jakubj123 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Witam Mam kilka pytań odnośnie gearboxa w mojej m4 P&J 1.Mógłby ktoś spojrzeć na zdjęcia i powiedzieć czy którąś częsc trzeba wymienić lub jest troche już zuzyta??(https://picasaweb.google.com/108147689760848907288/Gearbox) 2.Jak można doszczelnić dysze??Bo ogólnie rozebrałem gearboxa aby sprawdzić czemu ubyło fps(było niecałe 300).Okazało się że uszczelka tłoka jest do wymiany.Kupiłem nową i założyłem i wydaje się ok.test strzykawki jest ok.Ale jeśli chce zrobić test strzykawki razem z dyszą to jest beznadziejnie.Całe powietrze ucieka poprzez szpare pomiędzy dyszą a prowadnicą dyszy.Można na to coś poradzić??dużo to fps zabiera??dysza jest uszczelniona ale nie wiem czy sie starł oring czy co noi nie trzyma powietrza. za wszelaką pomoc dzięki :wink: Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Witam Mam kilka pytań odnośnie gearboxa w mojej m4 P&J 1.Mógłby ktoś spojrzeć na zdjęcia i powiedzieć czy którąś częsc trzeba wymienić lub jest troche już zuzyta??(https://picasaweb.google.com/108147689760848907288/Gearbox) 2.Jak można doszczelnić dysze??Bo ogólnie rozebrałem gearboxa aby sprawdzić czemu ubyło fps(było niecałe 300).Okazało się że uszczelka tłoka jest do wymiany.Kupiłem nową i założyłem i wydaje się ok.test strzykawki jest ok.Ale jeśli chce zrobić test strzykawki razem z dyszą to jest beznadziejnie.Całe powietrze ucieka poprzez szpare pomiędzy dyszą a prowadnicą dyszy.Można na to coś poradzić??dużo to fps zabiera??dysza jest uszczelniona ale nie wiem czy sie starł oring czy co noi nie trzyma powietrza. za wszelaką pomoc dzięki :wink: Mógłbyś wrzucić te foto na jakiś normalny serwer z plikami jak http://imageshack.us/ albo http://www.fotosik.pl/ bo na tym pica nic nie ma. Jeśli masz głowicę cylindra stockową to przydało by się ją wymienić. Quote Link to post Share on other sites
jakubj123 Posted August 10, 2011 Author Report Share Posted August 10, 2011 wrzuce zdjęcia wieczoram bo teraz nijak mam ma ktoś pomysł co z tą dyszą??załozyłem wszystko do kupy z nową uszczelką głowicy tłoka która łądnie trzymała ale ciula dalej to samo musi uciekać tą dyszą. aha i ile cm powinna miec mnie więcej sprężyna??bo moja jest coś krótka ledwo 13 cm Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 (edited) długości springów stockowych oscylują około 16cm, ładnie swoją zbiłeś :biggrin: w dyszy, jeśli jest uszczelniona jak piszesz, jest lub co gorsza powinien być o-ring, wyciągnij go i sprawdź jak z jego średnicą, nałóż na prowadnice dyszy czy nie jest za luźny. Ten o-ring w dyszy można zastąpić innym o wymiarach 5x1mm lub idź z tym do sklepu i postrawdzaj który będzie ciasno ale będzie wchodził lub kup se po prostu nową dyszę Edited August 10, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 jasne, oring dyszy mógł się zużyć, nawet sam miałem kiedyś cuś takiego, kup nową dysze, ewentualnie można się pobawić w wymiane uszczelki twojej obecnej dyszy. Quote Link to post Share on other sites
jakubj123 Posted August 10, 2011 Author Report Share Posted August 10, 2011 dobra dzięki na razie musze poczekać ale pewnie tak zroibe ze kupie nową wsumei to że w serii jest coś koło 400 a teraz neicałe 300 to przez tą sprężyne nie?? zdjęcia: http://imageshack.us/g/824/img0068zt.jpg/ reszta bedzie jutro bo już spać trzeba:D Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Robiłeś test strzykawki? Ale najprawdopodobniej to wina springa. Ale test zrób. A tak z ciekowaości pytam ile spręzyna przemieliła kulek? Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 dobra dzięki na razie musze poczekać ale pewnie tak zroibe ze kupie nową wsumei to że w serii jest coś koło 400 a teraz neicałe 300 to przez tą sprężyne nie?? zdjęcia: http://imageshack.us/g/824/img0068zt.jpg/ reszta bedzie jutro bo już spać trzeba:D Też miałem taką sprężynę. Wystrzeliłem na niej około 4000 kulek i rozebrałem GB żeby założyć M130. Okazało się że jest krótsza o jakieś 3 cm, więc to raczej nie to. Możesz mieć nierówno odlaną prowadnicę dyszy co też może powodować utratę szczelności. Np kiedy jest wsunięta dysza do końca puszcza powietrze a kiedy wysunięta to trzyma. Założyłem nową głowicę cylindra i stokową dyszę i było szczelnie. Wymień uszczelkę na głowicy tłoka bo widzę że jest za wąska. Kup jakieś oringi gumowe (najlepiej 24,5mmx2,62mm albo jakieś 25mmx2,7mm musisz sam dobrać) w motoryzacyjnym albo rowerowym żeby były szersze i dotykały przedniej oraz tylnej ścianki ale nie na dycht bo będziesz miał problem z zasysaniem powietrza. Kup taką na styk. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Tłok też bym wymienił. Zauważ przedostatni ząbek jak jest podjechany. Może być, że na nim zębatka tłokowa przeskakuje i w sumie nie naciąga springa do końca. Sytuacja jak z filmu s-f ale jednak prawdopodobna. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Wystarczy, że usunie przedostatni ząb tłoka, szczególnie jeśli replika nie byłą tuningowana. Co do utraty fps, prawdopodobnie nie uszczelnia się o-ring na głowicy tłoka, sprawdź czy otwory w niej są drożne i trochę je powiększ. Jeśli nie pomoże to sprawdź: 1)Szczelność zespołu głowica cylindra, cylinder, tłok- złuż wszystko razem, wsuń tłok ale nie do końca, a następnie dmuchnij w otwór dyszy jak się uszczelni to luzik. Ew. w drugą stronę zatkaj wylot prowadnicy dyszy i szybkim ruchem postaraj się wsunąć tłok, powinno się uszczelnić. 2)Sprawdź szczelność dyszy - załóż dyszę na głowicę cylindra (otwór w głowicy zatkaj palcem), wysuń dyszę do ok połowy i dmuchnij, powietrze nie powinno uciekać. 3)Włóż dyszę do komory HU lekko dociskając palcem (zatkaj jej otwór), kiedy dmuchniesz przez lufę powietrze nie powinno uciekać. 4)Jeśli wszystko u góry jest ok lub prawie ok, to wymień sprężynę. Quote Link to post Share on other sites
jakubj123 Posted August 11, 2011 Author Report Share Posted August 11, 2011 hm wsumei nic co anpisałeś nie jest ok:D dzięki za pomoc już wszytko czaje dzięki wam:D wsumie to w tym karabinie jest wszystko nieszczelne i wogóle:( ale jak będe roibl to napisze to mi polecicie co kupić co nie dzięki jeszcze raz :wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.