Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 903
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

No, wiem, że była ale nie kupiłem bo stwierdziłem- niby tanio ale nawet jak jest tanio to po mojemu nie warto. Próbowałem na różnych pojazdach, od I do VI tieru i różnych nacji, klas itp i nie mogłem dostrzec różnicy wartej te 1500 za rundę.

Posted

Zastanawiam się jakie drugie perki walnąć sobie do załogi na hellcacie i M8A1. Propozycje jakieś? :D

 

Teraz mam mentora, hamowanie sprzęgłem a reszta załogi ma bodaj kamuflaż. Planowałem szósty zmysł, intuicję do hellcata i... no właśnie, jak w M8A1? Jakie Wy macie?

Posted (edited)

Moja kombinacja na TD

1szy to braterstwo broni na wszystkich

2gi zestaw to strzelec snajper/kierowca hamowanie sprzegłem/dowódca 6 zmysł/reszta wedle uznania najlepiej kamuflaż

3ci kamuflaż a dla reszty wedle uznania.

Edited by Widmo34
Posted

Jeżeli w TD zerwą Ci gąsiennicę, naprawisz ją, a później zerwą Ci ją jeszcze raz, to najczęściej znaczy to, że za daleko się nim zapuściłeś i tak czy inaczej będziesz za chwilę dymiącym fragiem...

Posted

W amerykańskich wieżowych

dowódca : 6 sense, camo, recon

działonowy : camo, snap shot, dedeye

kierowca : camo, dowolny poza controled impact i preventative maintenance

radiowiec : camo, situational awareness, signal boosting

ładowniczy : camo, i dowolnie bo mało przydatna reszta

 

BiA też b.dobre, ale wymaga resetowania perka albo dużo cierpliwości. 6 zmysł to imo podstawa jeżeli o te szybkie tdki chodzi.

https://dl.dropbox.com/u/612809/shot_015.jpg Moja załoga, ma coś koło 1.5k bitw na koncie.

Posted

Według mnie najlepiej na pierwszy wszystkim camo albo wszystkim naprawe, jak wbijemy trochę drugiego (ok. 20% musi być drugiego, żeby po resetowaniu pierwszy był na 100%) to resetujemy i dajemy specjalne (6th sense na dowódce a na reszte snap shot itp według uznania) i na drugi naprawe/camo, a jak już wbijemy trochę trzeciego to można zmienić i pierwszy zostawić, na drugi BIA, a na trzeci znowu naprawe/camo.

Posted (edited)

Perki specjalne czy BIA działają dopiero, jak masz 100% (nie wszystkie, ale większość). Teoretycznie można je od razu wziąć i nie resetować, tylko wtedy nic ci to nie daje zanim nie wbijesz 100%. Naprawa czy camo działają od początku (liczy sie średni poziom tych perków dla załogi, więc najbardziej opłaca się brać to dla wszystkich), dzięki temu od początku mamy korzyści w postaci naprawy lub camo, a gdy przyjdzie czas to możemy cieszyć się od razu działającymi specjalnymi perkami czy bia i nie ma tego czegoś, że niby mamy np. ten 6th sense, ale on nie działa, bo nie ma jeszcze 100%.

Edited by Luminofor
Posted (edited)

Jak dla mnie to jedynka ssie, dwójka i trójka spoko ale po wymaksowaniu. :icon_biggrin: Zaraz będzie kradziony Stuarcik. I nie wiem czy zauważyliście: zobaczcie sobie nazwy radiostacji na dwóch pierwszych tierach. Już wiadomo dlaczego zasięg jest taki żałosny ^^

 

Edyta: Dopiero teraz zauważyłem, że w każdej nacji jest tak z tymi radiostacjami. :icon_cry: Ale pewnie zwróciłem uwagę na to dopiero w skośnych, bo chińska tandeta i te sprawy :D

Edited by zlymadafaka
Posted

Wolałem jednak Loltraktora i MS1. Chińczyk ssie, ale nie aż tak bardzo jak na przykład inne jedynki :D Źle się wyraziłem. Ale to pewnie też spowodowane nagłym zadawaniem 30 dmg zamiast 800 jak to ma miejsce w ISU :D I powiem, że coraz ciekawsza gra tymi składakami na kradzionych częściach.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...