Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cyknięcie i nic


Recommended Posts

Jeżeli masz takie cyknięcie, czujesz, że silnik się lekko rusza a nie może normalnie działać i się grzeje razem z batką to znaczy, że cos blokuje mechanizmy w GB. Możliwe, że masz np ułamany ząb w zębatce który siedzi między nimi przez co nie mogą sie kręcić.

 

Edit: @UP

Nie załamuj mnie... Gdyby padł bezpiecznik to nie było by żadnego pyknięcia...

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Pewnie poszedł bezpiecznik/akumulator

Ktoś mądry powiedział, że "milczenie jest złotem". Zastosuj tę zasadę.

 

Nie sugeruj się tym czasami, bo jest to brednia. Jak by to był bezpiecznik to żadnego cyknięcia by nie było. Spróbuj wyjąć silnik i złożyć go na nowo - ja mam czasem bardzo podobnie. I takowe wyjęcie silnika pomaga.

 

Pozdro.

Link to post
Share on other sites

Chciałem zobaczyć z z gb na zewnątrz, i zauważyłem że widoczny jest tłok, a nie sprężyna tak jak zawszę.

 

Normalne przy "cykaniu" - tłok wykonał niecały cykl, zatrzymał się, bo batka nie dała rady go naciągnąć ze sprężyną. (ale to nie znaczy że akumulator jest problemem)

 

Edit: więc zrób tak jak dekarowałeś wcześniej - i jak powiedział Tomek - wyjmij silnik, włóż jeszcze raz

Edited by screw
Link to post
Share on other sites

czytając twojego posta widzę gb, który ma okienko gdzie normalnie widać było sprężynę a teraz widać tłok i nie chce dalej się ruszyć a silnik normalnie sobie chodzi jak ma "luz". Rozwiązanie to podłączyć mocniejszą batkę, lub rozwiącanie niepolecane przez nikogo i niebezpieczne, lekko podciągnąć zębatkę silnikową w gb i pencetą czy czyk kolwiek podnieść/podważyć zatrzask przeciwpowrotny

Edited by zaki123
Link to post
Share on other sites

Napisz może co to masz za replikę.

1 Sprawdzałeś czy to samo dzieje się na innej naładowanej baterii?

2 Czy jak podpiłeś betka zębatki przekręciły się choć trochę ? czy od razu cykanie ?

3 Możesz mieć zacięci i samo wyjecie silnika nie pomaga -jeżeli sprężyna jest naciągnięta należy ja zwolnic ręcznie odchylając zatrzask na zębatce silnikowej co 1 ząbek.

4 Sprawdzałeś wizualnie okablowanie ? jeżeli to V2 może doszło do przetarcia izolacji na kablu przy silniku.

5 Może coś się dostało pomiędzy zęby zębatek

6 Jeżeli to V2 to może urwał się ogranicznik ruchomej kostki styków i kostka wyleciała z prowadnicy i blokuje zębatki tez się z tym spotkałem.

 

Nie będę się więcej rozpisywał najpierw sprawdź na innej baterii jeżeli nie pociągnie to trzeba by rozbierac

Link to post
Share on other sites

Można ręcznie zwolnić anti reversal - wyjmujesz silnik, bierzesz dwa cienkie śrubokręty, otwór w który wchodzi zębatka z silnika - odciągasz anti reversal jedym śrubokrętem, żeby zszedł z zębu na zębatce i próbujesz ruszyć lekko zębatką żeby mogła się swobodnie cofnąć.

 

edit: spóźniłem się lekko ;]

Edited by screw
Link to post
Share on other sites

Tak się dzieje gdy masz za słaba baterię (rozładowaną) i nie ma siły dociągnąć tłoka, który jest prawie naciągnięty do końca.

Jak zwolnisz anty resival to prawdopodobnie stanie się to samo.

 

Wielokrotnie tak mi się robiło na batce serwisowej 8.4V FF i na słabo naładowanej 9.6V FF

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...