juha Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 Witam, potrzebuje pomocy z rozwiazaniem problemu. Mam m16 firmy G&G pierwotnie emka miala sprezynke m90, lecz zachciało mi się tuningu, wsadziłem w nią sprężyne sp 110 guardera, oraz lepszy silnik dokladnie ten http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=6872&name=Guarder_-_Silnik_Durable_Standard_-_Dlugi problem jest w tym, że silnik nie ciągnie sprężyny, lub po mocnym naładowaniu postrzela "dopóki batka świeża"czyli kolo godzinki nawet mniej, rozkręcałem geara parokreotnie, smarowałem, podkładkowałem, zwracałem uwage na szczegóły. Poczytałem że 8,4v batka powinna dawać rade na takowej sprężynie, silnik też smigać powinien dobrze. Batke dla uściślenia mam modelarską ni-mh 8,4v 2800 mah. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 Silniki Guardera są mocno średnie, a co dokładnie miałeś na myśli, że postrzela z godzinkę? Znaczy się godzinkę po naładowaniu baty, czy godzinę wieszania się na spuście? ;-). Quote Link to post Share on other sites
Frank3n Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 Witam, potrzebuje pomocy z rozwiazaniem problemu. Mam m16 firmy G&G pierwotnie emka miala sprezynke m90, lecz zachciało mi się tuningu, wsadziłem w nią sprężyne sp 110 guardera, oraz lepszy silnik dokladnie ten http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=6872&name=Guarder_-_Silnik_Durable_Standard_-_Dlugi problem jest w tym, że silnik nie ciągnie sprężyny, lub po mocnym naładowaniu postrzela "dopóki batka świeża"czyli kolo godzinki nawet mniej, rozkręcałem geara parokreotnie, smarowałem, podkładkowałem, zwracałem uwage na szczegóły. Poczytałem że 8,4v batka powinna dawać rade na takowej sprężynie, silnik też smigać powinien dobrze. Batke dla uściślenia mam modelarską ni-mh 8,4v 2800 mah. Spróbuj z batką 9,6 V bo 8,4 może być za słaba . Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 (edited) Zmieniłeś silnik ze stocka na stocka. Lepszy by był ten: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=4952&name=Golden_Eagle_-_Silnik_High_Torque_-_Power_-_M42_-_Dlugi Sprawdź jeszcze stockowy silnik. Edited February 14, 2011 by Jankus Quote Link to post Share on other sites
juha Posted February 14, 2011 Author Report Share Posted February 14, 2011 (edited) Silniki Guardera są mocno średnie, a co dokładnie miałeś na myśli, że postrzela z godzinkę? Znaczy się godzinkę po naładowaniu baty, czy godzinę wieszania się na spuście? ;-). strzelał z godzine niecałą normalnie(po naładowaniu batki), później sam ruch silnika (na nowym silniku) tak jest do teraz, co do starego stoka podlaczylem go, strzela, grzeje sie cholernie i po jakimś czasie znów tykanie silnika. :icon_confused: Jutro biore od kumpla batke 9,6v naladuje zobaczymy jak sie sprawuje. Edited February 14, 2011 by juha Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 Zmień kabelki i akumulator chłopie bo będziesz miał dalej ten sam problem. Trzeba będzie też pozycjonować zębatki, ogólnie kosmetyka ale bardzo ważna. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Siemka Za mocno dociśnięty silnik( szybko się męczy i żre dużo prądu)? Za ciasno podkładki ? Próbowałeś na "sucho" ruszać zębatki ^^ ?? Może nie mają luzu tyle ile im potrzeba :zastanawia: Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
juha Posted February 15, 2011 Author Report Share Posted February 15, 2011 W gearze wszystko gra, sprawdzałem dziś u kumpla na jakimś silniku chińskim i batce 8,4v śmiga wszystko ładnie, podłaczyłem swój silnik do jego klamki i też nie trybi, silnik musi być jakiś wadliwy, będe odsyłał do specshop'a jeśli się z nimi dogadam. Nie wiem czy będzie taka możliwość, ale jeśli z dopłatą mógłbym wymienić silnik na coś innego to pewnie to zrobie. Możecie coś na zaś poradzić z tego sklepu, oczywiście z silników które mają na stanie? Przypominam batka 8,4v oraz sprężyna sp110 guardera. Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Weź dopłać 40zł i wymień tego Guardera na Elementa Ultra Tourqe, http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5572&name=Element_-_Silnik_Ultra_Torque_-_Dlugi Ewentualnie silnik CA Ultra Tourqe http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=2152&name=CA_-_Silnik_Torque_Up_-_Long Quote Link to post Share on other sites
juha Posted February 15, 2011 Author Report Share Posted February 15, 2011 A jesteś pewien że batka mi to pociągnie? ;p nie zarabiam, siana mało a niechciałbym jeszcze na batke siano wydawać ;D Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 (edited) Wasze domysły są śmieszne, po co się odzywacie jak nie wiecie o co chodzi. Miałem ten sam problem ale tylko przez chwile bo batka 8,4 służy mi do serwisowanie mojej GIETKI. Wystarczy wsadzić batke 9,6V i to wystarczy kable nie potrzebne. Mam również silnik GUADERA tylko ze ultra super szybki ten niebieski ze speca. I ciągnie na lajcie M120 przy zabujczym ROF-IE. Edited February 15, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Element pociągnie na tej baterii i sprężynę sp130. Nie wiem czy CA dało by radę ze sp130 ale sp110 na pewno pociągnie. Mój stockowy silnik z AUG'a na chińskiej baterii 8.4v ciągną srężynę właśnie Guardera SP110. P.S Masz tutaj link do tematu o silnikach Elementa http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/71450-silniki-elementa/ Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Może i pociągnie, ale juha się nie zawiedzie na częściach GUADERA, ja mam prawie cały GB w ich częściach. Tylko batke musi wymienić. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Może i pociągnie, ale juha się nie zawiedzie na częściach GUADERA, ja mam prawie cały GB w ich częściach. Tylko batke musi wymienić. I co z tego, że masz? Silniki mają do 4 liter, a tak jak podano element UT ciągnie 130 guardera na 8,4 V bacie z rofem koło 14-16. Silnik i kable ma do luftu Kolega, a baty wcale nie musi zmieniać. Quote Link to post Share on other sites
juha Posted February 16, 2011 Author Report Share Posted February 16, 2011 Jak uda mi się dogadać ze spec shopem to zamienie go na elementa, lepiej dołożyć 40 zl niż kupować nową batke. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 @Zajaszcze- błagam.... kto nie ma pojęcia o co chodzi ten nie ma :bialaflaga: Chłopak dostaje dobe rady od speców, a Ty takie pierdoły piszesz :sciana: Zmień kabelki stockowe na silikonowe 1,5mm^ i końcówki deans. Na forum było już głośno o tych silnikach Guardera ! A jednak dalej to ktoś kupuje. Po co ? :zastanawia: Kup jakiś dobry silnik i bd zadowolony ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
juha Posted February 16, 2011 Author Report Share Posted February 16, 2011 @Zajaszcze- błagam.... kto nie ma pojęcia o co chodzi ten nie ma :bialaflaga: Chłopak dostaje dobe rady od speców, a Ty takie pierdoły piszesz :sciana: Zmień kabelki stockowe na silikonowe 1,5mm^ i końcówki deans. Na forum było już głośno o tych silnikach Guardera ! A jednak dalej to ktoś kupuje. Po co ? :zastanawia: Kup jakiś dobry silnik i bd zadowolony ;) Pzdr. Odpowiem ci na to pytanko;p, czyste lenistwo... nie chcialo mi sie szukac po forum opini itp. to był błąd, co do tuningów replik jestem świeży, mógłbyś podrzucić link do takowych kabelków, z takowymi koncówkami? Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 (edited) Kable to kable. Nie kupisz kabli wraz z wtykami. Musisz zamówić kable, wtyczki deans. A potem wylutować stare okablowanie a następnie przylutować nowe, wtyczki też musisz polutować do kabli. Edited February 16, 2011 by Jankus Quote Link to post Share on other sites
juha Posted February 16, 2011 Author Report Share Posted February 16, 2011 (edited) hmm... znam wtyczki, przerabiałem ostatnio je na wtyki tamiya dla kumpla, bardziej chodzi mi o kable, jakiś link może zapodacie? Edited February 16, 2011 by juha Quote Link to post Share on other sites
piotrek7714 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 idziesz do najbliższego sklepu który sie zajmuje elektroniką prosisz 1,5 m kabla odpowiednie wtyczki, ot cała filozofia która kosztuje w granicach 10zł. Quote Link to post Share on other sites
Baxior007 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Kiedys czytalem, ze dobre sa kable od glosnikow z wiezy. Sam zamiar mam wymienic standardowe boyowskie kable na te, z glosnikow. Jest jakikolwiek sens wymieniac okablowanie w takim stylu? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Zle slyszales ... Silikony sa duuuuzo lepsze. Zreszta pisane o tym bylo w 150 innych topikach. Do v2 glosnikowe sa baardzo kiepskie dlatego ze maja BARDZO TWARDA izolacje. Wsadzic je do gearboxa - to trzeba umiec. Podlaczyc do silnika - tez jest zabawa. Silikony maja silikonowa izolacje - duzo latwiej sie zginaja. Dodatkowo maja wiecej mniejszych przewodow - co daje lepsze przewodzenie pradów. Kable głośnikowe to ostateczność. Jak kogos nie stać (taaa różnica 10 zł) na silikony. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 (edited) @juha - http://www.rcskorpion.pl/index.php?cPath=254_262 Wtyczki to te 2 pierwsze (deans) jedną lutujesz do batki [żeń.], drugą[męs.] do kabelków silikonowych, które znajdziesz w tym samym linku troche niżej (1,5mm^) idziesz do najbliższego sklepu który sie zajmuje elektroniką prosisz 1,5 m kabla odpowiednie wtyczki, ot cała filozofia która kosztuje w granicach 10zł. Dziwne bo u mnie w sklepie elektronicznym powiedzieli, że takich nie mają xD, wtyki koleś powiedział że pierwszy raz na oczy widzi xD No chyba, że nie piszesz o silikonowych i deansach. Pzdr. Edited February 17, 2011 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Silikonowych przewodow (modelarskich) nie jest tak latwo dostac. W modelarskich sklepach raczej... to samo tyczy sie deansow. Deansy to wtyki modelarskie a nie elektryczne. Zawsze tez mozna kupic przez internet... Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Jeśli chodzi o mnie... To wiem o tym xD Zamawiam przez neta z tego sklepu co podałem link wyżej ^^ Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.