Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cyma 045.a a lipol


Recommended Posts

Zapytam jakie chcesz lipo kupić ? dedykowane do AEG czy modelarskie?

 

Na lipku 11,1V od 20 C możesz mieć problem z podawaniem kulasów na hi-capie (większość midów /low podaje). A zębatki tłokowe przeważnie maja grubszy sworzeń w tych modelach i opóźniacza nie założysz :

albo wymiana całej zębatki

albo wymiana sworznia na cieńszy ale są b.ciasno spasowane i już ze 2 wybijaki załatwiłem

albo tylko magi mid/low

 

 

Jeżeli nie masz zamiaru montować na replice dodatkowych ładownic ect. i w gre wchodzi tylko zakup lipo stick to spokojnie wydala "rof oraz ilość wystrzelonej ammo na 1 ładowaniu" to np. taki pakiet jednak cena jak na takie COŚ jest trochę spora.

 

A jeżeli będziesz montował ładownice na np. kolbę to kupuj potwora modelarskiego typu 7,4V 3-5 Ah i minimum 30C dla stocka i sprężyn do 120 nawet to chyba obecnie najbardziej optymalne rozwiązanie jeśli chodzi o rof i żywotność części .

 

Kryteria co do pracy repliki pozostawiam tobie.

Link to post
Share on other sites

Zapytam jakie chcesz lipo kupić ? dedykowane do AEG czy modelarskie?

 

Na lipku 11,1V od 20 C możesz mieć problem z podawaniem kulasów na hi-capie (większość midów /low podaje). A zębatki tłokowe przeważnie maja grubszy sworzeń w tych modelach i opóźniacza nie założysz :

albo wymiana całej zębatki

albo wymiana sworznia na cieńszy ale są b.ciasno spasowane i już ze 2 wybijaki załatwiłem

albo tylko magi mid/low

 

 

Jeżeli nie masz zamiaru montować na replice dodatkowych ładownic ect. i w gre wchodzi tylko zakup lipo stick to spokojnie wydala "rof oraz ilość wystrzelonej ammo na 1 ładowaniu" to np. taki pakiet jednak cena jak na takie COŚ jest trochę spora.

 

A jeżeli będziesz montował ładownice na np. kolbę to kupuj potwora modelarskiego typu 7,4V 3-5 Ah i minimum 30C dla stocka i sprężyn do 120 nawet to chyba obecnie najbardziej optymalne rozwiązanie jeśli chodzi o rof i żywotność części .

 

Kryteria co do pracy repliki pozostawiam tobie.

Bzdura pogania bzdurę.

Ów sworzeń nie wyjdzie po waleniu młotem przez "wybijak" bo sklepiesz go i tyle z tego będzie, jest na to inny, prostszy sposób o którym nie powiem z przyczyn $.

Tego zabiegu nie trzeba robić i nie trzeba montować opóźniacza.

 

Wystarczy zamontować aku. li-pol 11,1V 1,2 1,5Ah 12-15C

Problem przy mocniejszych aku. jest taki że prędkość obrotowa zębatki orbitalnej może być przyczyną wyrwania pierwszych zębów tłoka.

Zniszczenie zębatki silnikowej, świadczy o tym że Chińskie repliki są wybrakowane i takie będą, bo jak to jest że lud chce, lud ma.

 

 

Jesteśmy zbyt biednym narodem by kupować tandetne chińskie repliki, ale to tylko moja mała konkluzja.

Link to post
Share on other sites

Marcinek może i dłużej jesteś na forum i z większą ilością problemów się spotkałeś niż ja, ale nie mam zamiaru wchodzić w niepotrzebne dyskusje i nie będę punktował również twojej wypowiedzi a jest co.

 

Moja wypowiedź oparta jest na moim doświadczeniu i akurat odnośnie tej repliki każda opcja była przerabiana z pozytywnym skutkiem.

I uwierz mi te sworznie wychodzą .A lipo 15C również podałem w jednej z opcji.

Masz pieniądz to montujesz odpowiednie części nie masz to dziadujesz.

 

To użytkownik ma wybrać jedna z opcji .I wiedzieć jakim wymaganiom ma sprostać jego replika.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...