Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Przebieg 2k i kończy swoją przygodę z Airsoftem? :icon_biggrin: To chyba była jakaś tymczasowa zachcianka.

Założyłeś ten temat w jestem zielony, więc pewnie nie masz zbyt dużego doświadczenia(tak jak ja :happy: ) 1600zł ? Nie lepiej kupić coś tańszego? Jeżeli jesteś pewien, to możesz karabin brać, cena nie zachwyca ale i nie poraża.

Edited by zarbon1
Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem nie warto, 370 fps i 70m zasięgu to kłamstwo, bateria strasznie słaba więc od razu do wymiany, chińskie (BOYI) Mid-capy mogą być awaryjne, ładowarka niespecjalna, tuning też bez szału, wymienione są tak naprawdę mało ważne pierdoły.

Na początek najlepiej kupić coś tańszego :)

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem nie warto, 370 fps i 70m zasięgu to kłamstwo, bateria strasznie słaba więc od razu do wymiany, chińskie (BOYI) Mid-capy mogą być awaryjne, ładowarka niespecjalna, tuning też bez szału, wymienione są tak naprawdę mało ważne pierdoły.

Na początek najlepiej kupić coś tańszego :)

 

Miałeś ICSa ? Bawiłeś się tym ? Bo ja nie jednym. W stocku mając bite chronowane 350, z zmianą tylko i

wyłącznie po przecinku miałem skuteczny zasięg w w okolicach 50m, a przy tej samej mocy zasięgiem całkowitym wszelkie chińczyki bił na głowę mój ICS.

Po zmianie gumki, poprawieniu szczelności i reszty tych bajerów myśle że jest jak najbardziej realne, chociaż prawdopodobnie właściciel w aukcji troche przykolorował.

 

Po stanie repliki można łatwo wywnioskować że raczej z przebiegiem nie kłamie bo rys tam prawie nie widać, a takie części jak korpus chcąc nie chcąc sie rysują nawet przy ostrożnym użytkowaniu.

Baterie lipo mają o wiele większą wydajność niż NiMh, i chociaż na lipo 15C to mało to nie powinno być to coś co sie nie nadaje do użytku więc nie mam do tego zastrzeżeń żadnych. Ładowarki nie znam, więc sie nie wypowiem ale póki dobrze ładuje ogniwa to też jest jak najbardziej ok w moim postrzeganiu.

Poza tym w środku siedzi dość mocny silnik bo ICS3000 Turbo, który dziergał mi SP150 na baterii G&P 9.6v 3300mah na bardzo przyzwoitym rofie, wartości nie podam bo akurat tego nie sprawdzałem.

 

Tuning może i nie ma dużej listy, ale w stocku ta replika nie ma dużo do zmiany żeby być naprawde porządną.

Prowadnica spreżyny i tłok są najsłabszymi elementami gearboxa. Dysza na uszczelnianą więc pięknie.

Na stockowych zębatkach ICSa od dłuższego czasu jadę na SP150 i nie ma śladów najmniejszego zużycia, więc tutaj też nie wróżę żadnej awaryjności.

 

ICSy z serii Pro to cenami start od 1000zł, a tu masz jeszcze sporo innych części więc wydaje mi się ze oferta jest sprawiedliwa chociaż nie nazwałbym tego jakąś wybitną okazją.

Od czasu jak siedze w ASG miałem już nie jedną emkę, i ICS jest najlepszą jaką do tej pory miałem.

 

Holgin - odnoszę wrażenie że ********** sie na siłę.

Edited by szmerglu
Słownictwo!!!
Link to post
Share on other sites

Miałeś ICSa ? Bawiłeś się tym ? Bo ja nie jednym. W stocku mając bite chronowane 350, z zmianą tylko i

wyłącznie po przecinku miałem skuteczny zasięg w w okolicach 50m, a przy tej samej mocy zasięgiem całkowitym wszelkie chińczyki bił na głowę mój ICS.

Po zmianie gumki, poprawieniu szczelności i reszty tych bajerów myśle że jest jak najbardziej realne, chociaż prawdopodobnie właściciel w aukcji troche przykolorował.

 

Pytanie, czy to było na oko, czy mierzone. ;)

 

Po stanie repliki można łatwo wywnioskować że raczej z przebiegiem nie kłamie bo rys tam prawie nie widać, a takie części jak korpus chcąc nie chcąc sie rysują nawet przy ostrożnym użytkowaniu.

 

No cóż, a ja Ci powiem, że mój kumpel ma Mk12 od P^J, przebieg jakieś... 40 tysięcy kulek, jak nie więcej (ma w domu 10 paczek G&G), a body wygląda identycznie (w sensie stanu, bo jakościowo ICS ładniejszy:D) ;)

Link to post
Share on other sites

Przyznaję, na oko. ;) Dlatego napisałem około. 5m w te czy we wte nie robi wybitnej różnicy, ale odniesienie do chińczykowego 350 jest i to sie liczy. Bo prawda jest taka że zestawienie miażdzyło. Dlatego śmieszy mnie jak ktoś porównuje zasięg do fpsów. ^^ Oczywiście jest to w pewnym stopniu zależne, ale tylko w pewnym.

 

A co do korpusu to jest wyjątkiem :D Jak zapewne zauważyłeś napisałem "raczej nie kłamie co do przebiegu" ;P

Większość jednak podczas użytkowania sie rysuje, to od kamizelki, to od tarzania sie po ziemi, to od transportu, to od zawieszenia i wymieniać można jeszcze przez pół strony tematu.

 

@mampytanie

 

Universale sie nie liczą, to jest jedna wielka pomyłka. W ogóle chore jest dla mnie produkowanie plastikowych korpusów wspólcześnie. Gówniany znal jest już wytrzymalszy a cena prawdopodobnie nie wiele większa w produkcji...no ale dźwignia marketingu i reklamy...

Edited by Hannon
Link to post
Share on other sites

Heh, moim zdaniem, bezsensownie się spiąłeś. To jest internet, ludzie mogą mieć różne opinie od Ciebie i nie znaczy to, że od razu musisz po nich jeździć (wnioskuje że tak było po ocenzurowanym wulgaryzmie).

 

Widziałem w życiu i trochę macałem 2 ICSy i moje wrażenia podsumuje tak - nie warto. Wygląd średni, tak samo jak spasowanie np. selektora ognia (to mi się rzuciło w oczy), praca zębatek nie była zła, ale dobra też nie. Nie są to liczby świadczące o moim niesamowitym doświadczeniu, ale więcej to niż nic :)

 

Czytałem trochę na tym forum o "magicznych" właściwościach markowych replik, które maja 5134141m zasięgu przy 330fpsach, gdzie chińskie stocki mają najwyżej 40m przy 450fps. Na podstawie własnych doświadczeń (niewielkich w sumie, ale...) powiem tyle - bzdura. Mój najgorszy kałach Cymy, 0.28, po tuningu na identycznych częściach co M4A1 G&P (a więc także markowy, jak ICS) i tych samych FPSach miał wyraźnie większy zasięg niż m4 :P A mówię tylko o swoim sprzęcie.

 

W sytuacji, gdzie mierzyłeś na oko, wykłócanie się o metry jest moim zdaniem śmieszne... do tego ocenianie przebiegu po wyglądzie body też może być bardzo mylne. (btw, 5 metrów to 10% z 50m, więc nie jest to wcale taka mała różnica)

Co do tuningu, masz całkowitą rację, że wymienione są najistotniejsze części, jednak ja patrze bardziej na ich koszt, niż na zysk w osiągach/whatever.

 

Ładowarkę oceniłem tylko z wyglądu więc tak naprawdę nic konkretnego na jej temat nie mogę powiedzieć, ale widać gołym okiem że nie jest zbyt profesjonalna, nie ma żadnej regulacji, raczej z gatunku tych najtańszych, ma balancer ale też stosunkowo niski prąd ładowania itp. itd. Zwykła ładowarka, bez szału.

Lipo ma pojemność mniejszą niż 90% chińskich stockowych baterii a wydajność 15C to już przeszłość. Te dwie cechy + wygląd świadczą dla mnie o tym, że bateria ma swoje lata, więc długo nie pociągnie no i jest po prostu słaba. Za mniej niż 100zł można dostać pakiet 7.4V 2200mAh 25C.

 

Na koniec powiem też, że od napisania mojego poprzedniego posta cena spadła o 150zł i dodano dużo ładnych zdjęć :) A poza wszystkim, pisząc "nie warto" miałem też na myśli to, że pierwsza replika za 1600zł to nie jest dobry pomysł.

 

Pozdrawiam, bez napinki ;)

Holgin

 

Ps. zgadzam się co do universali.

Link to post
Share on other sites

Ależ jak najbardziej sie nie spiąłem, tylko wyraziłem swoją dezaprobatę wobec Twojej opinii, i przedstawiłem kontrargumenty. :D (a wycenzurowane słowo wcale nie było takie brzydkie.... ani specjalnie wulgarne, [do pary od solenia, powinieneś złapać o które słowo chodzi :D])

Co do spasowania może trafiłeś na felerny model, we wszystkich które miałem w łapach selektor siedzi stabilnie, a przy zmianie położenia słychać takie samo seksowne "klik" :D Poza tym uznaję wyższość tej repliki nad np. G&P nie ze względu na podzespoły tylko konstrukcję. Dzięki dwudzielnemu gearboxowi o wiele łatwiej się składa i wymienia podzespoły. W chwilę moment mając drugi górny szkielet można z repliki o mocy 250fps do CQB, można zrobić coś bardziej adekwatnego np. na las wg. upodobań oczywiście. Chodzi o możliwosć. Z zwykłym GB nie zrobisz takiego czegoś.

 

Co do następnego paragrafu - nigdy nie mialem repliki G&P, ale już nie raz słyszałem że komory G&P nie są wysokiej jakości dyplomatycznie tu ujmując.

Odnosisz sie do zasięgów tuningowanych replik. A ja mówiłem o replikach w stocku. Stockowy M4 ICSa, i stockowe M4 Boyi.

Grzebiac w bebechach oczywiście można usuwać nieszczelności, niedokładności, tu coś dopiłować, tu wstawić nowy lepszy oring itd. I wtedy można osiągnąć podobne wyniki między chinolem a markową... ale porównanie dotyczyło stocka. Po prostu komora ICSa ze względu na inną konstrukcję widać lepiej się sprawuje. Coś jak legendarne magiczne hopsiupy w replikach Tokyo Marui.

 

Co do mierzenia - nie wykłócam się o metry tylko poinformowałem o różnicy zasięgu dwóch wyżej wspomniachych replik, które miały moc 350@ICS i 410-430@Boyi, a zasięgiem i tak ICS bił na głowę bojacza.

 

W ocenie przebiegu nie powiedziałem że jest to genialna metoda, i wylicze przebieg do kulki tylko sugerując sie stanem wizualnym napisałem że !RACZEJ! właściciel nie kłamie. ;)

 

A co do baterii to zauważyłem że sporo ludzi cholernie boi się mocnych baterii, i wybiera możliwe najsłabsze opcje aby tylko nie ryzykować spalenia silnika.

Pamiętam jak niedawno na strzelance jakiemuś gościowi padła bateria, i nie chciał pożyczyć ode mnie 9.6v bo za wysoki woltaż, w odniesieniu do jego poprzedniej 8.4v.... i weź tu coś poradź na ludzkiego stracha.

 

Ja swój katowałem na początku 9.6v 3300 G&P, potem 12v akumulatorem żelowym zaspawanym taśmą izolacyjną na kolbie, a teraz biegam z lipolem 11.1 2200mah 35c. To wszystko znosi silnik JG3Gen bez żadnego problemu. Więc informacja dla twórcy tematu że jeśli silnik nie jest chińskim szajsem, to nie ma sie co obawiać, i jedyne co skoczy przy mocniejszej baterii to szybkostrzelność repliki. Oczywiście kosztem szybszego zużycia części siłą woli, bo replika wykonuje więcej cykli w tym samym czasie no ale wiadomo. Qui pro quo. Tego sie nie uniknie. Ale przy dobrze dobranych częściach nic sie nie powinno posypać.

 

Tak wiec tak jak ja po korpusie, tak Ty po parametrach akumulatora próbujesz ocenić wiek baterii... zwróć na to uwagę. ;) W obu wypadkach nie mamy żadnej pewności.

 

Pozdro ! ;)

Link to post
Share on other sites

Miło widzieć miły post :D

Ostatnia rzecz jaką powiem, to FPSy i stockowe repliki. Jak dla mnie - walić to, że chińczyki tracą do 50fps na nieszczelnościach i marnują moc sprężyny, a w markowych 100% czy tam 90% jest wykorzystane. Fpsy na końcu lufy nie mają związku z o-ringami, tłokiem, cylindrem, dyszy z piętnastoma uszczelkami i posrebrzanymi podkładkami ;) W tym momencie poza fpsam kulki różnią się w dwóch czynnikach - stopniu podkręcenia (zależy od jakości gumki HU, która jednak zwykle jest wymieniona i docisku dystansera) i "chybotaniu się" - chodzi mi o jakość lufy. O ile drugi czynnik można pominąć, bo różnice nie są tak duże, to właśnie gumka HU moim skromnym zdaniem potrafi najwięcej wycisnąć z chińczyków. Po wymianie gumek HU na takie same chińczyk siłą rzeczy będzie mieć większy zasięg, bo ma te 50-100fps więcej. Zastanawia mnie jednak wpływ samej budowy komory na zasięg, jeśli jakiś jest.

 

Oczywiście wszystko to opieram na teoretycznym myśleniu, bo w praktyce bardzo często dzieją się rzeczy dziwne, nie mające nic wspólnego z teorią ;)

 

Co do komory HU, nowa seria z czarnymi pokrętłami ponoć jest "magiczniejsza" niż stara, jednak jak dla mnie, nie ma w niej nic specjalnego. A na komore KA szkoda mi kasy :P

 

Resztę dyskusji możemy ewentualnie przenieść na PW, bo powoli zaśmiecamy temat :)

Link to post
Share on other sites

Dość długa dyskusja wywiązała się między Wami ale odniosę się do pierwszego postu Holgina. A konkretnie do magazynków. Midy Boyia są w porządku, przyznam że ta firma robi bardzo kiepskie repliki, ale metalowe mid capy do emki do im wyszły. Dobry, metalowy magazynek w przyjaznej dla kieszeni/portfela cenie. Nie wiem jak sprawują się z m4 ICS, lecz do np KWA są szeroko polecane.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Chciałbym sprostować tylko jedną rzecz, żeby nie wprowadzić kogoś w błąd.

Napisałem:

Fpsy na końcu lufy nie mają związku z o-ringami, tłokiem, cylindrem, dyszy z piętnastoma uszczelkami i posrebrzanymi podkładkami ;) W tym momencie poza fpsam kulki różnią się w dwóch czynnikach - stopniu podkręcenia (zależy od jakości gumki HU, która jednak zwykle jest wymieniona i docisku dystansera) i "chybotaniu się" - chodzi mi o jakość lufy.

 

Można to zrozumieć tak, że FPSy nie są zależne od jakości cylindra, o-ringa itp. Oczywiście jest to bzdura, elementy te mają ogromny wpływ na prędkość kulki!

Na myśli miałem, że jeśli chińska replika ma na samym końcu lufy te 400 FPS, to te 400FPS nie jest gorsze samo w sobie od 400FPS markowego. Części się już nie liczą, jakaś prędkość, nieważne z jakimi stratami, została nadana kulce i tego już nic nie zmieni, kulka jest już poza zasięgiem działania gearboxa, zostaje kwestia podkręcenia przez hop up.

 

Jeśli chodzi o magazynki - mam kilka Low capów boyia. Farba schodzi z nich szybko i nie można ich ładować do pełnej pojemności, bo sprężyna za mocno dociska kulki. W efekcie pierwsze 5 strzałów ma fps na poziomie 100-200.

Link to post
Share on other sites

Pozwole sobie sprostować jeszcze żę na końcu dyszy, a nie lufy bo za dyszą masz jeszcze gumkę i lufę, więc tor ruchu kulki może być diametralnie inny przy innej komorze i lufie, mimo tej samej prędkości wylotowej.

 

Ogólnie z Holginem doszliśmy do porozumienia na PW. xD

 

 

A co do magazynków to metal daje rade, farba szybko schodzi a wkłady są z beznadzielnego plastiku który lubi pękać jeśli sie je używa w trudnych warunkach, i nie cacka z nimi.

Link to post
Share on other sites

Pozwole sobie sprostować jeszcze żę na końcu dyszy, a nie lufy bo za dyszą masz jeszcze gumkę i lufę, więc tor ruchu kulki może być diametralnie inny przy innej komorze i lufie, mimo tej samej prędkości wylotowej.

 

Dokładnie to napisałem :>

O, tu:

W tym momencie poza fpsam kulki różnią się w dwóch czynnikach - stopniu podkręcenia (zależy od jakości gumki HU, która jednak zwykle jest wymieniona i docisku dystansera) i "chybotaniu się" - chodzi mi o jakość lufy.

 

W całym tym moim wywodzie chciałem po prostu udowodnić, że markowe repliki osiągają pomimo mniejszych FPSów od chińczyków podobny zasięg właśnie dzięki różnicy w HU i lufie :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...