Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dzieki

wlasnie stamtad sciagam....

tylko że teraz akurat instalowalem spolszczenie i nie działało wiec sobie mysle ze zainstaluje od nowa ale sie nie chcialo usunac wiec usówałem z rejestru i teraz nie chce sie zainstalowac bo wystepuje error 1617 czy cos i chyba musze sformatowac :((((((

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

To widze ze masz podobny symptom do mojego...w swat3 mialem to samo...z poczatku gralem z teamem a pozniej zostawialem ich przy drzwiach bo zal mi bylo patrzec jak wchodza do pomieszczen tylem i nieco psulem caly sens zespolowej gry ale niejako bylem zmuszony...jak by tak w swat5 dodano troche wiecej ludzi i planowanie jak w r6 to bylby juz ideal :)

Link to post
Share on other sites

Gre mam od wczoraj i jak dla mnie to jest to najlepsza gra z tego gatunku :lol: Nigdy mnie nie interesowała ta tematyka, ale po dniu gry już rozumiem czmu ludzie kupują repliki MP5 :P narazie przeszłem 3 misje na hard -troche za łątwo :? Co zrobiliście z tą grubą babą z drugiej misji-ja jom gazem potraktowłąem. :lol:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Poza wspomnianym wczesniej "daniem z piachy" :), wprowadzono "go codes" czyli mozna synchronizowac wejscie do pomieszczenia z 2 stron, troche nowych zabawek np. karabinek snajperski, wyrzutnik granatow, czy noktowizor ... niestety nadal mamy do wyboru helm czy noktowizor :/ a nie mozna miec oby naraz. Pojawily sie nowe tryby dla Muliti oraz troszke nowych opcji takich jak barak kamizelki = szybsze poruszanie.

Al raczej nie przeszlo zmian i dalej zawodzi :(

Tak czy innaczej jest to dla mnie pozycja obowiazkowa.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

jest siedem nowych lokacji (misji, poziomów jak tam kto woli). Jednak siedem nie oznacza ubogo, przejść te siedem różnyh zadań jest niełatwe (szczególnie metro). O ile w podstawce więcej sie aresztowało, tak tutaj mamy bardziej zdesperowanych przeciwników i lepiej uzbrojonych.

Z nowości to kilka nowych broni, można teraz doczepić sobie ładownicę, co zwiększa zapas posiadanej amunicji, możliwość komunikowania się głosem w MP (opcja Voip), nowe tryby w MP. Przyjemniej też wygląda czcionka w menu. Ja sobie chwalę ten dodatek, wniósł kilka nowych usprawnień i oczywiście bardzo przydatny P90, ciekawy granatnik, do którego można załadować te same typy granatów, jakie rzucaliśmy ręcznie (błyskowo-hukowy, kulkowy, z gazem łzawiącym). Wspomniana wcześniej piącha na zbyt uciążliwych to też zaleta.

Polecam

Link to post
Share on other sites

Oki, wyszedł Syndykat Steczkowów. Przeszedłem go, ale pomny tego co przedstawiał sobą SWAT 4 ustawiłem sobie poziom trudności na łatwy (czyli 0 punktów daje awans). Niestety nawet to nie pozwoliło mi przejść tej gry w sposób choć trochę oddający realia policyjnych jednostek AT. Dalej odnoszę wrażenie że gra ta (podstawka oraz expansion) nie została poddana betatestom.

 

Na początek jednak coś pozytywnego.

:idea: Duże zaskoczenie w pierwszej misji. Jeden z bandytów ucieka do drugiego pomieszczenia, więc zgodnie z tradycją wziętą z podstawki już założyłem że będę go za chwilę ponownie musiał szturmować. Aż tu nagle „the RED guy” wyciąga taser i zatrzymuje gościa w progu, łamiąc dodatkowo morale wszystkich w pomieszczeniu! Normalnie szok! 8O

 

:idea: „BLUE” i „RED” wykazują inicjatywę! Czasem klient zdąży tylko podnieść broń i już go rozpruwają! Naprawdę chłopaki ciężko walczą o swoje „trzynastki”! :) Oczywiście nie jest to regułą, ale bardzo często pozwalałem im na zdobywanie pomieszczeń z pozytywnymi rezultatami!

 

:idea: bandyci troszeczkę przeklinają! Duże zaskoczenie po podstawce w której bandytami byli sami dżentelmeni 

 

 

Minusy (nie wszystkie bo jest ich zbyt dużo, tylko te które mnie najbardziej raziły):

 

:arrow: Expansion. Cały rok minął. Dodano „aż” 7 misji (secret levela nie znalazłem). Nie poprawiono żadnych baboli. Mówię o takich zjawiskach jak „ogłosy znikąd”, zbyt duży bufor kolizji obiektów, problemy z wychylaniem zza winkla, użycie snajpera to zawsze „unauthorized use of deadly force”, małe pole widzenia snajperów, itd.

 

:arrow: Chłopaki trafiają celnie tylko z Colt M4A1, a potem jak dojdzie z P90. Rozumiem że sponsoring, Sierra więcej siana skasuje, itp. ale to jest przesada. :?

 

:arrow: Często bandyci są odporni na gaz łzawiący – dobra, powiedzmy że wdychają go często i się uodpornili. Ale zastanawiające jest że ci sami bandyci wykazują dużą odporność na oślepianie Flashami. Czyżby „terminatorzy”? :lol:

 

:arrow: W 6 misji „Fresnal St. Station” jest taki babol że twórców gry powinno się w dyby na 30 dni wstawić. Jeśli mieliście problemy z „uciekającymi cywilami” to wiecie o co chodzi. Jedyny sposób to strzelać aby zabić. Obojętnie kto biegnie, jeśli biegnie – ZABIJ! Raz mi uciekło dwóch cywili naraz, a uciekli przez drzwi obstawione parą zdrowych REDsów. Zakładam że REDboysi zapatrzyli się na reklamy, bo o braku A.I. nie chcę się znowu rozpisywać. :(

 

:arrow: Często w odprawach słyszymy, że dwa gangi się zwalczają i jedziemy tam zaprowadzić porządek. Po czymś takim oczekuję że SWAT wpada w środku kanonady i musi prowadzić działania w często przytaczanym podczas odprawy chaosie. Niestety w Syndykacie tak jak w podstawce, „chaos” to dźwięki kanonady zza ściany. Jak już wejdziemy do pomieszczenia z którego przed chwilą, dobiegały odgłosy wymiany ognia widzimy tam tylko wystraszoną sekretarkę… :?

 

:arrow: Misja Stechkov Warehouse. Podchodzę do dużej szyby za którą jest bandyta. Stoimy jakieś 50cm od siebie. Ja go widzę, on mnie nie… :?

 

:arrow: Z kategorii zabawnych bo pożytcznych baboli: bandyta dostaje tylko jednym stykiem z tasera i pada rażony elektrowstrząsami. :lol:

I od razu kolejny babol: stoi dwóch REDsów i nawala taserami w bandytę. Ja robie swoje w pomieszczeniu, ale słyszę co chwilę „suspect is not complying” DZZZZZT! „suspect is stubborn” DZZZZZT! „suspect is acting goofy” DZZZZZT! Obracam się, patrzę, a REDsi stoją przy podejrzanym i walą go non-stop Cobra-taserem :) . Po tym jak już mi śmiechawka minęła zacząłem się zastanawiać ile ładunków mają Czerwoni w swoich taserach :?: Bo ja mam 15, a jeden Czerwony od minuty wali taserem w gościa! Zanim przerwałem cierpienia tego podejrzanego naliczyłem (a nie liczyłem od początku) 16 trafień ze strony tylko jednego REDsa! :lol:

 

:arrow: Sytuacja: 1 bandyta, 2 cywili, ja (leader). Bandyta strzela z shotguna amunicją śrutową – powinien mieć więc duży rozrzut. Powinien. W grze facet oddał 4 strzały, nie trafiając w ogóle zasłaniających mnie cywili i mnie w końcu ściągnął…

 

:arrow: Ładunek C2 wiele razy nawet nie ogłuszył gościa stojącego bezpośrednio za drzwiami…

 

:arrow: Mimo iż często stałem w absolutnie ciemnym kącie (nawyk z Thiefa) bandyta zauważał mnie od razu, pomimo zgaszonej latarki i zachowania przeze mnie absolutnej ciszy.

 

:arrow: Jeśli ja (leader) używam pepperball-guna to działa on słabo lub wcale. Jeśli używa go RED lub BLUE, działa za każdym razem…

 

:arrow: Jeśli strzelam z karabinu G36 amunicją FMJ to wydaje się naturalne, że trafię bandytę nawet jeśli zasłania go ciałem inny bandyta (obaj bez pancerza). Niestety, nie w tym świecie… :evil:

 

:arrow: Nie pamiętam czy było tak w podstawce, ale stojąc w pomieszczeniach które nie mają drzwi, nie można wydać drużynom polecenia „wyczyść”. W kółko powtarzamy„go here, go there” i mamy nadzieje na to, że bandyta ma jeszcze większe problemy ze swoimi skryptami… :|

 

:arrow: Rzucanie granatami to ostateczne wyzwanie dla Czerwonych i Niebieskich - jeśli rzucamy granat do pomieszczenia którego poziom jest co najmniej pół metra wyższy od tego w którym stoją… O rzucaniu granatów w górę schodów w ogóle nie ma mowy…

 

:arrow: Jeśli już piszę o granatach to zadziwiający jest ten gaz CS. Błyskawicznie przenika przez ściany i sufity! Pewnie dlatego po pięciu sekundach od rozpylenia nie ma po nim żadnego śladu…

 

:arrow: Na początku gry zauważyłem że moje SWAT-chłopaki coś tam sobie gadają, komentują otoczenie itd. Pomyślałem sobie – super, programiści z Sierry wpadli na to co było w ’99 w Kingpinie! Niestety, widocznie nie mają aż takich umiejętności jak programiści z Xatrix, bo w Syndykacie teksty wypowiadane przez SWATów są uruchamiane przez niewidzialne potykacze, jeśli poprowadzisz chłopaków tak żeby ominąć te „triggery” to przez całą grę będą tylko „yes sir, on my way, sir”…

 

Więcej nie będę dopisywał bo już późno. To że po trafieniu serią z karabinu w głowę, bandyta nie krwawi już pewnie sami wiecie…

Link to post
Share on other sites
Ale zastanawiające jest że ci sami bandyci wykazują dużą odporność na oślepianie Flashami. Czyżby „terminatorzy”? :lol:
Podejrzany przeciez mógł stac tyłem do flasha... Chociaż ostatnio zauważyłem, że bandyci w ciemnych okularkach są bardziej odporni na flashbangi. Nie wiem czy dobrze zauważyłem, ale przynajmniej mi się tak zdaje.
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Właśnie zamawiam SS, i chciałem jeszcze co nieco dowiedzieć się :D

 

- Wszystkim z grupy można wybierać nokto or hełm czy dotyczy to tylko gracza?

- Czym różni się Cobra Stun Gun od pospolitego Tasera?

- Kto używa Minimi - Terroryści czy SWAT? (obstawiam że terro :mrgreen: )

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...