Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

stan części i nieszczelność w m4 P&J


Recommended Posts

Witam

Mam kilka pytań odnośnie gearboxa w mojej m4 P&J

1.Mógłby ktoś spojrzeć na zdjęcia i powiedzieć czy którąś częsc trzeba wymienić lub jest troche już zuzyta??(https://picasaweb.google.com/108147689760848907288/Gearbox)

2.Jak można doszczelnić dysze??Bo ogólnie rozebrałem gearboxa aby sprawdzić czemu ubyło fps(było niecałe 300).Okazało się że uszczelka tłoka jest do wymiany.Kupiłem nową i założyłem i wydaje się ok.test strzykawki jest ok.Ale jeśli chce zrobić test strzykawki razem z dyszą to jest beznadziejnie.Całe powietrze ucieka poprzez szpare pomiędzy dyszą a prowadnicą dyszy.Można na to coś poradzić??dużo to fps zabiera??dysza jest uszczelniona ale nie wiem czy sie starł oring czy co noi nie trzyma powietrza.

za wszelaką pomoc dzięki :wink:

Link to post
Share on other sites

Witam

Mam kilka pytań odnośnie gearboxa w mojej m4 P&J

1.Mógłby ktoś spojrzeć na zdjęcia i powiedzieć czy którąś częsc trzeba wymienić lub jest troche już zuzyta??(https://picasaweb.google.com/108147689760848907288/Gearbox)

2.Jak można doszczelnić dysze??Bo ogólnie rozebrałem gearboxa aby sprawdzić czemu ubyło fps(było niecałe 300).Okazało się że uszczelka tłoka jest do wymiany.Kupiłem nową i założyłem i wydaje się ok.test strzykawki jest ok.Ale jeśli chce zrobić test strzykawki razem z dyszą to jest beznadziejnie.Całe powietrze ucieka poprzez szpare pomiędzy dyszą a prowadnicą dyszy.Można na to coś poradzić??dużo to fps zabiera??dysza jest uszczelniona ale nie wiem czy sie starł oring czy co noi nie trzyma powietrza.

za wszelaką pomoc dzięki :wink:

 

Mógłbyś wrzucić te foto na jakiś normalny serwer z plikami jak http://imageshack.us/ albo http://www.fotosik.pl/ bo na tym pica nic nie ma.

 

Jeśli masz głowicę cylindra stockową to przydało by się ją wymienić.

Link to post
Share on other sites

wrzuce zdjęcia wieczoram bo teraz nijak mam

ma ktoś pomysł co z tą dyszą??załozyłem wszystko do kupy z nową uszczelką głowicy tłoka która łądnie trzymała ale ciula dalej to samo musi uciekać tą dyszą.

aha i ile cm powinna miec mnie więcej sprężyna??bo moja jest coś krótka ledwo 13 cm

Link to post
Share on other sites

długości springów stockowych oscylują około 16cm, ładnie swoją zbiłeś :biggrin:

w dyszy, jeśli jest uszczelniona jak piszesz, jest lub co gorsza powinien być o-ring, wyciągnij go i sprawdź jak z jego średnicą, nałóż na prowadnice dyszy czy nie jest za luźny. Ten o-ring w dyszy można zastąpić innym o wymiarach 5x1mm lub idź z tym do sklepu i postrawdzaj który będzie ciasno ale będzie wchodził lub kup se po prostu nową dyszę

Edited by zaki123
Link to post
Share on other sites

dobra dzięki

na razie musze poczekać ale pewnie tak zroibe ze kupie nową

wsumei to że w serii jest coś koło 400 a teraz neicałe 300 to przez tą sprężyne nie??

zdjęcia:

http://imageshack.us/g/824/img0068zt.jpg/

reszta bedzie jutro bo już spać trzeba:D

 

Też miałem taką sprężynę. Wystrzeliłem na niej około 4000 kulek i rozebrałem GB żeby założyć M130. Okazało się że jest krótsza o jakieś 3 cm, więc to raczej nie to. Możesz mieć nierówno odlaną prowadnicę dyszy co też może powodować utratę szczelności. Np kiedy jest wsunięta dysza do końca puszcza powietrze a kiedy wysunięta to trzyma. Założyłem nową głowicę cylindra i stokową dyszę i było szczelnie. Wymień uszczelkę na głowicy tłoka bo widzę że jest za wąska. Kup jakieś oringi gumowe (najlepiej 24,5mmx2,62mm albo jakieś 25mmx2,7mm musisz sam dobrać) w motoryzacyjnym albo rowerowym żeby były szersze i dotykały przedniej oraz tylnej ścianki ale nie na dycht bo będziesz miał problem z zasysaniem powietrza. Kup taką na styk.

Link to post
Share on other sites

Wystarczy, że usunie przedostatni ząb tłoka, szczególnie jeśli replika nie byłą tuningowana. Co do utraty fps, prawdopodobnie nie uszczelnia się o-ring na głowicy tłoka, sprawdź czy otwory w niej są drożne i trochę je powiększ. Jeśli nie pomoże to sprawdź:

1)Szczelność zespołu głowica cylindra, cylinder, tłok- złuż wszystko razem, wsuń tłok ale nie do końca, a następnie dmuchnij w otwór dyszy jak się uszczelni to luzik. Ew. w drugą stronę zatkaj wylot prowadnicy dyszy i szybkim ruchem postaraj się wsunąć tłok, powinno się uszczelnić.

2)Sprawdź szczelność dyszy - załóż dyszę na głowicę cylindra (otwór w głowicy zatkaj palcem), wysuń dyszę do ok połowy i dmuchnij, powietrze nie powinno uciekać.

3)Włóż dyszę do komory HU lekko dociskając palcem (zatkaj jej otwór), kiedy dmuchniesz przez lufę powietrze nie powinno uciekać.

4)Jeśli wszystko u góry jest ok lub prawie ok, to wymień sprężynę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...