Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czy AU 1G wytrzyma Sp 130?


Recommended Posts

Jeżeli miałeś fabrycznie plastik, to wymiana jak najbardziej zalecana. A pytam o łożyskowanie, gdyż to trochę dołoży fps-a i obciąży szkielet (mocniejsze sprężanie i rozprężanie sprężyny) zastanów się jeszcze nad zestawem cichym do gb v3. Konstrukcja ta pozwoli trochę odciążyć szkielecik. V3 jest bardziej odporny na tuningi siłowe, jednak ręki nie dam sobie uciąć, że nic Ci sie nie popsuje. Toż to tylno części mechaniczne ;-)

Link to post
Share on other sites

Trzmielor mylisz sie w prau kwestiach ....

Glowica tloka i cylindra - po co wymieniac ? Owszem na borka mozna zeby miec wiecej fpsow ale stockowe wytrzymaja m130 spokojnie.

Przy m130 stockowa dysza bedzie baardzo nieszczelna - lepiej wymienic na doszczelniona (albo po prostu kupic borka).

Prowadnica metalowa przydaje sie dlatego - ze plastikowa stockowa ciezko zalozyc z sprezyna m130 - latwo polamac boczne uszka.

Zebatki w stocku sa dosc mocne, powinny wytrzymac, pytanie czy semi czy auto i jaka batka. Przy mocnej batce i auto - moga pasc dosc szybko ale to random.

Lozyska sa w stocku plastiki - nawet na m120 juz sie nie nadaja (przynajmniej nie na dlugo).

Tlok wytrzymuje na semi 500 fps ... W drugiej replice mam stockowy tlok z chinola i wytrzymuje 400 fps i 25 rps. Oczywiscie po jakims czasie sie sypnie, ale jak dziala to po co wymieniac ?

Szkielet wytrzymuje m165 - sprawdzalem (semi oczywiscie).

Cylinder - bez dziury podstawa, inaczej nie uzyska sie zbyt dobrych osiagow.

Silnik - nie da rady m130 :) To stock jest starutki, przydalby sie elementa silniczek (bo dobry i tani).

 

Ogolem - po wymianie silnika, prowadnicy(bo pewnie ekspertem od skladania gearboxa nie jestes i stockowej nie dasz rady zalozyc), lozysk - powinienes na m130 uzyskac jakies ... 420 fps. Dlaczego ?

Brak borka, brak uszczelnionej dyszy, nieszczelnosc na glowicy tloka, brak lozyskowania glowicy tloka, brak precki.

Z borkiem i precka powinno byc jakies 460-480 (zakladam ze masz wtedy lozyskowanie na prowadnicy i na glowicy tloka - kazde lozysko dziala jak podkladka i daje z 10 fpsow).

 

Wlasciwie przy tuningu do m130 na auto - wymieniasz wszystko oprocz popychacza, antyreversala, oraz skorupy gearboxa (jak peknie to zmienisz). A juz napewno jak wrzucisz lipola 11.1

Link to post
Share on other sites

Robiłem 2 Augi ob stare (a1 i a2) Jeden na stoku rozwalił tłok i zębatki na li-po w drugim poszły zębatki przy jakimś chińskim ala 140 (4 strzały na semi) wiec gdy mówimy o springu guardera to trzeba zmienić tłok i zębatki (to nawet nie są xyt). Dodatkowo jeśli szkielet ma znosić auto przy 130 to musi mieć cichą głowice.

@kocur mój starutki silniczek ciągnie bez problemu z wystarczającym rofem m135 PDI w augu @ lipo 11,1v

Edited by Trzmielor
Link to post
Share on other sites

M120 powinien na 99 % uciagnac.

Trzemielor - owszem przy 11.1 uciagnie - ale wtedy trzeba wymienic wewnatrz doslownie wszystko. To juz jest bardzo wysoki rof (niezaleznie od springa). Wiem bo mam w obu augach lipol 11.1 (zeby nie bylo ze nie wiem o czym pisze). Jeden z rofem 35 i 400 fps drugi z 550 fps semi only. I mniej wiecej co 2 tyg cos sie w nich zmienia ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...