Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

wish

Użytkownik
  • Content Count

    784
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

8,685 profile views
  1. Może powinienem przed grą, ale już za późno więc może pogadamy po grze. Czy tego typu rozgrywka ma Waszym zdaniem sens? Czy widzicie potencjał w rozwijaniu tego typu gier. Na szybko co sam uważam, że nie wyszło i powinno zostać poprawione. Najważniejsza sprawa to oczywiście co zrobić gdy jedna ze stron zdominuje drugą, tak że ta nie może wyjść ze swojej bazy. Myślę, że w bazie powinno być więcej punktów do zdobycia. Na MC2 było ich tylko 5 z możliwości zdobycia jednego 1 raz na 1h. Sugerowałbym umieszczenie przynajmniej 10 lub nawet 15, w sytuacji jaką mieliśmy, dowódca strony zd
  2. Na wstępie uprzedzam, że będzie długo 2,5 strony. W poście nie będę pisał do konkretnych osób, TY, WY, jesteście grupą graczy, którzy przyjechali na grę, albo uczestnikiem wcześniejszych rozgrywek ASH. Nie mam do nikogo pretensji, żalu za sposób w jaki tu pisał, ważne żeby wyciągnąć wnioski na przyszłość i nie robić nikomu koło dupy. Już na odprawie po grze zbiorowo przeprosiłem graczy, którym rozgrywka się nie podobała. PRZEPRASZAM raz jeszcze wszystkich za to, że nie udało się zorganizować gry, która zadowoliła wszystkich graczy. Podczas planowania gry nie przewidziałem pewnych oko
  3. Hej, mamy coś na co z pewnością czeka już większość z Was. Dzięki ekipie https://www.rekrutasgshop.pl/ mamy już fotki z soboty. Zapraszam do ściągania i dalszego publikowania. Mam nadzieję, że każdy gdzieś się znajdzie na fotce. https://lightroom.adobe.com/shares/ecb89a060f2444c7836b8ec46887b7d8
  4. To tak tylko na szybko się ustosunkuję do moderacji i przebiegu gry. Grając zgodnie z zasadami i bez moderacji o 14 moglibyśmy się zwijać. Bo Niemcy zostali odcięci od zasobów i nawet nie mieli jak wyjść z respa. Tu trzeba pomyśleć jak rozwiązać takie sytuacje na następnych grach. O 16:30 po dłuższej przerwie rzuciłem hasło o skrzyniach, żeby trochę namieszać, przy czym już wiem, że powinny być za to po prostu ekstra punkty. A ostatnia godzina miała być po prostu wygrzewem dla wszystkich bo zostałem o coś takiego poproszony przez kilku graczy zarówno z jednej i drugiej strony, w
  5. Abstrahując od tego, że wciąż uważam wiele zaproponowanych zasad za qui pro quo, to chciałbym doprecyzować coś z medycznej działki: 1. Ranny dostaje i wzywa lekarza -> ile czasu ranny wzywa lekarza? do 5min (może od razu iść na respa) 2. Lekarz dotarł do rannego -> startuje stoper -> lekarz dostał postrzał jeszcze przed założeniem opatrunku rannemu -> co się dzieje z rannym? jeśli minął czas leczenia zakłada bandaż a sam zostaje rannym a gracz wraca do gry. Jeśli nie minął czas ranny może dalej wzywać pomocy. 3. Lekarz odliczył czas i zaczął zakładać bandaż -> lek
  6. Pojawiają się pierwsze straty przed bitewne ale na razie po równo. -2oś, -3alianci. Ale mam nowy zapis do strony aliantów. Więc w zasadzie po równo. Póki co cały czas kręcimy się około 40 graczy na stronę. Dokupiłem stopery na ten moment mam ich 10 więc tylko 2 zegary od graczy potrzebne.
  7. Do gry pozostał tydzień, poniżej finalne zasady. Na czerwono zaznaczone zmiany. Proszę, żeby każdy się zapoznał przed przyjazdem, żeby potem nie było dziwnych pytań. Informacyjnie mamy mniej więcej po 40 graczy na stronę. Więc zgłoszenia większych ekip będą odrzucane, żeby nie było dysproporcji. Pojedyncze osoby jeszcze się zgłosiły dziś dostaną odpowiedź. Miejsce parkingu, zbiórki https://www.google.com/maps/place/52°25'55.1"N+16°58'07.5"E/@52.431974,16.968736,17z/data=!3m1!4b1!4m4!3m3!8m2!3d52.431974!4d16.968736 Jedna ważna zasada, co nie jest dozwolone jest ZAKAZANE Wiek:
  8. Kulki chcę zakupić, bazując na poprzednich grach będą to w proporcjach zapewne 25-40% 30-40% 36-10% Teczkę z dokumentami należy donieść do bazy. gdy gracz ją niosący zginie, może ją przejąc inny gracz. Jeśli nie ma nikogo w pobliżu, trup znosi ją do swojej bazy, ale wrzuca do skrzyni zrzut. Tą teczką zajmie się później organizator. Zdobycie bazy to w zasadzie możliwość przejęcia zawartości skrzyni. Uzyskanie takiej przewagi na terenie bazy przeciwnika, że ze spokojem da radę wynieść dokumenty. Strefa gdzie nie będzie można strzelać będzie ok 3-5m od bunkra. Chodzi o to żeby przy
  9. Poczytajcie zasady raz jeszcze. Na terenie gry znajdują się punkty w których są skrzynie z których można pobrać zasoby i przytaśtać je do bazy. I to może tylko saper robić. Więc saperzy będą mieli duuużo chodzenia. A gdzie i po co mają chodzić będzie decydować dowódca w bazie. Czy będzie potrzebna amunicja, zasoby ludzkie czy bandaze dla medyków.
  10. Spieszę z odpowiedziami. Ranny, jak zwykle może się doczołgać dotoczyć do najbliższej przeszkody max5m. Rannego można przenosić, przeciągać, jeśli wygląda to sensownie to może być nawet odniesiony do HQ. Ranny ma być ranny a nie skakać na jednej nodze. Każdy żołnierz wychodząc w bój miał swój bandaż więc i wy swoje weźcie. Bandaże będą do zdobycia podczas gry jako jeden z zasobów. Tak, zasób przenosi w ładownicy, nie będzie skrzyń transportowych. (ale pomyślę na kolejną grę o skrzyniach) Zasobów w skrzyniach będzie sporo, może pod koniec gry czegoś będzie brakować, ale będę
  11. Poniżej zasady gry. Były one wcześniej przedstawione dowódcom stron i skonsultowane z nimi. Dowódcy zostali poproszeni aby w razie co wytłumaczyć co i jak, ale też oczywiście możecie tu pytać. Do gry jeszcze sporo czasu, jednak ze względu na trochę nowych zasad postanowiłem je przedstawić jak najszybciej. Proszę, żeby każdy się zapoznał przed przyjazdem, żeby potem nie było dziwnych pytań. Jedna ważna zasada, co nie jest dozwolone jest ZAKAZANE Wiek: 16+ Limity fps: Pistolet: 380 fps (15 kul w magu, 4 strzały strzykawką) max 30 kulek przy wyjściu do gry PM (Thompson
  12. Jest dobrze, niemców mamy już 35 zgłoszonych, aliantów 29, ale zakładam, że jeszcze kilku się zgłosi. W razie co będę przerzucać osoby które wyraziły na to zgodę na drugą stronę, ale tym się będę martwił bliżej terminu gry. Poniżej pierwsza raczej standardowa część zasad. Nowe zasady postaram się opublikować jak najwcześniej. Wiek: 16+ (nieletni z podpisaną zgodą, dobrze by było gdyby opiekun był obecny na odprawie ideałem by było gdyby był na terenie przez cały czas trwania rozgrywki) Limity fps: Pistolet: 380fps (15kul w magu, 4strzały strzykawką) max 30 kulek przy wyjściu do g
  13. Hej, PRZYPOMINAM OSTATNIE DNI NISKICH CEN!!! Od środy wpisowe 30zł. Kto nie wpłacił po dychu niech się spieszy bo tylko dwa dni zostały. A z ciekawostek, to po obu stronach mam już ponad 25 graczy. Wybranych dowódców obu frakcji. Skonsultowałem też nowe zasady dla pól minowych, których możecie się spodziewać po jednej i drugiej stronie. A także mam już zasady dla saperów odnośnie przejmowania punktów i pobierania zasobów. Staram się to ubrać jeszcze jakoś ładnie w słowa, tak żeby było to w miarę czytelne i zrozumiałe dla każdego. Na dniach zasady roześlę do dowódców i z nim
  14. To ja napiszę, że czuję się zaszczycony będąc PIERWSZYM graczem który poległ od ataku artyleryjskiego. Przetarłem ślad więc zapraszam innych. Swoją drogą chyba warto by było zainwestować w nawet niewielki megafon, który pozwoli usłyszeć atak. Bo tym razem byłem tak przejęty zabijaniem @gregorius7że nawet nie usłyszałem nadlatującego zagrożenia. Co do samej rozgrywki, napiszę tylko, moją reakcję gry wychodziliśmy na pierwszą akcję, patrol na most. Zeszliśmy idąc po kostki w śniegu na zasypane śniegiem tory, odwróciłem się do @Matt Baker i powiedziałem, "Ty ale jest zajebiście, już mi się
  15. Mamy to, ekipa z Poznania się zmobilizowała i w końcu przysłała zgłoszenie. Mamy już po 25 osób na stronę. Więc oficjalnie mogę ogłosić, że gra się odbędzie. Zapisy pozostają otwarte. Po weekendzie będę chciał wrzucić zasady gry. Będzie przynajmniej jedna nowość i może inne rozwiązanie na druty kolczaste. Oś Dowódca- jest Medyk- 1 Saper- 2 RTO- 1 Snajper-0 KM-1 Strzelec- 19 Stan 25 Alianci Dowódca- jest Medyk- 1 Saper- 1 RTO-1 Snajper-1 KM-1 Strzelec- 18 Stan 24
×
×
  • Create New...