Majkiman Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Mam pytanie, czy Au 1G z JG (GB v.3) wytrzyma sprężynę SP 130, jeśli wymienię też prowadnice (na Systeme), wzmocnioną dysze i nowy akumulator? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Wytrzyma, tylko nikt Ci nie powie jak długo :) A tak poważnie, rozumiem, że prowadnica łożyskowana?? Aku jaki voltaż i producent? Co już masz w środku założone?? Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Ta, prowadnica z łożyskowaniem, akumulator 8,4 V- Firefox, w środku na razie same stockowe części i jak mniemam prowadnica jest bardzo istotna? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Jeżeli miałeś fabrycznie plastik, to wymiana jak najbardziej zalecana. A pytam o łożyskowanie, gdyż to trochę dołoży fps-a i obciąży szkielet (mocniejsze sprężanie i rozprężanie sprężyny) zastanów się jeszcze nad zestawem cichym do gb v3. Konstrukcja ta pozwoli trochę odciążyć szkielecik. V3 jest bardziej odporny na tuningi siłowe, jednak ręki nie dam sobie uciąć, że nic Ci sie nie popsuje. Toż to tylno części mechaniczne ;-) Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Ok, thx za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Po mojemu zębatki szlak trafi, to jeszcze stara generacja JG. Jak dla mnie do wymiany: Głowica tłoka, głowica cylindra, tłok, prowadnica na metalową(!), zębatki, łożyska na metalowe. Sam szkielet powinien dać radę, silnik również przy porządnej baterii. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Trzmielor mylisz sie w prau kwestiach .... Glowica tloka i cylindra - po co wymieniac ? Owszem na borka mozna zeby miec wiecej fpsow ale stockowe wytrzymaja m130 spokojnie. Przy m130 stockowa dysza bedzie baardzo nieszczelna - lepiej wymienic na doszczelniona (albo po prostu kupic borka). Prowadnica metalowa przydaje sie dlatego - ze plastikowa stockowa ciezko zalozyc z sprezyna m130 - latwo polamac boczne uszka. Zebatki w stocku sa dosc mocne, powinny wytrzymac, pytanie czy semi czy auto i jaka batka. Przy mocnej batce i auto - moga pasc dosc szybko ale to random. Lozyska sa w stocku plastiki - nawet na m120 juz sie nie nadaja (przynajmniej nie na dlugo). Tlok wytrzymuje na semi 500 fps ... W drugiej replice mam stockowy tlok z chinola i wytrzymuje 400 fps i 25 rps. Oczywiscie po jakims czasie sie sypnie, ale jak dziala to po co wymieniac ? Szkielet wytrzymuje m165 - sprawdzalem (semi oczywiscie). Cylinder - bez dziury podstawa, inaczej nie uzyska sie zbyt dobrych osiagow. Silnik - nie da rady m130 :) To stock jest starutki, przydalby sie elementa silniczek (bo dobry i tani). Ogolem - po wymianie silnika, prowadnicy(bo pewnie ekspertem od skladania gearboxa nie jestes i stockowej nie dasz rady zalozyc), lozysk - powinienes na m130 uzyskac jakies ... 420 fps. Dlaczego ? Brak borka, brak uszczelnionej dyszy, nieszczelnosc na glowicy tloka, brak lozyskowania glowicy tloka, brak precki. Z borkiem i precka powinno byc jakies 460-480 (zakladam ze masz wtedy lozyskowanie na prowadnicy i na glowicy tloka - kazde lozysko dziala jak podkladka i daje z 10 fpsow). Wlasciwie przy tuningu do m130 na auto - wymieniasz wszystko oprocz popychacza, antyreversala, oraz skorupy gearboxa (jak peknie to zmienisz). A juz napewno jak wrzucisz lipola 11.1 Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 (edited) Robiłem 2 Augi ob stare (a1 i a2) Jeden na stoku rozwalił tłok i zębatki na li-po w drugim poszły zębatki przy jakimś chińskim ala 140 (4 strzały na semi) wiec gdy mówimy o springu guardera to trzeba zmienić tłok i zębatki (to nawet nie są xyt). Dodatkowo jeśli szkielet ma znosić auto przy 130 to musi mieć cichą głowice. @kocur mój starutki silniczek ciągnie bez problemu z wystarczającym rofem m135 PDI w augu @ lipo 11,1v Edited September 6, 2010 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted September 6, 2010 Author Report Share Posted September 6, 2010 To już chyba wiem wszystko, chciałbym jeszcze tylko dowiedzieć, czy przy M120 mogę już sobie darować wymianę silnika? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 M120 powinien na 99 % uciagnac. Trzemielor - owszem przy 11.1 uciagnie - ale wtedy trzeba wymienic wewnatrz doslownie wszystko. To juz jest bardzo wysoki rof (niezaleznie od springa). Wiem bo mam w obu augach lipol 11.1 (zeby nie bylo ze nie wiem o czym pisze). Jeden z rofem 35 i 400 fps drugi z 550 fps semi only. I mniej wiecej co 2 tyg cos sie w nich zmienia ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.