Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

World of tanks


Recommended Posts

  • Replies 903
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Już mi się podobają

Bitwa: Ensk 28 grudnia 2012 12:35:14

Czołg: Vickers Mk. E Type B

Doświadczenia: 1 214 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)

Kredytów: 5 906

Osiągnięcia w walce: Specjalista, Strzelec pancerny, Rozpruwacz, Odznaka mistrzowska:II klasy

Mam nadzieje, że jeszcze dzisiaj pogram IV tierem bo ciężko dosyć idzie.

Link to post
Share on other sites

Tak samo jak z M3Lee, ruskim T-28 czy AMX 40-kup premkę albo się męcz ;D.

 

Mi tam T28 się dobrze grało (nie wiem jak jest teraz, bo jak nim grałem to jeszcze miał stare działo), a AMX40 to jest jedno wielkie nieporozumienie, to jedzie do tyłu szybciej niż do przodu, jedyną opcją jest przejście z wolnego expa, bo nawet na premce nie da się tym grać.

Link to post
Share on other sites

Ja wczoraj również zakupiłem T44 :maniak_usmiech: . W stocku, że tak to subtelnie ujmę, kiepski jest. O ile działo D5T-85BM na t43 dawało spokojnie radę, tutaj już jest gorzej. A ze stockowym silnikiem rewelacyjnie nie jeździ jakoś. Jak wymaksuje go to zobaczymy, mam nadzieję, że lepszy będzie.

Link to post
Share on other sites

A ja powiem o czymś co mnie zaskakuje:

Czemu ludzie idą w ISa, ISa3, ISa8 itp?

Z obserwacji własnej wynika, że druga gałąź cięzkich czołgów u Rusów jest mocno niedoceniana. Taki T150 czy KW3 są znacznie odporniejsze na ostrzał od swoich odpowiedników z drugiej gałęzi. KW4 zdarza mi się przyjąć na twarz strzał z ISU-152 albo i wyższych niszczałek i sie nie przejąć. Ostatnio dostałem w mordę strzał od Obiekta268, czyli chyba najwyższej ruskiej niszczałki. NIC mojemu KW4 nie zrobił a ja, jako, ze jechałem z górki, rozjechałem go na cienki placek. Był nieco podziabany, do tego wygarnąłem mu za 450 HP z działa a następnie rozjechałem go na 330 HP.

 

Z wrażeń jeżdżenia KW4 muszę dodać, ze bardzo byłem zaskoczony tym jak to zasuwa. Wymaksowany waży jakieś 110 ton ale przy silniku 1200hp zapiernicza pod górkę dosyć dobrze.

 

Jak dozbieram na ST1 to świat będzie miał przerąbane. Ten dziad jest tak pancerny, ze zdarza mi się go w różne miejsca nie przebić najlepszą armatą, którą mam w ISie8.

 

 

A co do nowych chińczyków: piąty tier jest szajsem jakich mało. Ruski t34 przynajmniej miał armatkę, która potrafiła dziabać. Chiński jest nieco pancerniejszy ale ma tragiczne strzykawki. Zero frajdy z jazdy tym.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Poldeck troszkę się nagrałem kw4,nie znający go ludzie uporem maniaka starają się trafić w tego cyca na dachu.Jak trafisz na ogarniętych i znających ten czołg wrogów to przewalone bo wszystko co ma pene 180+ siada pięknie w jarzmo działa i zaczynaja sie straszne problemy z padniętą armatą i padniętym celowniczym :P

co do ST1 -ciesze się że tak mało ich teraz widuje bo jako wroga najzwyczajniej w świecie go nie cierpię

Widze tego dziada z wodogłowiem to do e100 ładuje od razu HE żeby sie nie denerwować :P

Link to post
Share on other sites

Cholercia, mnie czeka zaraz chińska piątka... W ogóle te chińskie są fajne, na razie mi się podobały (I genialna, II bardzo dobra, III taka se, IV świetna) ale siłą ognia to one nie grzeszą. Fajnie szybciutko skręcają i przyspieszają. Armatki może nie są mocne ale są szybkie. Jaki jest sens chwalenia armatek które walną za 300HP raz na 15s jak można mieć armatkę która walnie dwa razy po 150HP w podobnym czasie z podobną penetracją? Ja wtedy wolę tą drugą, jak spudłuję to tylko za 150HP :D i zaraz mogę poprawić.

 

Na razie pochwalę się, że nauczyłem się walczyć tym dziwolągiem ELCiem. Jak sie opanuje dziwną metodę walki tym to okazuje się całkiem zgryźliwą bestyjką. Tylko to działo jest połowę wolniejsze niż w hellcacie :(.

Link to post
Share on other sites

Mam T-50 i przegrane na nim 230 bitew. Zawsze jak dopadnę ELC i próbuje się obrócić robię to szybciej i ładuje mu z automatycznego działka. T-50 ma 45 stopni skrętu,suche sprzęgło a reszta załogi jedzie w naprawę,naprawa gąsienic to 4 sek po takim upgrade i nic nie jest w stanie załadować do ciebie 2 razy podczas unieruchomienia.

 

Zmierzam do tego że T-50 często skręca poprzez blokowanie jednej z gąsienic (czyt. driftuje) więc ciężko jest uciec ELC'kiem. Jest jeden sprawdzony sposób,podjedź blisko klifu jeśli już dojdzie do takiej sytuacji,i tuż przed zderzeniem ucieknij,gość wpada w poślizg i leci w przepaść.

Edited by kjujiczek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...