ASG Kraśnik Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 Fusion Engine to jednostka w kształcie gearboxa AEG, którą instalujesz w jego miejsce. Zasilana jest sprężonym powietrzem z butli, które poprzez układ zaworów porusza dyszą dozującą odpowiednią dawkę wystrzeliwującą kulki - wszystkim steruje układ elektroniczny, który daje wiele możliwości modyfikacji parametrów (rof, single only/auto/burst, i inne zaawansowane funkcje). Co chcesz konkretnie wiedzieć? Dzięki, a przede wszystkim chciałbym wiedzieć za sprawą czego powietrze jest wpuszczane do dyszy, czy spust porusza zaworami, czy silniczkami od zaworów? Quote Link to post Share on other sites
Krokodyl101 Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Nie wiem czy dobry temat lecz mam takie pytanie. Są sobie trzy wersje P*. Ktoś wie czym dokładnie się różnią V1, V2 i V3? Czy starsze rzeczywiście odradzacie na rzecz nowszych czy to tylko kwestia drobnych poprawek? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Fusion Engine V1, V2 czy V3 ? Masz namysli generacje tych silników. Są gen I, gen II i gen III. Gen I miało stara elektronikę na kabelki wkręcane do FCU. Starej kosntrukcji elektrozawory do max 140psi. Gen II ma nową elektronikę na kabelkach opartych na złączach JST ZH, nowsze elektrozawory oraz oprogramowanie FCU ulepszone o kilka opcji. Gen III ma cylinder frezowany po bokach dla smukłości oraz lepszej kompatybilności z różnymi producentami replik. FCU mają najnowsze oprogramowanie, od 2.2 w górę. Quote Link to post Share on other sites
Krokodyl101 Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Dzięki wielkie :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.