Roni92 Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 (edited) Tak się zastanawiam czy moge wstawić tę głowice nie zmieniając głowicy cylindra. Teoretycznie problemem może być to, że tłok nie dojdzie do swojej końcowej pozycji i zębatka tłokowa "złapie" go nie za pierwszy ząb, a nastepny albo zaczepi pod złym kątem. Tylko u mnie w tłoku nie ma drugiego zęba, ktoś wie czy jest sens tego rozwiązania? Bo po co mam płacić za zestaw głowic systemy 140zł, skoro moge kupić samą cichą głowice tłoka TĄ. Edited November 2, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Najwyżej rozwalisz samą głowicę tłoka... Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Ew razem z tłokiem. Odłamki wlecą Ci między zębatki które też zdechną a z nimi łożyska. To taka skrajna opcja ;]. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 (edited) Ok, dzięki i oto mi chodziło, ehh oszczędność zawsze musi się tak kończyć :) A taki motyw żeby przykleić na moją stockową głowice cylindra poprostu miekką uszczelkę - jest opcja, że to zadziała? Poprostu zamiast kupować zestaw głowic tylko po to żeby się amortyzowały przy uderzeniu. Edited November 2, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 RAczej nie bo to nie tylko kwestia uszczelki/amortyzatorka ale jeszcze kształtu. Gł cylindra ma wybranie gdzie chowa się ten wystający cycek. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 (edited) Ale mi chodzi o to, żeby ta uszczelka przyklejona do gł. cylindra pracowała ze standardową głowicą tłoka, a nie tą z 'cyckiem'. W skrócie: zamiast cokolwiek kupować samemu zrobić amortyzator z oringa. Edited November 2, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Też się da. Takie pseudo-wyciszanie repliki + lekko mniejsze obciążenia idące na szkielet. Zwykła głowica cylindra + uszczelka + zwykła głowica tłoka, jak dobrze rozumiem? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 (edited) Dokładnie grzechotnik. Kwestia myśle mocnego kleju, chciałem wiedzieć co o tym sądzicie, bo wg mnie żadnych komplikacji nie powinno być. No chyba, że to, że tłok zatrzyma się 2 czy 1mm wcześniej coś zmienia. Edited November 2, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Obciac 2 zab tloka i bedzie dzialac. Sam tak robilem 2 glowice. Jedna ma poduszke wycieta z starej polamanej glowicy wyciszonej. Tylko klej musisz miec naprawde mocny. Ja uzylem dwuskladnikowego - nie odkleil sie (przebieg jakies 30 k kulek). I nadal trzyma. Ale to dwuskladnik do metalu, bardzo mocny jest. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Weź nie kombinuj jak koń pod górę, zwłaszcza że z tego co czytam nie masz doświadczenia zbytniego. Jeśli szkoda Ci kasy na Systemę to kup Ultimate, głowica cylindra i głowica tłoka wyjdzie Ci 90zł więc 5 dych taniej niż Systema a części Ultimate są BARDZO przyzwoitej jakości i zbierają jak na razie same pozytywne opinie. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Wszystko ok, tylko powiedz mi gdzie widzisz głowice cylindra ultimate? Bo ja nie mogłem znaleźć. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 http://www.asg.com.pl/index.php?cPath=133_144&sort=2a&filter_id=118&status_id=1&x=15&y=18 Tutaj masz v2 i v3 i v7. Chyba ze masz v6 to musisz na zamowienie. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 (edited) Dzięki za linki, ale to jest głowica cylindra wyciszona? Bo nie ma takiego stożka charakterystycznego, wygląda jak zwykła głowica tylko z gumą. Weź nie kombinuj jak koń pod górę, zwłaszcza że z tego co czytam nie masz doświadczenia zbytniego. Ale ja lubie kombinować i często to się opłaca i można coś zrobić mniejszym kosztem :) Edited November 3, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 v6 też jest dostępna ;P http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3940 weź tą głowicę: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=475 u mnie i u kumpla sprawdza się świetnie z cichą głowicą tłoka. tu masz focię z tyłu głowicy: http://myk.elkopytko.pl/wmasg/2010-10-07%2011.20.03.jpg Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Dzięki za zdjęcie, a co do głowicy cylindra systemy którą mi poleciłeś to troche dla mnie bez sensu bo to w sumie to samo co mam w stocku tylko z gumą i mam gb v3. Wezme jednak zestaw głowica tłoka i cylindra ultimate, wygląda na to, że pasują do siebie. Chodzi o http://www.asg.com.pl/Glowica_tloka_lozyskowana_cicha_Ultimate,p,4299.php do tej http://www.asg.com.pl/Glowica_cylindra_v3_aluminium_Ultimate,p,4293.php Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 (edited) Spasuje, głowice cylindra Ultimate do V2 i V3 są identyczne od tyłka strony a osobiście pytałem Capri czy ta do V2 będzie banglać z tą głowicą tłoka, odpowiedzieli że tak, czyli analogicznie ta do V3 też. Edited November 4, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 4, 2010 Author Report Share Posted November 4, 2010 Dobra super, to ja już wszystko wiem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.