Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Niezłe macie wymagania ;]

W pierwszego Crysisa grałem w singlu 20-25 fps i i tak byłem szczęśliwy ;] (core2duo e8400 2.66 ghz, 4gb ram, geforce 9600gt, vista).

 

A co do ustawień to faktycznie wystarczy dokopać się do config.cfg i hulaj dusza..

Link to post
Share on other sites
  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niezłe macie wymagania ;]

W pierwszego Crysisa grałem w singlu 20-25 fps i i tak byłem szczęśliwy ;] (core2duo e8400 2.66 ghz, 4gb ram, geforce 9600gt, vista).

 

A ja na XP, C2D E4500 @ 2,7ghz, 2gb ddr2 i GF 8600gt kręconym lekko miałem te 30fps+ (spadało tylko w intrze, misji z prorokiem i ostatniej, przy dużej rozwalance nie było mniej niż 25. Ale w większości przypadków to była wina słabego procka)

 

Było to w 1440x900, bez AA, ustawienia w większości wysokie - średnie tylko cienie.

 

I co? Crysis 1 w dx9 wcale nie ma wysokich wymagań. TO JEST BUJDA I TYLE.

 

A jak macie Vistę, to samiście sobie winnni :tongue:

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

To akurat fajna opcja nie tyle zwiększająca realizm co zmniejszająca nierealizm gry ;] Ktoś Cię zaskoczy zza rogu i puścisz klawisz przestając precyzyjnie celować, a nie jak maszyna wciąż idealnie skłądając się do strzału.

Link to post
Share on other sites

Wrażenia po ukończeniu kampanii dla jednego gracza (Zajęło mi to 11h na normalnym poziomie trudności). Niemcy zrobili kawał dobrej roboty. Grafika co prawda nie zachwyca tak bardzo jak to miało miejsce przy premierze pierwszej części Crysisa (ale nie jest też ogromnym wyzwaniem dla komputera), ale jest lepiej niż dobrze. Udźwiękowienie też jest na bardzo wysokim poziomie, świetnie brzmiące odgłosy i genialna muzyka. Żeby przypadkiem nie spoilerować to na temat fabuły powiem tylko, że warto było zatrudnić pisarza. Jedyne co mi nie przypadło do gustu to mechanizmy ułatwiające rozgrywkę (pewnie znalazły się w grze ze względu na graczy konsolowych), w pierwszej części trzeba było samemu pokombinować z której strony najlepiej zaatakować/obejść wroga, a tutaj wszystko podaje nam "tryb taktyczny" (czy jak to się to tam nazywa).

Link to post
Share on other sites

Wszyscy piszą, że grafa nie jest już takim przełomem, ale IMO i tak wygląda lepiej niż pierwsza część, a zoptymalizowane wszystko jest wypaśnie. Ludziska płaczą, że nie ma DX11 i innych bajerów, ale ta gierka jest o tyle wypas, że pokazyje ile można wycisnąć z poczciwej dziewiątki.

 

Kampania jest spoko, ale niestety multi mocno zawodzi. Pierwszym powodem jest to, że wszyscy biegaja z tą cholerną niewidzialnością - doliczcie do tego jeszcze lagi i cheaty i wyjdzie obraz Crysisa 2 - pasmo frustracji . To pierwsza gierka, w której w multi nie robię nic inne tylko ginę i pare razy zdarzyło mi się przez cały mecz nikogo nie zabić. Żeby nie było, że się użalam, to powiem, że są serwery roją się od haxów - speedhacki i inne takie to norma i nie wymaga to od chetara żadnego wysiłku, wystarczy, że sobie poedytuje pliki tekstowe w grze, bo nie ma weryfikacji klienta. Wielka szkoda, bo ta gra ma naprawdę spory potencjał w multi i gdyby twórcy bardziej się przyłożyli, to byłaby fajna odskocznia od Call of Booty i jego klonów.

Link to post
Share on other sites

No to się zdarza często, ale cheaterzy są ponad ludzkie pojęcie - dziś na serwie był koleś, który zabijał headshotem ze snajpy 100% zaraz po tym jak się ktoś respił. Nikt nie miał ani jednego fraga poza nim i to na oficjalnym serwerze ze znaczkiem EA. Tragedia.

 

Za to muszę pochwalić za nowy, CS-owy tryb w Crysisie. Capture the Intel czy jakoś tak: jest 5 lapków na mapie, jedna dryżyna na defense, z karabinami i bez kombinezonów, druga tylko z pistoletami, w kombinezonach z cloakiem. Nie ma respów. Super się grało.

 

Dodam, że można sobie przełączyć tryb aima i nie trzeba trzymać tego guzika cały czas - bardzo pomaga.

 

Ogólnie jeśli spatchują, dadzą antycheata i poprawią to i owo, to Crysis 2 będzie naprawdę dobry w sieci. Póki co średnio na jeża, ale jest potencjał.

Link to post
Share on other sites

Mi gra przypadła do gustu mimo gęstych uproszczeń gamepla'u, tzn. odejścia od sandbox'a.

 

Grafika i wydajność poszły do przodu, mnie jednak interesuje bardziej jak to wygląda z drugiej strony kodu(tzn. sandbox editor). Mogliby już odejść od tego graficznego edytora kodu, bo się sami ośmieszają, biorąc pod uwagę, że np. "trigger editor" w SC II jest rozwiązaniem dużo bardziej przyjaznym i przejrzystym.

Link to post
Share on other sites

Też tak macie, że po ponownym odpaleniu gry cofa rangę? Już się bawiłem Grendelem czyli Massoudem, czyli mocniejszą Masadą, a po ponownym wejściu mam rangę niżej. Co za kaszana.

A co śmieszniejsze, karabinek Feline i pistolet Hammer dostępne od 13 rangi jakimś cudem mi zostały po degradacji do 12 :D

Edited by Trapez
Link to post
Share on other sites

Kłódki nie ma, bo trzeba uderzyć w tą furtkę (V).

 

 

Nie ma? To musiałem mieć jakieś zwidy :-)

 

 

Mówicie nie o tej samej furtce, mi chodzi o tą co mówi o niej parkie , ta z napisem HIGH VOLTAGE, pod napięciem.

Kopałem ją, strzelałem, rzucałem granaty i nic, zero nie otwiera się... Czyżby kolejny błąd.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...