lech
Użytkownik-
Content Count
299 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Szybki situation update. Moje RPK przerobiło już ok 65-70k kulek. Pełen stock + prowadnica sprężyny prometheus + dysza protech + komora z E&L. Był to drugi przegląd w jej życiu. Wszystkie części wew. nadal w stanie absolutnie wzorowym, 460-463fps Najbardziej mnie w tym wszystkim zadziwia ta chińska sprężyna. Trzyma FPSy niczym rasowy guarder i to bez mosfetu z AB :icon_wink:
-
Jakie najczęstsze błedy na polu bitwy popełniają nowicjusze?
lech replied to zarejtowski's topic in Jak zacząć?
Różnica będzie taka, że nie będzie grzechotał :icon_lol: -
Tak z ciekawości zapytam, po co drążysz ten temat? Nie odbierz tego źle, ale aspekt praktyczny został już szeroko opisany ( aka "To już tutaj zostało napisane więc nic odkrywczego nie napisałeś" a prawny (niezależnie od tego jaki jest) w żaden sposób nie zmienia aspektu praktycznego. Jaki masz w tym cel? ;)
-
450fps na m140? I Ty polecasz taki serwis? Ale wracając do tematu. Repliki LCT są wg. mnie najlepiej wykonanymi replikami AK na rynku (tak, RS także jest świetny). Trochę dopieszczania wizualnego (papier 2500, wełna stalowa) i mamy piękną replikę ;) E&L to także świetne repliki, z tym że ich oksyda nie ma nic wspólnego z wyglądem palnego aka (mają za to trochę fajniejsze bebechy i lepszy silnik w stocku)
-
Amen ;)
-
http://asgrevolution.com.pl/sklep/gazy-i-smary/460-adapter-co2-green-gas.html
-
zależność ilość kulek w magu -> fps to wynik odginania dyszy ku górze przez kulki (a raczej kulki popychane mocno ściśniętą sprężyną). co skutkuje tym, że dysza nie "trafia" osiowo w gumkę i traci się fpsy (czasem nawet ich większość) Przerabiałem to w wielu replikach. Zamiast nieodwracalnie niszczyć sprężynę w magu, polecam zmienić dyszę bądź głowicę cylindra i złożyć zestaw na którym dysza nie będzie się bujać za mocno na głowicy cylindra w wysuniętej pozycji ;) seger wspomina o kolejnej istotnej rzeczy: popychacz dyszy warto podgrzać i odgiąć jego czoło do przodu, a przy okazji p
-
Bardzo mnie zastanawia, mimo wszystko, cel tego pytania. Osobiście wszystkie repliki wożę w pokrowcu, nie mam problemu pt. "czy zadzwonią na pały jak wejdę na stację z moją 120cmtrową armatą?". Od kiedy to już w drodze na strzelankę ma się przyrośniętą do przysłowiowej d*py klamkę? ;) Nie wspominając nawet o tym, że prowadzenie auta w szpeju jest zawsze mniej wygodne niż bez. Zawsze krytykowałem ludzi, którzy bali się, że takie akcję zaszkodzą środkowisku. Najwidocznie wydoroślałem, bo wg. mnie prowokowanie jakichkolwiek sytuacji tego typu w kraju znajdującym się pod butem nagrzane
-
Też chętnie się dowiem :D może mi się to przydać na dniach
-
Ależ to jest właśnie to o czym mówi progressive. Pracowało, bo w starym tłoku jego czoło ma cieńszą ściankę = było więcej miejsca na sprężynę Weź do ręki tłok docelowy, wsadź do niego sprężynę, załóż na nią prowadnicę sprężyny postaw to na płaskiej, twardej powierzchni i oprzyj się na tłoku aby schować do niego całą sprężynę. Dam sobie rękę uciąć, że prowadnica springa nie dojdzie do tłoka ;) W takim przypadku masz kilka opcji: - zmienić springa na "mniejszego" / innej firmy - używać starego tłoka :P - wyjąć łożyskowanie prowadnicy sprężyny - wyjąć łożyskowanie głowicy t
-
Skrócenie drogi spustu - hair trigger / speed trigger
lech replied to Across321's topic in Ogólne techniczne
Oczywiście istnieje ryzyko odkręcenia się śrubki przez wibracje, dlatego najlepszym rozwiązaniem jest wg. mnie ustawienie spustu i zabezpieczenie kropelką kleju/lakieru do paznokci. W razie potrzeby nie ma problemy z zerwaniem kleju i ponownym ustawieniem. Nie jest to przecież coś co ustawia się często ;) -
Skrócenie drogi spustu - hair trigger / speed trigger
lech replied to Across321's topic in Ogólne techniczne
Dokładnie. Regulacja na złożonej replice to absolutnie najlepsze rozwiązanie ;) Bardzo precyzyjnych modyfikacji wymaga łącznik kostki oraz dźwigienka safe'a, samo wiercenie i gwintowanie takiego delikatnego kawałeczka znalu trzeba przeprowadzać z najwyższą ostrożnością :D Zrobiłem już 6 takich ST i jak narazie nie udało mi się nic zepsuć ;) -
Skrócenie drogi spustu - hair trigger / speed trigger
lech replied to Across321's topic in Ogólne techniczne
A tak wygląda moja koncepcja speed triggera z regulacją ;) -
Nie wspominając nawet o pojawiającym się w co drugim zdaniu słowie "wytrzymałość". Na podstawie jakich doświadczeń autor wyciąga te wnioski nt. wytrzymałości? :D A to mój ulubiony fragment całego "testu" "Sam magazynek jest zwarty – nic nie lata, oraz bardzo odporny na przypadkowe złamanie. Charakteryzuje się łatwym dostępem do mechanizmu – koło zębate służące do podkręcania kulek jest praktyczne i bezawaryjne." przypadkowe złamanie :icon_mrgreen: koło zębate służące do podkręcania kulek jest praktyczne i bezawaryjne :icon_lol: p.s pomijając już całe to pierd*** o aluminium.