Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pitronik

Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeżeli mogę coś poradzic w sprawie maga do P&J to u mnie też magazynek blokował sie (kulki dochodziły do rurki i się blokowały) tak więc sprawdź jak pracuje to największe koło w magazynku (tzn czy nie ma luzu "poosiowego") u mnie dośc że był za duży luz około 1.5 mm to jeszcze było niecentrycznie osadzone. Założenie podkładki od strony (tam gdzie jest płytka z elektroniką) wyeliminowało problem.
  2. pitronik

    CA36(K) CA

    W zestawie kolby pełnej jest kabel ze złączką (ta którą podłączasz do baterii) jeżeli chciałbyś wymienić kable na inne np. o większym przekroju najlepiej było by rozkręcić gearboxa ale jest możliwość dolutowania kabli do zespołu styku bez jego rozbierania tylko trzeba uważać by nie upalić styków lutownicą.
  3. pitronik

    CA36(K) CA

    Jeżeli koniecznie potrzebujesz baterii 10.8 V a nie potrzebujesz składać kolby to weź tą bez okienka kolba będzie się bardziej skracać. Te akumulatory G&P są dedykowane do kolby pełnej weź jednak pod uwagę że kolba tzw. snajperska (ta z poduszeczką) ma inaczej wiercone otwory do zatrzaskiwania niż kolba "zwykła". Ja mam snajperską i baterię 9.6V bez wolnego okienka uniemożliwiającego złożenie kolby i mnie się skraca na długość taką jaka jest standardowa w G36C. Jeżeli chcesz się jeszcze upewni wyślij e maila do Asgshopu z zapytaniem co do baterii, to sprawdzą Ci jakie akumulatory będą pas
  4. pitronik

    CA36(K) CA

    Na ostatniej nie ale będzie miała długość taka jak oryginalna w G36. Będziesz ją mógł jednak złożyć (po to jest puste okienko). Ta druga batka jest bez pustego okienka (kolby nie złożysz) ale akumulator jest krótszy i kolba powinna da się złożyć o jedno oczko mniej. No i oczywiście ten akumulator wejdzie do kolby pełnej.
  5. Zadzwoń do Capri tam mają "języki zabezpieczające" od KSC razem z pinem. Ja założyłem do oryginalnego spustu i jest ok. Pozdrawiam
  6. Wybrałbym się ale trzeba mieć zaproszenie. Jak można uzyskać zaproszenie?
  7. Mam pytanie czy w oryginalnych szelkach BW (każdych) jest pas z klamrą spinającą na klatce piersiowej? Przeglądałem oferty i na niektórych zdjęciach są te klamry a na innych nie ma. I czy z klamrą szelki są wygodniejsze w użytkowaniu? Mam pytanie czy w oryginalnych szelkach BW (każdych) jest pas z klamrą spinającą na klatce piersiowej? Przeglądałem oferty i na niektórych zdjęciach są te klamry a na innych nie ma. I czy z klamrą szelki są wygodniejsze w użytkowaniu?
  8. Witam Poszukuję dokładnych zdjęć i wymiarów karabinka G36K. Chodzi mi głównie o średnicę zewnętrzną lufy, z wymiarowanie zespołu gazowego, szczegóły sposobu połączenia lufy z tłumikiem płomienia, itp. Szukałem na necie ale z wiadomych względów nigdzie tego nie ma. Potrzebuję dokładnych wymiarów do dokładnego odwzorowania repliki. Jeżeli ktoś posiada rysunki techniczne, zdjęcia z wymiarami i może mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Pitronik
  9. Witam Wszystkich! Mam pytanko do Ronina: oglądałem Twoje zdjęcia na stronie AWR i widzę że używasz rękawiczek BW. Jak się "sprawują" tzn. czy nie jest w nich gorąco w upalne dni w porównaniu do rękawiczek nomexowych bo z tego co wyczytałem to zrobione są z poliestru i wkładek ze skóry? Ewentualnie czy ktoś może porównywał w użytkowaniu do nomexowych? Pozdrawiam Pitronik
  10. pitronik

    CA36(K) CA

    Witam! Po półrocznym użytkowaniu karabinka chciałbym podzielić sie uwagami co do eksploatacji po kilkakrotnym upgrade mocowym mojej G36K 1. Karabinek zakupiłem w grudniu 2006 roku. Na wstępie został założony używany w poprzednim Mp5 BoreUp Classic Army oraz sprężyna 110, reszta była nowa czyli łożyska kulkowe, preclufa Deep Fire 6,04. Pozostałe części były stockowe. Bateria Intellect 1400 mAh 9.6V. Po 2.5-miesięcznym użytkowaniu i rozebraniu gearboxa nie stwierdziłem żadnych oznak zużycia kół zębatych czy innych mechanizmów. ROF zadowalający, prędkość ok 400 fps, przy kulkach 0,20 g. W p
  11. Dzięki Właśnie przymierzam się do zakupu Pzd
  12. Czy możesz podać z czego zrobiona jest komora HOP-UP metal czy plastik ewentualnie jakieś zdjęcia? Jaką pojemność ma bateria? Czy magazynek jest kompatybilny z CA Pozdrawiam
  13. Witam! Mam pytanie czy ktoś przy montażu dysz bore-up Clasic Army i Deep Fire zauważył że dysza DF nie posiada kryzy znajdującej sie na całej długości do zwalniania blokady kulki? W dyszach CA taka kryza znajduje sie, oprócz tego dysze montujemy tylko w jednym położeniu tzn. nie może się ona obracać. Co ciekawe średnica obu dysz jest jednakowa i jeżeli nie ma tej kryzy czy blokada kulki jest odpowiednia zwalniana (przyczyna pustych strzałów na auto). Proszę o wypowiedzi osób które miały styczność z w/w dyszami CA i DF.
×
×
  • Create New...