pitronik
Użytkownik-
Content Count
23 -
Joined
-
Last visited
-
Jeżeli mogę coś poradzic w sprawie maga do P&J to u mnie też magazynek blokował sie (kulki dochodziły do rurki i się blokowały) tak więc sprawdź jak pracuje to największe koło w magazynku (tzn czy nie ma luzu "poosiowego") u mnie dośc że był za duży luz około 1.5 mm to jeszcze było niecentrycznie osadzone. Założenie podkładki od strony (tam gdzie jest płytka z elektroniką) wyeliminowało problem.
-
W zestawie kolby pełnej jest kabel ze złączką (ta którą podłączasz do baterii) jeżeli chciałbyś wymienić kable na inne np. o większym przekroju najlepiej było by rozkręcić gearboxa ale jest możliwość dolutowania kabli do zespołu styku bez jego rozbierania tylko trzeba uważać by nie upalić styków lutownicą.
-
Jeżeli koniecznie potrzebujesz baterii 10.8 V a nie potrzebujesz składać kolby to weź tą bez okienka kolba będzie się bardziej skracać. Te akumulatory G&P są dedykowane do kolby pełnej weź jednak pod uwagę że kolba tzw. snajperska (ta z poduszeczką) ma inaczej wiercone otwory do zatrzaskiwania niż kolba "zwykła". Ja mam snajperską i baterię 9.6V bez wolnego okienka uniemożliwiającego złożenie kolby i mnie się skraca na długość taką jaka jest standardowa w G36C. Jeżeli chcesz się jeszcze upewni wyślij e maila do Asgshopu z zapytaniem co do baterii, to sprawdzą Ci jakie akumulatory będą pas
-
Na ostatniej nie ale będzie miała długość taka jak oryginalna w G36. Będziesz ją mógł jednak złożyć (po to jest puste okienko). Ta druga batka jest bez pustego okienka (kolby nie złożysz) ale akumulator jest krótszy i kolba powinna da się złożyć o jedno oczko mniej. No i oczywiście ten akumulator wejdzie do kolby pełnej.
-
Zadzwoń do Capri tam mają "języki zabezpieczające" od KSC razem z pinem. Ja założyłem do oryginalnego spustu i jest ok. Pozdrawiam
-
Wybrałbym się ale trzeba mieć zaproszenie. Jak można uzyskać zaproszenie?
-
Mam pytanie czy w oryginalnych szelkach BW (każdych) jest pas z klamrą spinającą na klatce piersiowej? Przeglądałem oferty i na niektórych zdjęciach są te klamry a na innych nie ma. I czy z klamrą szelki są wygodniejsze w użytkowaniu? Mam pytanie czy w oryginalnych szelkach BW (każdych) jest pas z klamrą spinającą na klatce piersiowej? Przeglądałem oferty i na niektórych zdjęciach są te klamry a na innych nie ma. I czy z klamrą szelki są wygodniejsze w użytkowaniu?
-
Dzięki wszystkim za pomoc.
-
Witam Poszukuję dokładnych zdjęć i wymiarów karabinka G36K. Chodzi mi głównie o średnicę zewnętrzną lufy, z wymiarowanie zespołu gazowego, szczegóły sposobu połączenia lufy z tłumikiem płomienia, itp. Szukałem na necie ale z wiadomych względów nigdzie tego nie ma. Potrzebuję dokładnych wymiarów do dokładnego odwzorowania repliki. Jeżeli ktoś posiada rysunki techniczne, zdjęcia z wymiarami i może mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Pitronik
-
Witam Wszystkich! Mam pytanko do Ronina: oglądałem Twoje zdjęcia na stronie AWR i widzę że używasz rękawiczek BW. Jak się "sprawują" tzn. czy nie jest w nich gorąco w upalne dni w porównaniu do rękawiczek nomexowych bo z tego co wyczytałem to zrobione są z poliestru i wkładek ze skóry? Ewentualnie czy ktoś może porównywał w użytkowaniu do nomexowych? Pozdrawiam Pitronik
-
Witam! Po półrocznym użytkowaniu karabinka chciałbym podzielić sie uwagami co do eksploatacji po kilkakrotnym upgrade mocowym mojej G36K 1. Karabinek zakupiłem w grudniu 2006 roku. Na wstępie został założony używany w poprzednim Mp5 BoreUp Classic Army oraz sprężyna 110, reszta była nowa czyli łożyska kulkowe, preclufa Deep Fire 6,04. Pozostałe części były stockowe. Bateria Intellect 1400 mAh 9.6V. Po 2.5-miesięcznym użytkowaniu i rozebraniu gearboxa nie stwierdziłem żadnych oznak zużycia kół zębatych czy innych mechanizmów. ROF zadowalający, prędkość ok 400 fps, przy kulkach 0,20 g. W p
-
Dzięki Właśnie przymierzam się do zakupu Pzd
-
Czy możesz podać z czego zrobiona jest komora HOP-UP metal czy plastik ewentualnie jakieś zdjęcia? Jaką pojemność ma bateria? Czy magazynek jest kompatybilny z CA Pozdrawiam
-
Witam! Mam pytanie czy ktoś przy montażu dysz bore-up Clasic Army i Deep Fire zauważył że dysza DF nie posiada kryzy znajdującej sie na całej długości do zwalniania blokady kulki? W dyszach CA taka kryza znajduje sie, oprócz tego dysze montujemy tylko w jednym położeniu tzn. nie może się ona obracać. Co ciekawe średnica obu dysz jest jednakowa i jeżeli nie ma tej kryzy czy blokada kulki jest odpowiednia zwalniana (przyczyna pustych strzałów na auto). Proszę o wypowiedzi osób które miały styczność z w/w dyszami CA i DF.