kuba23 Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Witam Mam problem, otóż podpinam akumulator, naciskam spust i zamiast strzału słyszę tylko cyknięcie/pyknięcie, dlaczego się tak dzieje? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lubiemrowkojady Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Pewnie poszedł bezpiecznik/akumulator Edited March 17, 2011 by lubiemrowkojady Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Jeżeli masz takie cyknięcie, czujesz, że silnik się lekko rusza a nie może normalnie działać i się grzeje razem z batką to znaczy, że cos blokuje mechanizmy w GB. Możliwe, że masz np ułamany ząb w zębatce który siedzi między nimi przez co nie mogą sie kręcić. Edit: @UP Nie załamuj mnie... Gdyby padł bezpiecznik to nie było by żadnego pyknięcia... Edited March 17, 2011 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Batka naładowana? Jeśli nie to podładuj - jeśli nic nie pomoże, to pożycz jak masz możliwość akumulator o wyższym napięciu. Możliwe też że śruba regulacyjna silnika jest zbyt mocno dokręcona. Wcześniej replika działała normalnie? Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Pewnie poszedł bezpiecznik/akumulator Ktoś mądry powiedział, że "milczenie jest złotem". Zastosuj tę zasadę. Nie sugeruj się tym czasami, bo jest to brednia. Jak by to był bezpiecznik to żadnego cyknięcia by nie było. Spróbuj wyjąć silnik i złożyć go na nowo - ja mam czasem bardzo podobnie. I takowe wyjęcie silnika pomaga. Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Akumulator jest naładowany, replika wcześniej chodziła. Spróbuje zrobić tak jak mówi Tomek. Chciałem zobaczyć z z gb na zewnątrz, i zauważyłem że widoczny jest tłok, a nie sprężyna tak jak zawszę. Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Chciałem zobaczyć z z gb na zewnątrz, i zauważyłem że widoczny jest tłok, a nie sprężyna tak jak zawszę. Normalne przy "cykaniu" - tłok wykonał niecały cykl, zatrzymał się, bo batka nie dała rady go naciągnąć ze sprężyną. (ale to nie znaczy że akumulator jest problemem) Edit: więc zrób tak jak dekarowałeś wcześniej - i jak powiedział Tomek - wyjmij silnik, włóż jeszcze raz Edited March 17, 2011 by screw Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Czyli co mam z tym zrobić? Edited March 17, 2011 by kuba23 Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Spróbuj wyjąć silnik i złożyć go na nowo - ja mam czasem bardzo podobnie. I takowe wyjęcie silnika pomaga. Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Niee, to nic nie daje Quote Link to post Share on other sites
Graven Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Mozesz tez sprawdzic czy silnik dziala, po jego wyjeciu podlacz kabelki i nacisnij spust. Tylko trzymaj mocno silnik, lubi sie szarpac :P Mialem tak raz u siebie, poprostu sie silnik zablokowal. Pozdrawiam, G^. Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Silnik kręci, sprawdzałem wcześniej. A da się jakoś przywrócić ręcznie bez rozkładania gb, tłok do właściwej pozycji? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 popuść / podważ śrubokrętem ANTIRESIVAL (blokadę przeciw powrotną) nie polecam tego, ale tylko tak można to zrobić bez rozkładania GB. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Jaki aku? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) czytając twojego posta widzę gb, który ma okienko gdzie normalnie widać było sprężynę a teraz widać tłok i nie chce dalej się ruszyć a silnik normalnie sobie chodzi jak ma "luz". Rozwiązanie to podłączyć mocniejszą batkę, lub rozwiącanie niepolecane przez nikogo i niebezpieczne, lekko podciągnąć zębatkę silnikową w gb i pencetą czy czyk kolwiek podnieść/podważyć zatrzask przeciwpowrotny Edited March 17, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 9,6 1500, a ten sposób zajaszcza może zadziałaći nie przynieść większej szkody? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Napisz może co to masz za replikę. 1 Sprawdzałeś czy to samo dzieje się na innej naładowanej baterii? 2 Czy jak podpiłeś betka zębatki przekręciły się choć trochę ? czy od razu cykanie ? 3 Możesz mieć zacięci i samo wyjecie silnika nie pomaga -jeżeli sprężyna jest naciągnięta należy ja zwolnic ręcznie odchylając zatrzask na zębatce silnikowej co 1 ząbek. 4 Sprawdzałeś wizualnie okablowanie ? jeżeli to V2 może doszło do przetarcia izolacji na kablu przy silniku. 5 Może coś się dostało pomiędzy zęby zębatek 6 Jeżeli to V2 to może urwał się ogranicznik ruchomej kostki styków i kostka wyleciała z prowadnicy i blokuje zębatki tez się z tym spotkałem. Nie będę się więcej rozpisywał najpierw sprawdź na innej baterii jeżeli nie pociągnie to trzeba by rozbierac Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Można ręcznie zwolnić anti reversal - wyjmujesz silnik, bierzesz dwa cienkie śrubokręty, otwór w który wchodzi zębatka z silnika - odciągasz anti reversal jedym śrubokrętem, żeby zszedł z zębu na zębatce i próbujesz ruszyć lekko zębatką żeby mogła się swobodnie cofnąć. edit: spóźniłem się lekko ;] Edited March 17, 2011 by screw Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Tak się dzieje gdy masz za słaba baterię (rozładowaną) i nie ma siły dociągnąć tłoka, który jest prawie naciągnięty do końca. Jak zwolnisz anty resival to prawdopodobnie stanie się to samo. Wielokrotnie tak mi się robiło na batce serwisowej 8.4V FF i na słabo naładowanej 9.6V FF Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Scar AGM 1. tak sprawdzałem, jest to samo 2. Od razu było cyknięcie 4.Na czerwonym kabelku były lekkie otarcia ale zakleiłem je izolką Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 A jaką ma Kolega baterie, chodzi o model i woltarz? Quote Link to post Share on other sites
kuba23 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Batka jest pożyczana od kolegi, "Enrichpower" 9,6v. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 A próbowałeś na innej??, możliwe że jest uszkodzona lub przeładowana. Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Sprobuj podpiac odwrotnie kable na silniku. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 I co to da niby? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.