iść tylko na krótsze respienie? ;) Kolejna sprawa że czas
  10. @Matt Bakerświetne spostrzeżenie! ZEGAREK (jakikolwiek byle nie telefon) też jest obowiązkowy!
  11. Wykaz funkcyjnych do obsadzenia: Oś: Oficer II K.Spad - Oficer LXXXIV K.Armi - Sanitariusz II K.Spad - Sanitariusz LXXXIV K.Armi - Pionier (saper) II K.Spad - Pionier (saper) LXXXIV K.Armi - Alianci Oficer US - Hiszpan Oficer GB - Cortes Medyk US - Medyk GB - Vlad Saper US - Matt Saper GB 1 - Saper GB 2 - Jeśli nikt się nie zgłosi na te funkcje, koordynatorzy przejmą role oficerów, wyznaczą sobie podoficerów i funkcyjnych na miejscu. Potrzebne materiały zapewni organizator. Oś: 1. Hydra, Państwa Osi LXXXIV Korpus Armijny (Waffen SS), str
  12. UWAGA! WAŻNE INFORMACJE ORGANIZACYJNE! PARKING / REJESTRACJA / ODPRAWY Będą dwa parkingi (bardzo blisko siebie). Są to parkingi przy stacji kolejowej Zakrzów Kotowice. Pineski do parkingów: https://maps.app.goo.gl/EDrveU4nyFCx2L2R7 https://maps.app.goo.gl/LFdGv2FrsXXz84Bs5 Rejestracja będzie miała miejsce przy parkingu, w przejściu pod torami kolejowymi. Rejestracje otwieramy o godzinie 18:30. Odnotowujemy się na liście graczy, pobieramy mapy, akredytujemy bezpieczną broń białą, możliwa wyrywkowa kontrola wyposażenia/magazynków i chronowanie. Odprawa dla strony niemie
  13. Aktualizacja listy. Dziś po południu ważny post organizatorski! Oś: 1. Hydra, Państwa Osi LXXXIV Korpus Armijny (Waffen SS), strzelec, STG 44 2. Szakal, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, STG 44 3. Krancyk, Państwa Osi - LXXXIV Korpus Armijny, strzelec, MP40 4. Gabryś, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, STEN 5. Gabrysia, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, MP40 6. Michał, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, Kar98K 7. Karol, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzele
  14. Zapisy otwarte dla obydwu stron. Oś: 1. Hydra, Państwa Osi LXXXIV Korpus Armijny (Waffen SS), strzelec, STG 44 2. Szakal, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, STG 44 3. Krancyk, Państwa Osi - LXXXIV Korpus Armijny, strzelec, MP40 4. Gabryś, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, STEN 5. Gabrysia, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, MP40 6. Michał, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, Kar98K 7. Karol, Państwa Osi - II Korpus Spadochronowy Luftwaffe, strzelec, Kar98K 8. SLU, Państwa
×
×
  • Create New...