Relight Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Witam, mam mały, no.. może duży problem. Moja eMka, zepsuła się dobry rok temu, a w te wakacje postanowiłem ją naprawić, zepsuty był szkielet i okablowanie (Styki i kabelki). Przejdźmy do problemu, chodzi o to iż: - Gear box v.2 nie chodzi. Po złożeniu, włożeniu do body i podłączeniu silnika i baterii. Naciskam spust, silnik chodzi chwilkę, napręża sprężynę (za każdym razem inny poziom naprężenia), a tłok się nie "zwalnia". Wiele razy próbowałem to naprawiać, przeróżnymi metodami. - Pisałem do serwisu piszą że jest to wina części, niezbyt pasujących do siebie: Szkielet Classic Army i Okablowanie Guarder'a jakieś (razem z zespołem styków). podobna sytuacja u kolegi: Spoon8 Próbowałem wszystkiego co tam pisano, nawet wkładałem słabsze sprężyny, próbowałem przy bateriach kumpli, tak samo z silnikiem. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 A jesteś pewny, że dobrze wszystko złożyłeś? PS. Kable Guardera to zdzierstwo, jakich mało Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Z tymi kablami doszedłem też do takie wniosku. Myślę że dobrze złożone, co można złożyć źle? Wszystko na swoim miejscu, bynajmniej wizualnie. W razie czego mogę parę fotek wrzucić. Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Z tymi kablami doszedłem też do takie wniosku. Myślę że dobrze złożone, co można złożyć źle? Wszystko na swoim miejscu, bynajmniej wizualnie. W razie czego mogę parę fotek wrzucić. Jakie masz zębatki? Stock czy wymieniałeś na inne? Masz jakieś foto części? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 A dobrze spodkładkowane? Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Szymx1 - bliżej trochę, bo niezabodzona rozumiem ;) chris - zębatki stokowe, ale nie są uszkodzone, chyba... Album 1. Do takiego poziomu mi się napręża sprężyna. 2. - tak mam złożony GB 3. - zębatki, są dobre z tego co widać ;0 Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Szymx1 - bliżej trochę, bo niezabodzona rozumiem ;) chris - zębatki stokowe, ale nie są uszkodzone, chyba... Album 1. Do takiego poziomu mi się napręża sprężyna. 2. - tak mam złożony GB 3. - zębatki, są dobre z tego co widać ;0 Zdjęcia są co najmniej nie ostre ale: Styki są czyste (nieosmalone blaszki i kostka stykowa)? Spróbuj wymienić tłok od kogoś znajomego na chwilę. Zakładam że reszta części to stock poza kablami. Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Tak, reszta części to stock, silnik chodzi normalnie (elektryka cała nowa.) zdjęć lepszych nie mogę zrobić :( Rozmyślam nad wysłaniem do serwisu, oczywiście zgodzę się na konieczną wymianę. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Z twojego postu wynika, że Bebechy wrzuciłeś do nowego szkieletu, mnie mam też że zębatki przerzuciłeś ze starego do nowego GB z podkładkami ułożonymi jak w starym. Szkielet szkieletowi nie równy, moja rada wyjmij wszystko z szkieletu z wyjątkiem zębatek, łożysk i spróbuj pokręcić nimi w tą stronę, w którą napinają tłok, jeżeli poczujesz opór problem znaleziony, jeżeli nie będziemy szukać dalej. Edited August 17, 2011 by szymx1 Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Robiłem tak, bez górnej części szkieletu wszystko chodzi ładnie, podkładki również ułożyłem w najwygodniejszy sposób. Z tymi bebechami masz racje, wrzucone do nowego szkieletu. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Masz 2 dzielny GB? To zrób tak wsadź dól do body podepnij silnik i sprawdź czy zebatki tak się kręcą czy nie mają oporu, jeżeli nie to złoż wszysko, doładuj batkę i próbuj regulcji silnika. PS. Z kąd jestes? Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Pochodzenie : Jaroszów < Strzegom < Wrocław < dolnyśląsk < Polska Jak włożę jedną część do body , to zębatki się nie trzymają i się rozchodzą podczas pracy silnika. Zębatki kręcą się poprawnie, mam GB dzielony pionowo. zębatki kręcą się bez cylindra w środku, dlatego przypuszczam że to listwa, lub tłok. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Myślałem że masz poziomo, wprowadziłeś mnie w błąd, to przy sprawdzaniu czy zębatki się kręcą zamknij go i wtedy sprawdź. Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 GB podczas testu zębatek jest złożony, tylko nie posiada: - Cylindra - Tłoka - Sprężyny - Listwy W tym momencie znajdują się w nim zębatki, elektryka, AR, i ten system selektora ognia Po włożeniu silniku do rękojeści,, pociągam za spód i słychać prace zębatek, żadnych pisków czy zgrzytów. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 A Batka dobrze naładowana? Spróbuj na innej czy to samo będzie. Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 W pierwszym poście uwzględniłem tą opcję. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Wrzuć jakieś lepsze zdjęcia tłoka. Edited August 17, 2011 by szymx1 Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Nie mam pojęcia czy czysty, ale chodzi dość dobrze, zresztą z innymi silnikami też próbowałem. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Tłok nie haczy o prowadnicę? Edited August 17, 2011 by szymx1 Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 Szkielet się "nie rozstępuje" czyli wszystko jest ładnie włożone, sprężyna też się nie odgina, myślę że tłok nie zahacza o prowadnicę, bo w różnych poziomach naprężenia staje. p.s. Chyba jednak na ten serwis się zdecyduję. Polecacie jakiś? Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 czyli próbowałeś różnych silników i baterii, tak? W takim razie albo kable, albo jeszcze jedna rzecz mi przychodzi do głowy(a właściwie 2); spróbuj zrobić test podobny do tego co ostatnio, tylko z zamontowanym zespołem cylindra(tłok z jego głowicą, cylinder, głowica cylindra) i po złożeniu 2 połówek gb zakręc zębatkami od spodu ręką, czy jakimś przedmiotem, tak żeby tłok doszedł to końca, czyli tylnej części gb. I powiedz czy czułeś opór kręcąc zębatkami. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 AnR jeden z lepszych prywatnych i niedaleko od Ciebie w Wałbrzychu. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Zakładając ,że sprężyny nie wymieniałeś i masz tą sama z którą te zębatki współpracowały; zębatki po dokręceniu śrubek w GB ale bez zespołu cylindra chodzą bez najmniejszego oporu. To możesz jeszcze sprawdzić regulację silnika - może być ,za mocno dokręcony. Albo masz totalnie padniętą baterię - ale jak piszesz to wykluczyłeś. pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Bez sprężyny i prowadnicy, jak śrubokrętem kręciłem, to wszystko dobrze szło. Naładuję baterię jeszcze raz, i spróbuje z "mocą" to zrobić, bateria jest naładowana w 30% - 45%, ale jak od kumpli brałem, przekonywali że "dopiero co się ładowała" Edited August 17, 2011 by Relight Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 To ja już się poddaję, wszyskie możliwości moim zdaniem zostały podane a delej nic, ślij ją do serwisu niech obadają. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.