Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

problem ze strzelaniem po tuningu


Recommended Posts

Witam, potrzebuje pomocy z rozwiazaniem problemu. Mam m16 firmy G&G pierwotnie emka miala sprezynke m90, lecz zachciało mi się tuningu, wsadziłem w nią sprężyne sp 110 guardera, oraz lepszy silnik dokladnie ten

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=6872&name=Guarder_-_Silnik_Durable_Standard_-_Dlugi

problem jest w tym, że silnik nie ciągnie sprężyny, lub po mocnym naładowaniu postrzela "dopóki batka świeża"czyli kolo godzinki nawet mniej, rozkręcałem geara parokreotnie, smarowałem, podkładkowałem, zwracałem uwage na szczegóły. Poczytałem że 8,4v batka powinna dawać rade na takowej sprężynie, silnik też smigać powinien dobrze. Batke dla uściślenia mam modelarską ni-mh 8,4v 2800 mah.

Link to post
Share on other sites

Witam, potrzebuje pomocy z rozwiazaniem problemu. Mam m16 firmy G&G pierwotnie emka miala sprezynke m90, lecz zachciało mi się tuningu, wsadziłem w nią sprężyne sp 110 guardera, oraz lepszy silnik dokladnie ten

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=6872&name=Guarder_-_Silnik_Durable_Standard_-_Dlugi

problem jest w tym, że silnik nie ciągnie sprężyny, lub po mocnym naładowaniu postrzela "dopóki batka świeża"czyli kolo godzinki nawet mniej, rozkręcałem geara parokreotnie, smarowałem, podkładkowałem, zwracałem uwage na szczegóły. Poczytałem że 8,4v batka powinna dawać rade na takowej sprężynie, silnik też smigać powinien dobrze. Batke dla uściślenia mam modelarską ni-mh 8,4v 2800 mah.

 

 

 

 

 

 

 

 

Spróbuj z batką 9,6 V bo 8,4 może być za słaba .

Link to post
Share on other sites

Silniki Guardera są mocno średnie, a co dokładnie miałeś na myśli, że postrzela z godzinkę? Znaczy się godzinkę po naładowaniu baty, czy godzinę wieszania się na spuście? ;-).

strzelał z godzine niecałą normalnie(po naładowaniu batki), później sam ruch silnika (na nowym silniku) tak jest do teraz, co do starego stoka podlaczylem go, strzela, grzeje sie cholernie i po jakimś czasie znów tykanie silnika. :icon_confused: Jutro biore od kumpla batke 9,6v naladuje zobaczymy jak sie sprawuje.

Edited by juha
Link to post
Share on other sites

W gearze wszystko gra, sprawdzałem dziś u kumpla na jakimś silniku chińskim i batce 8,4v śmiga wszystko ładnie, podłaczyłem swój silnik do jego klamki i też nie trybi, silnik musi być jakiś wadliwy, będe odsyłał do specshop'a jeśli się z nimi dogadam. Nie wiem czy będzie taka możliwość, ale jeśli z dopłatą mógłbym wymienić silnik na coś innego to pewnie to zrobie. Możecie coś na zaś poradzić z tego sklepu, oczywiście z silników które mają na stanie? Przypominam batka 8,4v oraz sprężyna sp110 guardera.

Link to post
Share on other sites

Wasze domysły są śmieszne, po co się odzywacie jak nie wiecie o co chodzi. Miałem ten sam problem ale tylko przez chwile bo batka 8,4 służy mi do serwisowanie mojej GIETKI. Wystarczy wsadzić batke 9,6V i to wystarczy kable nie potrzebne.

 

Mam również silnik GUADERA tylko ze ultra super szybki ten niebieski ze speca. I ciągnie na lajcie M120 przy zabujczym ROF-IE.

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Może i pociągnie, ale juha się nie zawiedzie na częściach GUADERA, ja mam prawie cały GB w ich częściach.

Tylko batke musi wymienić.

I co z tego, że masz? Silniki mają do 4 liter, a tak jak podano element UT ciągnie 130 guardera na 8,4 V bacie z rofem koło 14-16. Silnik i kable ma do luftu Kolega, a baty wcale nie musi zmieniać.

Link to post
Share on other sites

@Zajaszcze- błagam.... kto nie ma pojęcia o co chodzi ten nie ma :bialaflaga:

 

Chłopak dostaje dobe rady od speców, a Ty takie pierdoły piszesz :sciana:

 

Zmień kabelki stockowe na silikonowe 1,5mm^ i końcówki deans.

 

Na forum było już głośno o tych silnikach Guardera ! A jednak dalej to ktoś kupuje. Po co ? :zastanawia:

 

Kup jakiś dobry silnik i bd zadowolony ;)

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

@Zajaszcze- błagam.... kto nie ma pojęcia o co chodzi ten nie ma :bialaflaga:

 

Chłopak dostaje dobe rady od speców, a Ty takie pierdoły piszesz :sciana:

 

Zmień kabelki stockowe na silikonowe 1,5mm^ i końcówki deans.

 

Na forum było już głośno o tych silnikach Guardera ! A jednak dalej to ktoś kupuje. Po co ? :zastanawia:

 

Kup jakiś dobry silnik i bd zadowolony ;)

 

Pzdr.

 

Odpowiem ci na to pytanko;p, czyste lenistwo... nie chcialo mi sie szukac po forum opini itp. to był błąd, co do tuningów replik jestem świeży, mógłbyś podrzucić link do takowych kabelków, z takowymi koncówkami?

Link to post
Share on other sites

Zle slyszales ...

Silikony sa duuuuzo lepsze.

Zreszta pisane o tym bylo w 150 innych topikach.

Do v2 glosnikowe sa baardzo kiepskie dlatego ze maja BARDZO TWARDA izolacje.

Wsadzic je do gearboxa - to trzeba umiec.

Podlaczyc do silnika - tez jest zabawa.

 

Silikony maja silikonowa izolacje - duzo latwiej sie zginaja.

Dodatkowo maja wiecej mniejszych przewodow - co daje lepsze przewodzenie pradów.

Kable głośnikowe to ostateczność. Jak kogos nie stać (taaa różnica 10 zł) na silikony.

Link to post
Share on other sites

@juha - http://www.rcskorpion.pl/index.php?cPath=254_262

 

Wtyczki to te 2 pierwsze (deans) jedną lutujesz do batki [żeń.], drugą[męs.] do kabelków silikonowych, które znajdziesz w tym samym linku troche niżej (1,5mm^)

 

idziesz do najbliższego sklepu który sie zajmuje elektroniką prosisz 1,5 m kabla odpowiednie wtyczki, ot cała filozofia która kosztuje w granicach 10zł.

 

Dziwne bo u mnie w sklepie elektronicznym powiedzieli, że takich nie mają xD, wtyki koleś powiedział że pierwszy raz na oczy widzi xD

No chyba, że nie piszesz o silikonowych i deansach.

 

Pzdr.

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...